教育王國

標題: 胡上(net 91)叩門 [打印本頁]

作者: Cathleen    時間: 09-6-8 21:28     標題: 胡上(net 91)叩門

今日去胡上交表, 要星期六帶小朋友參觀同分組遊戲. o甘係咪即係interview呢? 問校務處又話只係參觀同遊戲.  
您地有無人有上年叩門經驗? 分享吓啦. 唔該
作者: cheukyingma    時間: 09-6-8 22:26

我都想知呀~~ pls share~~




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5