教育王國

標題: 想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排? [打印本頁]

作者: carolsum    時間: 09-6-15 23:57     標題: 想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排?

想問問各位青衣66網有邊間好小學,升中派位派得好唔好?大家又會點排頭5位學校?thanks!!
作者: 小韋寶    時間: 09-6-16 09:16

青衣區好既小學真係數唔到5間咁多,可以咁樣排

青衣主思
世徳
青衣邨何澤芸
保良陳溢

若果可以的話我會跨區揀仁立、仁紀排第一,二。
作者: cheque    時間: 09-6-16 17:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: carolsum    時間: 09-6-16 20:51

個幾間都係中文學校,官津學校多數都係中文學校.青衣冇英普小學的.
作者: cheque    時間: 09-6-16 23:14     標題: 真苦腦了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephanieching    時間: 09-6-17 08:56

我都是住在青衣區, 囡囡今年將讀小一, 青衣區較好的小學我只數到 3 間, 主恩, 世德和何澤雲, 你要求的英小是否全英教學之類(如陳守仁之類), 青衣有一間地利亞英小, 不過太新和好似麻麻, 若你只想將來升英中, 其實青衣區小學是可派住葵青英中的 !

況且荃灣和葵青小學大部份都是津校, 要跟校網派, 除非你高分可在第一輪派位派到, 否則第二輪抽獎是不可選荃灣或葵涌區的, 不是你想選那區就那區, 除非你搬屋啦 !
作者: 小韋寶    時間: 09-6-17 09:15

冇錯呀,荃葵青的小學都冇一間係英普的。津校除非你去到41網揀喇沙,拔箤,瑪利諾呢啲名校,否則一般津校都唔係英文架。青衣有間地利亞的確係英文,但係校舍好細同大部份學生都係南亞人為主。你真係要出去區外揀陳守仁或者蔡繼有呢類直資私立先可以符合要求。


原帖由 stephanieching 於 09-6-17 08:56 發表
我都是住在青衣區, 囡囡今年將讀小一, 青衣區較好的小學我只數到 3 間, 主恩, 世德和何澤雲, 你要求的英小是否全英教學之類(如陳守仁之類), 青衣有一間地利亞英小, 不過太新和好似麻麻, 若你只想將來升英中, 其實青 ...

作者: Elsamouse    時間: 09-6-17 09:26

原帖由 stephanieching 於 09-6-17 08:56 發表
我都是住在青衣區, 囡囡今年將讀小一, 青衣區較好的小學我只數到 3 間, 主恩, 世德和何澤雲, 你要求的英小是否全英教學之類(如陳守仁之類), 青衣有一間地利亞英小, 不過太新和好似麻麻, 若你只想將來升英中, 其實青 ...


for your information:
主恩 - 有精英班
世德 - 有精英班
何澤雲 - 冇精英班

我覺得呢個point都係揀校重要因素.
作者: 津津媽媽    時間: 09-6-17 09:46

甘大家覺得郭怡雅神父紀念學校好唔好呢 ?????
作者: Elsamouse    時間: 09-6-17 10:42

原帖由 津津媽媽 於 09-6-17 09:46 發表
甘大家覺得郭怡雅神父紀念學校好唔好呢 ?????


我聽人講口啤麻麻地
作者: 仔仔錫錫你    時間: 09-6-17 11:00

香港唔洗學費全英小學, 應該只有拔箤.
瑪利諾,喇沙都只係中文小學.

NET 62 - 好小學多, 去到第5志願都可以OK; BAND 1 中學少
NET 65 - 好小學得2間, 入唔到苜兩頭志願, 第3志願已經唔OK; BAND 1 中學多
NET 66 - 好小學有3-4間, 通常都入到頭3志願, 就算去到第4志願都可以OK; BAND 1 中學多

[ 本帖最後由 仔仔錫錫你 於 09-6-17 11:11 編輯 ]
作者: 小韋寶    時間: 09-6-17 12:23

瑪利諾一定係英文; 喇沙就英中雙語。

郭怡雅因為校舍舊,吸納唔到好既學生入讀,變成惡性循環,今年應該都只係開得一班,所以口啤麻麻(我本身就係郭怡雅畢業生,邊年就唔好講喇...LOL)

原帖由 仔仔錫錫你 於 09-6-17 11:00 發表
香港唔洗學費全英小學, 應該只有拔箤.
瑪利諾,喇沙都只係中文小學.

NET 62 - 好小學多, 去到第5志願都可以OK; BAND 1 中學少
NET 65 - 好小學得2間, 入唔到苜兩頭志願, 第3志願已經唔OK; BAND 1 中學多
NET 66 - 好 ...

作者: stephanieching    時間: 09-6-17 12:50

補充一句, 其實葵青中學校網唔錯, Band 1 中學亦有不少, 青衣的世德, 主恩入Band 1中學好似約有50-60%, 但若大派位派到他都幾頭痛(因為實在麻麻), 而且因全部是津校, 行精英制即功課多傳統教教法 (想興鬆的可選何澤雲) , 若想選其他非津校, 荃灣葵青都沒有, 要出去考私校或直資

本囡囡因性格不適合讀傳統津校, 所以無參加政府派位, 來緊九月都是在他區讀直資 !
作者: christc    時間: 09-6-17 13:29

如果以入band 1 來算,其實5間都不俗:

保良世徳
保良陳溢
長亨何澤芸
青衣邨何澤芸
青衣主思

但我認識一個補習社的老闆, 她說世徳給學生很大壓力,不建議我的小朋友入讀。 她說兩間何澤芸和主恩,小朋友比較讀得開心。

我也是心大心細的。又想小孩子讀得開心, 又想進band 1機會率高一些。 還是下不了決定。
作者: NokNokChu    時間: 09-6-17 14:00

Elmamouse,

咁我想問有精英班同無精英班學校有咩分別呀, 邊種好d呢?


Noknokchu
作者: Elsamouse    時間: 09-6-17 14:10

去我blog睇, 純粹我個人意見
http://hk.myblog.yahoo.com/leoelsa111/article?mid=2593
作者: carolsum    時間: 09-6-17 22:08

好謝各位的意見,我開始有概念大約點樣選.
想問如果誇區個part第一,第二志願選仁立,仁記,是否冇機會選到?thx!
作者: phoebekk    時間: 09-6-18 00:16

原帖由 carolsum 於 09-6-17 22:08 發表
好謝各位的意見,我開始有概念大約點樣選.
想問如果誇區個part第一,第二志願選仁立,仁記,是否冇機會選到?thx!


其實係第一輪只可選一間(同區或區)係計分的, 你越高分機會越高, 第ニ輪大抽獎也可選誇區, 不過機會就等同中六合彩 (只有10%學位比誇區抽)
作者: stephanieching    時間: 09-6-18 09:48

我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區第一,二志願(仲是熱門), 而放棄本區的學校, 你隨時被電腦派到唔知第幾志願的學校 !  你話派位之後去叩門當然可以, 不過難度亦高除非你小朋友好優秀啦 !

若你真的選仁立, 仁紀, 不如搬去該校網會機會大好多好多 !  你可去教局網站看小一派位之運作, 你便會清楚好多, 要記要清楚佢哋的玩法去填, 不是盲目咁去選自己喜歡的學校 !
作者: 小韋寶    時間: 09-6-18 09:53

其實孔子都唔係真正有教無類,淨係佢一句"惟女子與小人,難養也",己經夠慘,學佢咁講我都唔識得上網唔識字喇。

原帖由 Elsamouse 於 09-6-17 14:10 發表
去我blog睇, 純粹我個人意見
http://hk.myblog.yahoo.com/leoelsa111/article?mid=2593

作者: Elsamouse    時間: 09-6-18 10:07

古代一向都係父系社會啦(宜家都係,如果唔係我地d囝囡冇理由一定要跟老豆姓), 當時有重男輕女的觀念無可厚非;
但在教學上, 無論有錢人定窮人, 聰明人定蠢豬, 孔子都一視同仁, 我所講的是指他的教學理念
作者: Elsamouse    時間: 09-6-18 10:12

原帖由 stephanieching 於 09-6-18 09:48 發表
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區 ...


完全同意stephanieching的講法, 如果冇宗教分, 仲要誇網, 去揀一間別區最hit的學校, 機會率好微好微
作者: Gabrielma    時間: 09-6-18 16:12

簡單來說, 仁立. 仁紀冇20分第一round冇得抽.

第二round靠運氣, 但net 65 家長如未能在1st round誇區成功, 相信有85%家長會先以仁立. 仁紀為首選 (因為net 65小學選擇較少, 所以家長選無可選), 真係打崩頭!
作者: mietwins    時間: 09-6-20 21:28

本人住青衣,第一輪20分仁立都無份,第二輪第一志願聖公會青衣主恩,攪點咗,勁開心!
世德太谷,我放到最後,第二,三揀兩間何澤雲
作者: carolsum    時間: 09-6-21 22:18

有2間何澤芸,邊一間比較好?定係2 間都差唔多.thx!!
作者: mietwins    時間: 09-6-23 19:00

兩間升中派位差晤多,我揀青衣邨排弟二志願,貪佢夠大同新




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5