教育王國

標題: 如何選擇N1- 麗港城迦南或滙景啟思 [打印本頁]

作者: calbee6    時間: 09-6-8 23:19     標題: 如何選擇N1- 麗港城迦南或滙景啟思

請各位媽咪俾意見, 謝謝
作者: calbee6    時間: 09-6-13 23:35

各位媽咪, 你地有無意見呀!!
作者: bebesoky    時間: 09-6-14 22:31

個人意見:
如果想多啲活動敎學,同埋志在開心,啓思好一點~
如果想一半一半(即係有啲谷谷地,又有少少活動敎學),
迦南好啲~
作者: JHsbb    時間: 09-6-15 17:44

書有排讀, 所以我比左亞仔讀啟思, 等佢開心D, 迦南谷語文, 我地兩公婆非常唔喜歡, 做乜要咁樣谷D細路讀書, 老實講, 咁樣有乜謂
作者: yokolee    時間: 09-6-16 12:17

我都係讀啟思
作者: bebesoky    時間: 09-6-16 13:47

我最終選迦南
作者: 盈日    時間: 09-6-19 23:10

我害怕小朋友升小一較難適應
所以我選迦南

原帖由 bebesoky 於 09-6-16 13:47 發表
我最終選迦南





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5