教育王國
標題: 如何選擇N1- 麗港城迦南或滙景啟思 [打印本頁]
作者: calbee6 時間: 09-6-8 23:19 標題: 如何選擇N1- 麗港城迦南或滙景啟思
請各位媽咪俾意見, 謝謝
作者: calbee6 時間: 09-6-13 23:35
各位媽咪, 你地有無意見呀!!
作者: bebesoky 時間: 09-6-14 22:31
個人意見:
如果想多啲活動敎學,同埋志在開心,啓思好一點~
如果想一半一半(即係有啲谷谷地,又有少少活動敎學),
迦南好啲~
作者: JHsbb 時間: 09-6-15 17:44
書有排讀, 所以我比左亞仔讀啟思, 等佢開心D, 迦南谷語文, 我地兩公婆非常唔喜歡, 做乜要咁樣谷D細路讀書, 老實講, 咁樣有乜謂
作者: yokolee 時間: 09-6-16 12:17
我都係讀啟思
作者: bebesoky 時間: 09-6-16 13:47
我最終選迦南
作者: 盈日 時間: 09-6-19 23:10
我害怕小朋友升小一較難適應
所以我選迦南
原帖由 bebesoky 於 09-6-16 13:47 發表 
我最終選迦南
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |