教育王國

標題: 揀聖公會李兆強小學 or 馬頭涌官立小學? [打印本頁]

作者: noknokma    時間: 09-6-7 21:03     標題: 揀聖公會李兆強小學 or 馬頭涌官立小學?

可以給些意見嗎? 因為我和老公分別在呢兩間小學畢業,都覺得唔錯,但唔知幫小朋友點揀好? 我小朋友今年9月要開始揀啦,唔該!
作者: JOJA    時間: 09-6-7 21:19

我小朋友現在讀馬頭涌
整體都幾好
最重要係d老師好有愛心
家課冊內都會留言給老師 (有需要)
冇咁單向咁

學術方面
我覺得算中上
中文及數學都比較深少少

最重要係中學網上九龍城網
區內有名的中學較觀塘網多


原帖由 noknokma 於 09-6-7 21:03 發表
可以給些意見嗎? 因為我和老公分別在呢兩間小學畢業,都覺得唔錯,但唔知幫小朋友點揀好? 我小朋友今年9月要開始揀啦,唔該!

[ 本帖最後由 JOJA 於 09-6-7 21:22 編輯 ]
作者: noknokma    時間: 09-6-8 21:29

JOJA , 唔該晒你呀, 其實我都係想去馬頭涌多d既, 原因都係校網問題, 不過我地住tko, 驚小朋友番學辛苦囉, 好矛盾呀!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5