教育王國
標題: 小學再停學.... [打印本頁]
作者: ICU 時間: 09-6-18 23:06 標題: 小學再停學....
小學可能提早放暑假。
作者: ma90a31 時間: 09-6-19 00:29
慘.....
原帖由 ICU 於 09-6-18 23:06 發表 
小學可能提早放暑假。
作者: loy211 時間: 09-6-19 10:54

作者: joey_lee14 時間: 09-6-19 11:19
準備定都得啦.......

作者: 必必 時間: 09-6-19 11:23
原帖由 ICU 於 09-6-18 23:06 發表 
小學可能提早放暑假。
作者: ICU 時間: 09-6-19 11:46
學費都无得 退 ( 6 月)
作者: MariaTsui 時間: 09-6-19 12:48
最絕是再停課14天,然後叫大家提早放間假,我就話100%是這樣。
如果不再停課,6月尾放間假,即是直資和私校無學費收,為保障他們,一定是先停課(家長要交學費),7月中才提早放間假,對學校和政府是雙嬴,對家長和小朋友是雙失(錢和學習時間)。

作者: ICU 時間: 09-6-19 15:44
完全同意。i
作者: 雙寶媽媽 時間: 09-6-19 16:39
原帖由 MariaTsui 於 09-6-19 12:48 發表 
最絕是再停課14天,然後叫大家提早放間假,我就話100%是這樣。
如果不再停課,6月尾放間假,即是直資和私校無學費收,為保障他們,一定是先停課(家長要交學費),7月中才提早放間假,對學校和政府是雙嬴,對家長和小朋 ...
政府一定會這樣做的
作者: willis616 時間: 09-6-19 18:30 標題: 回覆 1# 雙寶媽媽 的文章
同意! 最怕學校帶頭唔退學費. 連帶坊間暑期活動都跟住大條歪理唔退費.慘!
作者: kitbebe 時間: 09-6-19 20:45
希望唔好啦, 阿女考完試, 都想返去對下卷, 收成績表架
作者: G-Ma 時間: 09-6-19 21:20
政府唔會背呢隻鑊, 萬一唔放假又有死亡個案, 到時點算, 情願早d放假, 唔駛煩.
作者: ICU 時間: 09-6-20 21:49
原帖由 willis616 於 09-6-19 18:30 發表 
同意! 最怕學校帶頭唔退學費. 連帶坊間暑期活動都跟住大條歪理唔退費.慘!
非常同意
作者: ICU 時間: 09-6-22 20:03
明日正式公佈。
作者: 竹葉青 時間: 09-6-22 20:55
真係攞黎掂呀,停課都解決唔到問題架拉,D小朋友咪又係公園呀,補習社,圖書館,樂園,商場周維都係,仲衰就係四方八面D小朋友都係度又冇人管制主佢地衛生,仲衰過係學校,係學校都有老師管制主又有來源揾到喎.
家長仲慘又要白比學費,仲要令外再比錢揾人照顧小朋友,真係雙重慘重呀!你故個個有人照顧咩,仲要D外來暫托服務都暫停先搞笑,居然叫我揾人照顧小朋友,我有人照顧到就唔洗再比錢佢地用暫托服務啦,錢多咩!要做到咁隔絶不如停埋工先有用喎,D家長接解人咪仲多....
真係唔好意思呀,只係好鬆下口氣咋,因為只係安排去E個朋友屋企果個朋友屋企咁好辛苦呀!慘過去丐咁呀......
原帖由 ICU 於 09-6-22 20:03 發表 
明日正式公佈。
作者: Venuscheng 時間: 09-6-23 12:42
原帖由 MariaTsui 於 09-6-19 12:48 發表 
最絕是再停課14天,然後叫大家提早放間假,我就話100%是這樣。
如果不再停課,6月尾放間假,即是直資和私校無學費收,為保障他們,一定是先停課(家長要交學費),7月中才提早放間假,對學校和政府是雙嬴,對家長和小朋 ...
家長雙失
作者: ICU 時間: 09-6-23 13:54
total agree
作者: 竹葉青 時間: 09-6-23 14:11
早成個月放暑假,不如早一個月開學啦!只係e個六好似好耐都過唔完咁,好辛苦呀!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |