教育王國
標題: 石離天主教小學是好學校嘛? [打印本頁]
作者: jm1874 時間: 09-6-5 22:11 標題: 石離天主教小學是好學校嘛?
石離天主教小學是好學校嘛?
作者: chcarol 時間: 09-6-13 00:21
i also want to know, anyone can share??
Many thanks...
作者: kiukiuleung 時間: 09-6-13 00:33
This school is near my home,分上午/下午班.09/10年改為全日制,咁你們choice new school or old schoo??因為半日制関係,所以很多小朋友四圍去玩(太多時間),所以校風一般及不太受本区家長歡迎,但聽聞老師很有愛心,明年轉全日,我諗會好D.
作者: elvisBB 時間: 09-6-14 08:37
見到這個topic,忍唔住想說幾句 ,我自己及哥哥家姐都在這裡畢業, 是20多年前的事,現在就不知道好唔好,可能改變了很多,但因為有感受所以你們當故事聽.
我地3個都無學壞,我還有同小學同學同老師見面,我覺得品行是ok,我d同學都ok,我當年有精英班,我自己是全級10名內,升到可風,之後入HKU,對我來說是OK.
但我的感受是,學校課程不高,當年升中後追得辛苦,6個入可風,4個要REPEAT(可風一年repeat20個only),我覺得只有精英班的還可以,其他就真係 ....
在可風時,由其他小學升上的,開頭成績好好多,但之後就一般,我覺得如果石天可以用深D課程,可能會好D,但其實好睇小朋友自己同家長,同時記住我這已經是20年前的畢業生的故事.HAHA
[ 本帖最後由 elvisBB 於 09-6-16 08:48 編輯 ]
作者: 李輝和 時間: 09-6-15 08:53
梨木树主爱好不好
作者: kiukiuleung 時間: 09-6-15 13:55
ok,聽說比另一間主愛深及嚴,只可惜校舍小及要同其他school share 球場!!
作者: kiukiuleung 時間: 09-6-15 14:01
朋友我都知道20多年前是一問出名小學,如果唔係就好似麗澤,宣道等執笠.由於小兒當年要分上下午班,所以令我腳步冇填這間,現在將分全日制我想會比較多人選!!
原帖由 elvisBB 於 09-6-14 08:37 發表 
見到這個topic,忍唔住想說幾句
,我自己及哥哥家姐都在這裡畢業, 是20多年前的事,現在就不知道好唔好,可能改變了很多,但因為有感受所以你們當故事聽.
我地3個都無學壞,我還有同小學同學同老師見面,我覺得品行是ok, ...
作者: kiukiudaddy 時間: 09-6-18 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 澤民媽 時間: 09-6-20 22:45 標題: 回覆 6# kiukiuleung 的文章
多谢你回覆.不知梨木树升中派位好不好.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |