教育王國

標題: 男仔,香港區條路點行好. [打印本頁]

作者: dayday    時間: 09-6-11 15:00     標題: 男仔,香港區條路點行好.

這個是一個未到期的問題,但又好快要面對,所以先請教經驗媽咪.
住南區,07年出世,應該10年入幼稚園,家姐讀女校,今年幼稚園直上小學,但就benefit唔到細佬,不是教友,不是大仔,不是校董,不是教職員,不是old boy(心儀的學校),在這亳無競爭條件下,我唔想到3年後升小至稔,我心儀灣仔同中西區,灣仔區的樓越睇越貴....有時真係頭大.我知灣仔區競爭大,但有幾間心儀的小學.條路點行好呢?
作者: Sindy    時間: 09-6-11 15:14

原帖由 dayday 於 09-6-11 15:00 發表
這個是一個未到期的問題,但又好快要面對,所以先請教經驗媽咪.
住南區,07年出世,應該10年入幼稚園,家姐讀女校,今年幼稚園直上小學,但就benefit唔到細佬,不是教友,不是大仔,不是校董,不是教職員,不是old boy(心儀的學 ...


同我仔一樣......難行
作者: LittleKidult    時間: 09-6-11 15:30

唔使買灣仔樓, 可以租架. 到選校前些時間先去灣仔到住, 得唔得?
我地本身都係南區住, 校網真係差d, 尤其係中學, 不過都己經唔關我地事, 兩個仔都讀中學了
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-11 15:51

我咪仲弊! 住12網, 但偏偏個仔點睇都唔似谷得, 所以2大皇牌都唔關我事
唯有靠自己考啦!
原帖由 LittleKidult 於 09-6-11 03:30 PM 發表
唔使買灣仔樓, 可以租架. 到選校前些時間先去灣仔到住, 得唔得?
我地本身都係南區住, 校網真係差d, 尤其係中學, 不過都己經唔關我地事, 兩個仔都讀中學了 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5