教育王國
標題:
胡上(net 91)叩門
[打印本頁]
作者:
Cathleen
時間:
09-6-8 21:28
標題:
胡上(net 91)叩門
今日去胡上交表, 要星期六帶小朋友參觀同分組遊戲. o甘係咪即係interview呢? 問校務處又話只係參觀同遊戲.
您地有無人有上年叩門經驗? 分享吓啦. 唔該
作者:
cheukyingma
時間:
09-6-8 22:26
我都想知呀~~ pls share~~
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5