教育王國
標題: 聖保祿學校(小學部)點樣可以取入學申請表?是否好難入? [打印本頁]
作者: carolsum 時間: 09-6-17 21:47 標題: 聖保祿學校(小學部)點樣可以取入學申請表?是否好難入?
想問如何向學校取小一入學申請表?幾時可以取申請表?係咪好難入到呢間學校?thx!!
作者: mother904 時間: 09-6-17 22:56
St. Paul's convent唔會派表,係要你親自打俾學校問有冇位,有位就會寄表俾你。
因為它有直屬的幼稚園和幼兒園,外人很難中途插入小學,除非特別勁或者識人。
我有朋友個女係St. Paul's Convent幼兒園讀緊,升小一都係waiting list,而家仲等緊。
btw,如果係細女(9月後出世),機會可以講真係好微。
作者: carolsum 時間: 09-6-18 21:33
thx!!
咁睇嚟機會都係好少,佢地連自己的幼兒園學生都係排緊waiting,外面想入去的學生都係冇機會.
作者: mother904 時間: 09-6-18 22:47
其實每年既情況都唔同,有時都要睇下小朋友同間學校既緣分,我自己就覺得no harm try。
作者: ma90a31 時間: 09-6-19 00:34
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是
原帖由 mother904 於 09-6-17 22:56 發表 
St. Paul's convent唔會派表,係要你親自打俾學校問有冇位,有位就會寄表俾你。
因為它有直屬的幼稚園和幼兒園,外人很難中途插入小學,除非特別勁或者識人。
我有朋友個女係St. Paul's Convent幼兒園讀緊,升小一都係waitin ...
作者: horsecaller 時間: 09-6-19 01:25
原帖由 ma90a31 於 09-6-19 00:34 發表 
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是
絕對唔係;幼稚園、幼兒園 升小學,機會均等 !!
其實每年幼兒園o既 N4 學生,都有 6~7 個會係 waiting;今年聽講係 6+1 (一班6個、一班1個),不過好似其中有一位小朋友,早前已考入一間直資名小學 !! 
作者: ma90a31 時間: 09-6-19 01:29
那麼 幼稚園 有多少比例是直上小一???
原帖由 horsecaller 於 09-6-19 01:25 發表 
絕對唔係;幼稚園、幼兒園 升小學,機會均等 !!
其實每年幼兒園o既 N4 學生,都有 6~7 個會係 waiting;今年聽講係 6+1 (一班6個、一班1個),不過好似其中有一位小朋友,早前已考入一間直資名小學 !!
...
作者: Sindy 時間: 09-6-19 10:47
原帖由 ma90a31 於 09-6-19 00:34 發表 
好像幼稚園關係比較密切
幼兒園則不是
兩邊都差唔多架,仲有大埔果邊....外人都真係要曉飛先得囉
作者: muicc 時間: 09-6-19 14:17
又唔一定要曉飛嘅...
每年sister都會親自從數百封application letters/profolios入面挑選數十個小朋友親自面見,至於甄選準則,肯定唔洗識飛(至少我大女只是一個好普通的小朋友),更加無識人,反而我覺得誠意更加重要...
而家大女已經p3了,她讀得很開心,這真是一所值得為孩子努力一試的好學校!
原帖由 Sindy 於 09-6-19 10:47 發表 
兩邊都差唔多架,仲有大埔果邊....外人都真係要曉飛先得囉
作者: kyliejet 時間: 09-6-19 17:35
muicc,
我想你女女一定有過人之處, 因聽說大多數人只會收到”no vacancies" 的 standard reply, 連面試的機會都沒有.
可否請教如何增加誠意分?
作者: Sindy 時間: 09-6-19 17:41
原帖由 muicc 於 09-6-19 14:17 發表 
又唔一定要曉飛嘅...
每年sister都會親自從數百封application letters/profolios入面挑選數十個小朋友親自面見,至於甄選準則,肯定唔洗識飛(至少我大女只是一個好普通的小朋友),更加無識人,反而我覺得誠意更 ...
你太謙啦

作者: muicc 時間: 09-6-19 22:18
坦白說,一封自已衷心寫的cover letter很重要,不要抄别人,要自已用心去寫,我覺得sister係會每一封都會睇的。另外,我覺得profolio不用太花巧,簡單整齊便ok,當然有cert就放晒入去la...
之後,就靜靜地等call,...就算心急,也最好等一至兩個月先再補多封信比sister,然後再...等...
總之,要有恆心呀!
原帖由 kyliejet 於 09-6-19 17:35 發表 
muicc,
我想你女女一定有過人之處, 因聽說大多數人只會收到”no vacancies" 的 standard reply, 連面試的機會都沒有.
可否請教如何增加誠意分?
作者: muicc 時間: 09-6-19 22:22
係個女好彩咋...佢好大頭蝦架...
原帖由 Sindy 於 09-6-19 17:41 發表 
你太謙啦
作者: HappyHappyMom 時間: 09-6-20 00:28
Hi muicc,
請問你是用中文定英文寫covering letter? thx.
作者: muicc 時間: 09-6-20 17:54
英文
原帖由 HappyHappyMom 於 09-6-20 00:28 發表 
Hi muicc,
請問你是用中文定英文寫covering letter? thx.
作者: sisimama 時間: 09-6-22 22:46
大概幾時寄出?原帖由 muicc 於 09-6-20 17:54 發表 
英文
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |