教育王國
標題: 天水圍區派位結果?? 請入來分享!! [打印本頁]
作者: chanelho2001 時間: 09-6-6 17:27 標題: 天水圍區派位結果?? 請入來分享!!
各位天水圍媽咪可否分享下小朋友獲派第幾志願? 同派去邊間學校嗎 ??
作者: chanelho2001 時間: 09-6-8 23:29
有冇人可回應下???
原帖由 chanelho2001 於 09-6-6 17:27 發表 
各位天水圍媽咪可否分享下小朋友獲派第幾志願? 同派去邊間學校嗎 ??
作者: vvwinky 時間: 09-6-9 09:39
唔知係唔係天水圍太多新移民,呢到唔係咁多天水圍同元朗人...
作者: Keri 時間: 09-6-9 20:23
我派得好差,第十自願
去了李東海...
而家叩天天
你呢...
作者: yanmi2003 時間: 09-6-9 20:45
我派了第 7 自願去了李兆基 唉...........

李東海選了第8 差小小做同學



作者: mandylau 時間: 09-6-10 14:15 標題: 回覆 5# chanelho2001 的文章
我個囡已在第一輪收了 :宣道會葉紹蔭紀念小學 (天澤),13/6 開小一家長會和考編班試
作者: yanmi2003 時間: 09-6-10 14:44
原帖由 mandylau 於 09-6-10 14:15 發表 
我個囡已在第一輪收了 :宣道會葉紹蔭紀念小學 (天澤),13/6 開小一家長會和考編班試
我個女都叩了葉小,收了都是13/6 開小一家長會和考編班試.
作者: mandylau 時間: 09-6-10 15:06 標題: 回覆 1# yanmi2003 的文章
你住邊,我住天盛,我個囡要搭校車,你個囡要唔要搭校車
作者: yanmi2003 時間: 09-6-10 16:03
原帖由 mandylau 於 09-6-10 15:06 發表 
你住邊,我住天盛,我個囡要搭校車,你個囡要唔要搭校車
我住天恩
作者: Skywan 時間: 09-6-10 16:12
如果扣們不成功, 都不要傷心, 這間都几好, 親戚小朋友讀緊, 小朋友好仲意間學校。當年這間都不是佢地第一(天天)及第二(潮陽)首選, 但現在佢父母話几好小朋友讀書又無壓力,又自律(佢系囝呢架)。 聽佢bama 講校風机好, 老師好有愛心。
原帖由 Keri 於 09-6-9 20:23 發表 
我派得好差,第十自願
去了李東海...
而家叩天天
你呢...
[ 本帖最後由 Skywan 於 09-7-21 23:00 編輯 ]
作者: mandylau 時間: 09-6-10 16:15 標題: 回覆 2# yanmi2003 的文章
你近好多,可以不用搭校車,唔知亞囡第日唔會唔同你亞囡一班呢? 哈哈!
作者: chanelho2001 時間: 09-6-10 23:53
我都覺得呢度好小天水圍人回應, 有時覺得好慘 .我一對孖仔正要今年選小學, 可唔可以俾d 意見 ?
你地會點選??
1.天天
2.天官
3.循道衛理
4.伊利沙伯舊生會
5.潮陽伯因
作者: vvwinky 時間: 09-6-11 09:07
其實你去親子王國度睇下呀...
個度多D info架!!
作者: noproblemom 時間: 09-6-11 10:50
原帖由 yanmi2003 於 09-6-9 20:45 發表 
我派了第 7 自願去了李兆基 唉...........

李東海選了第8 差小小做同學


我個囡都派咗去李兆基
, 唔知呢間點呢, 15/16呀 (但都先註咗冊), 因為近屋企所以放咗喺第四志願, 其實當初我覺得, 派唔到頭三去邊間都差唔多, 不如第四放間近屋企既, 打風落雨小朋友返學放學都方便.
作者: noproblemom 時間: 09-6-11 10:54
原帖由 chanelho2001 於 09-6-10 23:53 發表 
我都覺得呢度好小天水圍人回應, 有時覺得好慘 .我一對孖仔正要今年選小學, 可唔可以俾d 意見 ?
你地會點選??
1.天天
2.天官
3.循道衛理
4.伊利沙伯舊生會
5.潮陽伯因 ...
你既頭三志願都係我地揀既頭三
, 但係派唔到. 天天同埋循道衛理喺第一第二輪唔係首選就連叩門機會都無.
作者: mm126 時間: 09-6-11 11:18
嘜原來李兆基唔好架
作者: noproblemom 時間: 09-6-11 11:29
原帖由 mm126 於 09-6-11 11:18 發表 
嘜原來李兆基唔好架
唔知丫, 無乜聽人地提起呢間, 不過暫無人話佢唔好囉, 有冇其他媽咪如果有仔女讀緊既可以分享下丫
作者: mandylau 時間: 09-6-11 11:30 標題: 回覆 6# mandylau 的文章
hi yanmi2003
你估如果宣佈了停課,星期六總要唔要去家長會同考編班試
作者: mandylau 時間: 09-6-11 12:46 標題: 停課
真係宣佈明天開始停課十四日
作者: P-Ma 時間: 09-6-11 13:58
原帖由 noproblemom 於 09-6-11 11:29 發表 
唔知丫, 無乜聽人地提起呢間, 不過暫無人話佢唔好囉, 有冇其他媽咪如果有仔女讀緊既可以分享下丫
小兒是李兆基小三學生,我是在自行收生時收的。
他是標榜活動教學,不是傳統學校,這也是我選他的原因。他跟天循是相似的。
好與不好,要看家長覺得適不適合和你們對子女的期望是甚麼。
我較著重小孩的品德,成績是其次。
他們有德育課和生活成長課,在現今的學校是比較難得的。
他們有廣東話及普通話班,是用作教中文的語言,可供家長選擇。我會較喜歡用普通話教中文。
功課量適中,我兒還覺得多呢。但小兒還是愛上學的。這學校的學生都較活潑,他們上堂都愛舉手答問題,這是很好的學習態度。
至於新移民,我相信間間學校都有,不用太擔心。
總括來說,如果你著重品德的話,請你放心,你會喜歡他的;如果你覺得成績重於一切,你就不要選他,因為,他在天水圍,不是成績標青的學校。
順帶一提,他有一聯繫的直資英中,李兆基書院。
還有,十八鄉中學跟十八鄉小學是完成沒有關係的,並不是一條龍、直屬或聯繫,完全沒有聯繫。
希望幫到大家。
作者: totalchui 時間: 09-6-11 15:38
我大仔派了天官,在第一輪自行已收了我,而家細佬就唔使咁擔心,因佢係豬年出世,仲多人爭.
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-11 15:50
你好,我派著梁球琚(分校),而家我九月一號前可能要搬屋,但呢幾日我叩著三間學校,明天呢三間學校都要同我個囡面試,到時我只能選其中一間,如果面試成功要收我囡,我要點拒絕個兩間?
原帖由 chanelho2001 於 09-6-8 23:29 發表 
有冇人可回應下???
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-11 15:52
請問你住邊
個村?
原帖由 Keri 於 09-6-9 20:23 發表 
我派得好差,第十自願
去了李東海...
而家叩天天
你呢...
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-11 15:55
你好,我都系住天恩GA/你系唔系住緊橙色色AG?我住恩盈GA,我這個月底要選搬樓,不過都是在天水圍區.
原帖由 yanmi2003 於 09-6-10 16:03 發表 
我住天恩
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-11 15:58
我覺得創意科技小學都唔錯GA,很嚴格,或者伍免端校風度都好.我就喜歡呢兩間.
原帖由 chanelho2001 於 09-6-10 23:53 發表 
我都覺得呢度好小天水圍人回應, 有時覺得好慘 .我一對孖仔正要今年選小學, 可唔可以俾d 意見 ?
你地會點選??
1.天天
2.天官
3.循道衛理
4.伊利沙伯舊生會
5.潮陽伯因 ...
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-11 16:03
我入卦問下你是住邊個村?如果我是住李兆基附近我實是選呢間,最重要是方便,間間學校都系差唔多.
原帖由 noproblemom 於 09-6-11 10:50 發表 
我個囡都派咗去李兆基
, 唔知呢間點呢, 15/16呀 (但都先註咗冊), 因為近屋企所以放咗喺第四志願, 其實當初我覺得, 派唔到頭三去邊間都差唔多, 不如第四放間近屋企既, 打風落雨小朋友返學放學都方便.:naug ...
作者: yanmi2003 時間: 09-6-11 20:02
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-11 15:55 發表 
你好,我都系住天恩GA/你系唔系住緊橙色色AG?我住恩盈GA,我這個月底要選搬樓,不過都是在天水圍區.
我住思褔
作者: chanelho2001 時間: 09-6-11 23:40
創意科技小學是否新學校? 好小聽呢個名, 是活動教學的嗎? 有咩好 ?
作者: noproblemom 時間: 09-6-12 13:33
原帖由 P-Ma 於 09-6-11 13:58 發表 
小兒是李兆基小三學生,我是在自行收生時收的。
他是標榜活動教學,不是傳統學校,這也是我選他的原因。他跟天循是相似的。
好與不好,要看家長覺得適不適合和你們對子女的期望是甚麼。
我較著重小孩的品德,成績是其次。
...
P-Ma, 多謝你的詳細回覆.
如果係咁, 我諗都啱自己個囡讀, 因為佢都係坐唔定既小朋友, 而讀書方面, 佢有d小聰明, 但係唔迫得既, 如果叩門唔成功, 我地都要比佢試下讀, 睇下佢讀得開唔開心. 而中學, 我註冊時問咗校方, 佢地話直資既李兆基中學都唔係直入架, 成績同埋操行都合乎佢地中學既收生標準先會由小學校長寫推薦信考入去.
另外十八鄉的回覆, 我係聽個囡既同學家長講, 仲以為咁好可以呢十二年都唔駛煩派位之事, 講錯咗唔好意思..
請問仲有冇其他家長可以分享李兆基小學校園生活既事呀:loveliness:
作者: noproblemom 時間: 09-6-12 13:37
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-11 16:03 發表 
我入卦問下你是住邊個村?如果我是住李兆基附近我實是選呢間,最重要是方便,間間學校都系差唔多.
我住喺天頌呀
: , 如果喺屋企行到李兆基小學只需幾分鐘, 真係幾方便, 由其係落雨既季節.
我都係咁諗, 如果論成績我地派唔到頭二志願, 不如第四揀間小朋友屋企既, 反正間間學校都差唔多.
請問你住邊面呀?
作者: Keri 時間: 09-6-12 18:27
原帖由 Skywan 於 09-6-10 16:12 發表 
如果扣們不成功, 都不要傷心, 這間都几好, 親戚小朋友讀緊, 小朋友好仲意間學校。當年這間都不是佢地第一(天天)及第二(潮陽)首選, 但現在佢父母話几好小朋友讀書又無壓力,又自律(佢系囝呢架)。 聽佢bama 講校風机好, ...
Thank you....註冊當天看見小朋友上緊PE堂時,呀SIR教緊佢地打TENNIS,即刻對這間學校加分,但是,當我見到前面註冊嗰位小朋友係巴勒斯坦人時....即時就down哂!我D朋友話:咪擋係讀INTERNATIONAL SCHOOL囉...
跟住係校外見到一位家長,我問她間學校好嗎, 她說,近年成日轉老師,不過佢D仔女中學就派得好好喎(佢有4個子女),大個就派崇德,2nd派信義,3rd派去依中,而最細就又派去崇德, 佢d同學仔都派得好好喎...去了元朗d中學!
不過睇到佢地校訊上年又真係派得ok啊....
作者: mamimia 時間: 09-6-12 19:40
原帖由 noproblemom 於 09-6-11 10:54 發表 
你既頭三志願都係我地揀既頭三
, 但係派唔到. 天天同埋循道衛理喺第一第二輪唔係首選就連叩門機會都無.
noproblemom,
頭3間熱門學校放在頭3位不是好對策, 幸好入到李兆基, 否則可能派去更後志願!
李兆基最近外評, 由教育局派人審視整間學校各方面,聽講話評價唔錯,尤其校風方面。
你住咁近係優勢,讀下先清楚是否適合。
[ 本帖最後由 mamimia 於 09-6-12 19:48 編輯 ]
作者: mansisi 時間: 09-6-12 19:41
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-11 15:55 發表 
你好,我都系住天恩GA/你系唔系住緊橙色色AG?我住恩盈GA,我這個月底要選搬樓,不過都是在天水圍區.
我同你同一棟樓
作者: mansisi 時間: 09-6-12 19:43
請問各位媽咪天水圍有邊間升小一補習社
兒子9月要升小一,但系唔知有邊間補社OK的。
想俾他返小一前去補習一下~
謝謝各位~
作者: mamimia 時間: 09-6-12 20:05
原帖由 chanelho2001 於 09-6-10 23:53 發表 
我都覺得呢度好小天水圍人回應, 有時覺得好慘 .我一對孖仔正要今年選小學, 可唔可以俾d 意見 ?
你地會點選??
1.天天
2.天官
3.循道衛理
4.伊利沙伯舊生會
5.潮陽伯因 ...
頭3位是熱門, 但未必最適合自己
1.成績較佳,老師也最關注,成績差就慘...
2.派位好, 有聯系中學
3.活動多, 宣傳有道, 注重人性, 性
4.伊分好過伊正, 伊正差...
5.較谷, 功課會多, 位置僻
有教書朋友提我不要過份被宣傳攻勢影響,如果一間學校的錢都用來宣傳, 攪show, 攪音樂劇, 派禮物,可想而知, 資源及老師精力都不會用於教學上, 因為政府給學校的錢有限!
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-12 23:08
系吖,話唔定有見過你都唔定,你會唔會搬屋呀,我就來搬啦.
原帖由 mansisi 於 09-6-12 19:41 發表 
我同你同一棟樓
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-12 23:15
暫時住天恩,不過月底要選樓,合心水就要搬啦,沒搬之前唔知報邊間好,不過我叩定幾間小學門先,到時近邊度就報邊度,其實我很想搬去天悅,近我喜歡兩間學校,就是李兆基同創意科技.你話系唔系呀?
原帖由 noproblemom 於 09-6-12 13:37 發表 
我住喺天頌呀
::" /> , 如果喺屋企行到李兆基小學只需幾分鐘, 真係幾方便, 由其係落雨既季節.
我都係咁諗, 如果論成績我地派唔到頭二志願, 不如第四揀間小朋友屋企既, 反正間間學校都差唔多.
請問你住邊面呀? ...
作者: kenwong.2005 時間: 09-6-12 23:20
原帖由 chanelho2001 於 09-6-11 23:40 發表 
創意科技小學是否新學校? 好小聽呢個名, 是活動教學的嗎? 有咩好 ?
聽講呢間學校先苦後甜,課程偏深,老師都好,又系用普通話教學./
作者: Keri 時間: 09-6-12 23:57
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-11 15:52 發表 
請問你住邊
個村?
我住天盛
作者: noproblemom 時間: 09-6-13 13:22
原帖由 mamimia 於 09-6-12 19:40 發表 
noproblemom,
頭3間熱門學校放在頭3位不是好對策, 幸好入到李兆基, 否則可能派去更後志願!
李兆基最近外評, 由教育局派人審視整間學校各方面,聽講話評價唔錯,尤其校風方面。
你住咁近係優勢,讀下先清楚是否適合。 ...
因為想博一博, 可能可以中到都未定.
係呀, 咁我個心都定d. 係呀, 真係好近, 落雨如果穿有蓋行人通道既話剩係過馬路要拎遮. 都算係咁. 疊埋心水, 如果叩門唔收就一於咁話, 唔好再煩了...
作者: noproblemom 時間: 09-6-13 13:24
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-12 23:15 發表 
暫時住天恩,不過月底要選樓,合心水就要搬啦,沒搬之前唔知報邊間好,不過我叩定幾間小學門先,到時近邊度就報邊度,其實我很想搬去天悅,近我喜歡兩間學校,就是李兆基同創意科技.你話系唔系呀?
...
又會咁橋喺呢段幾忙既時候搬既, 真係辛苦哂你.
我遲d話你知我個囡最終讀邊間, 如果可以同一間, 第時我地可以以時時交流了:loveliness:
作者: mansisi 時間: 09-7-21 12:21
原帖由 kenwong.2005 於 09-6-12 23:08 發表 
系吖,話唔定有見過你都唔定,你會唔會搬屋呀,我就來搬啦.
我都想搬啊,但系我間屋剛好夠住,唔可以申請=.=
要等待每人7平方果種先得搬,我宜家住梗的系大單位。
作者: mansisi 時間: 09-7-21 12:23
我果時就近,報左樂善堂,唔知好唔好~
我自己就很喜歡伊利沙伯舊生會~~
作者: chanelho2001 時間: 09-7-27 23:26
why ? 天耀定天盛好d ?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |