教育王國

標題: 港大同學會真的不可取嗎? [打印本頁]

作者: milka    時間: 09-6-5 16:39     標題: 港大同學會真的不可取嗎?

猶記得早幾年前, 身邊友人均異口同声贊賞並渴慕兒女能入讀 (像今天的”播道”段的受歡迎).



至今年,小女正值選小一的一年, 多次見到該校負面不絕的資訊, 身邊好友亦齊声再三勸勉別再打它主意 (自知她們是真的為我好), 唯我還是有點兒死心不息.


我一直+分認同及欣賞該校的辦學理念. 在放棄選擇前, 我確真的很想知道它更闊更多的一面. 無論你覺得它是好與壞, 也懇請你與我分享, 可以嗎?

在此事先谢謝你, 因讀完以上寫的已可能花了你一些宝貴時間, 對要再花時間回應的更是感激不盡, 謝谢!
作者: mother904    時間: 09-6-5 18:13

你聽到乜野「負面不絕既資訊」?
作者: iwff    時間: 09-6-5 18:33

milka,

我是港同小一家長, 我想問你的好友是否有小朋友讀緊港同, 佢講什麼負面新聞(是否舊年讀寫障礙小六學生升不到書院果單呀), 你又冇講清楚, 好難答你架喎。

我係用家, 我覺得好滿意仔仔在學校的學習情況, 我亦見絕大部份家長都會兩兄弟姊妹一起讀港同(若學校係唔好, 就唔會繼續比細佬妹入讀啦), 你可以自行上學校網址download全面評鑑報告來看的。

港同不是傳統學校, 不是每個家長都喜歡的。每間學校都有好有唔好,,不會是十全十美囉, 最緊要係適合小朋友及自己滿意。

你亦可係暑假時去參加學校的簡介會, 再自行考慮。

唉!我都想知d人以訛傳訛對學校講緊咩野。每年報考小一時都有港同唔好的topic出現, 我當年都有, 結果我仔仔入讀後係兩回事, 加上我好友的兩個女兒一直讀緊港同, 所以我冇被謠言動搖。


iwff

原帖由 milka 於 09-6-5 16:39 發表
猶記得早幾年前, 身邊友人均異口同声贊賞並渴慕兒女能入讀 (像今天的”播道”段的受歡迎).



至今年,小女正值選小一的一年, 多次見到該校負面不絕的資訊, 身邊好友亦齊声再三勸勉別再打它主意 (自知她們是真的為我 ...

[ 本帖最後由 iwff 於 09-6-5 18:43 編輯 ]
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-5 21:24

負面不絕? 當然一間新校無可能人人讚好, 亦唔至於負面不絕掛........
如果講返一條龍果單野, 我都係果句, 香港有邊間學校真正無條件一條龍丫, 好多傳統學校, 讀唔上一早"勸"學生轉校啦, 仲俾佢留到小六咩! 講真, 學障+主科唔合格都無驚無險讀到畢業, 點解唔理解下學校都有包容呢
另外, 與其聽留言, 不如睇下政府視學官點講, 我地做家長講到天花龍鳳都無用, 總有d"知情人士"走出黎說三道四, 想理解學校係咪所謂活動實際傳統, 想知兩文三語教成點, 想知positive reinforcement係咪即係曳, 想知校長係咪領導無方, 唔好聽我講, 自己睇:
http://www.edb.gov.hk/FileManager/EN/Content_7318/hkuga_pri_sch.pdf

原帖由 milka 於 09-6-5 04:39 PM 發表
猶記得早幾年前, 身邊友人均異口同声贊賞並渴慕兒女能入讀 (像今天的”播道”段的受歡迎).
至今年,小女正值選小一的一年, 多次見到該校負面不絕的資訊, 身邊好友亦齊声再三勸勉別再打它主意 (自知她們是真的為我 ...

作者: G-Ma    時間: 09-6-5 21:26

港大同學會無你講得咁差呀? 請問佢地有咩負面新聞?
作者: primary2007    時間: 09-6-6 01:05

請問教師流失嚴重嗎?
作者: miffy    時間: 09-6-6 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-6 10:11

新思維直資學校, 老師工作繁忙, 係一個認定既事實
(校本課程=老師要編書; 創意功課=無絕對答案每一個字都要睇; positive reinforcement=要慢慢教化; 校風開放=非強勢統治學生, 每一個人意見都會被專重)
而且新學校唔似老牌學校咁, staff已經有一份可觀既p fund, 唔會亂郁
以上原因加埋, 老師會轉工亦好易理解, 留低既老師, 好多真係唔係份人工, 而係因為可以實踐到理想
前排學校既development forum, 校長公開左過去幾年staff turnover既%, 對上果年係around 10% (唔知有無記錯, 請其他家長糾正)
原帖由 primary2007 於 09-6-6 01:05 AM 發表
請問教師流失嚴重嗎?

作者: small_cc    時間: 09-6-6 10:24

我係今年即要上p1的家長,臨註冊前一星期,有同學家長話佢一個遠親(讀緊)話港同唔好,我問係邊度唔好?
佢話反正唔好就係唔好?我請佢問清楚再覆我,但至今仍未有任何消息。
昨天,有個家長又話港同係好好的一間學校,我問佢係點樣好?佢都話聽講好好。

我想認同學校的理念和成效再決定報考都不遲的,有問題問些用家可能會比較清楚些!

註冊個日,在說明會上,副校長話多謝1xx幾個新生家長支持; 回頭一看,幾乎座無虛席,我想放棄的人應該是不多的。

[ 本帖最後由 small_cc 於 09-6-6 10:45 編輯 ]
作者: milka    時間: 09-6-7 01:36

如我想的一樣,這世代還是有着很多好人呢~,  衷心謝謝每一位的回覆.

是的,聽到的就是你們提及的傳聞了....

其實,一些從朋友口中告知的傳聞是只有"headline"而 沒有完整的資料.  總括來說, 再追問下去所得到的就是 :"你信我,無點你,千冀唔好揀....", "唔好,好亂,換晒d人啦....", "分分鐘变臻美..", "我個fd個仔, 考到最終都無讀...", 等等....

這些傳聞, 除了一次是直接從一位讀至p3/p4女兒轉校的家長口中聽到以外, 其他的都是以訛傳訛.

說真的,我是100%相信朋友的提點是善意的(而他們的孩子亦巳上了小學), 只是....聽到的又怎可能是事實的"完整畫面"呢?

其實, 我早巳决意參加7月12号的簡介會, 深信即使我末夠智慧去判斷是與非(這于我來說太難. 立場和性格不同的人,所看得到的能截然不同), 但我還是會用我的眼晴去觀察;用我的心去全力感受.

你們所給的意見對我來說, 真的十分寶貴. Charlotte mom, 你 posted 的 pdf file 更令我一直在投"反對票"的丈夫改觀了. 而各BK mama 的回應亦教我和我丈夫感, 謝謝你們的分享!

倘若我還是想了解多一點, 還可以再幫幫忙嗎?

這其實是從自卑感引伸而來的一些疑問吧....
我和丈夫都是在英語能力上很"有限"的人, 自知現在的小孩子們無論在那一間學校上課, 家長們亦需耍相當程度的參于 (一齊讀), 這樣的話, 小囡可合適在HKUGA上學嗎 (如有幸)?

還有的是, 我們絕非中產人仕, 在校內會否"很另類"? 還是可以共融呢~?

謝謝!

[ 本帖最後由 milka 於 09-6-7 15:17 編輯 ]
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-7 19:20

誠意多謝你認真睇晒d post
正如之前所講, hkuga係新思維學校, 要家長決定將孩子既一生去"賭", 我絕對明白, 想當年, 我老公都係想將個女放入傳統女校, 因為人地d學生好乖, 係我一意孤行要放個女入hkuga, 而家事實証明我無揀錯, 同你一樣, 我仔k2, 快考小一了,  hkuga係不二之選 (當然為求安心我會考多幾間)
先答你既問題:
1. 學校除左英文科用英文教, 一般科目都係廣東話, 中文係普通話, 你唔需要太擔心, 所有通告都係中英對照的, 英文科要睇既野係幾多, 不過小朋友都適應到wor
2. 雖然大部分家長都係中產, 不過可能幫小朋友揀得呢d學校既, 都唔係好鐘意"爭名奪利"既家長, 家長之間唔會比較d咩, 小朋友之間亦唔會比較d咩, 一齊去郊野公園燒烤又有, 一齊去d咩會所又有, 相處得幾開心架! (比我有錢, 比我叻既家長大有人在, 我都好開心丫, 我唔會覺得自己無用wor )
作者: milka    時間: 09-6-9 13:27

Charlotte mom,
再次謝謝你的詳盡回覆!
上星期天我又被問到心儀那間學校, 我照直答了HKUGA, 只見該家長欲言又止(o了嘴), 但我沒有在談下去了. 因我還是立定心意去看一看 .

[ 本帖最後由 milka 於 09-6-10 18:29 編輯 ]
作者: iwff    時間: 09-6-9 13:32

mika,

我支持你去聽左HKUGA的簡介會先, 未自己去了解清楚, 就唔應該死心, 小朋友係你自已的, 你最清楚他需要什麼的小學, 不是別人幫你決定的。

iwff

原帖由 milka 於 09-6-9 13:27 發表
Charlotte mom,
再次謝謝你的詳盡回覆!
上星期天我又被問到心儀那間學校, 我照直答了HKUGA, 只見該家長欲言又止(o了嘴), 但我沒有在談下去了. 但我還是立定心意去看一看 . ...

作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-9 14:34

其實每一"款"學校都有捧場客, hkuga唔係一間谷既學校, 係話要比較鬥grammar高分, 鬥計數快至準, 呢d的確唔係我地學生強項...........但o係另一方面, 例如思考訓練, 語文表達, 敢試敢錯(<--呢樣絕對唔係靠天生, 係要訓練!!!), 我地學生又比傳統既強
聽多d睇多d再決定都唔遲丫

原帖由 iwff 於 09-6-9 01:32 PM 發表
mika,

我支持你去聽左HKUGA的簡介會先, 未自己去了解清楚, 就唔應該死心, 小朋友係你自已的, 你最清楚他需要什麼的小學, 不是別人幫你決定的。

iwff

...

作者: lin624    時間: 09-6-9 14:38

考到先算啦~

妳揀它~
人地都一樣揀你

考到再考慮
作者: cow    時間: 09-6-9 14:58

Some points I got from the Review Report:

Students are cheerful, active, bright, and eager to learn. The majority of students are bilingual and are proficient in English and Putonhua.
作者: sheenaho    時間: 09-6-9 19:59

補充一句, 唔谷唔等於課程淺. (這是很多人的誤解)

上到高年級, 大部份評估都不按課文出題, 需要有好的理解和分析能力才可拿取高分.

至於思考訓練,正如一位數學老師曽經說過, 我們的小朋友喜歡及享受解難式的, 而非純操練式的練習


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-9 14:34 發表
其實每一"款"學校都有捧場客, hkuga唔係一間谷既學校, 係話要比較鬥grammar高分, 鬥計數快至準, 呢d的確唔係我地學生強項...........但o係另一方面, 例如思考訓練, 語文表達, 敢試敢錯( ...

作者: milka    時間: 09-6-10 18:27

^_^ 再次謝謝各位的鼓舞及意見,這讓我能更理解和更認同HKUGA.
l
in624 - 是的,我朋友也是這樣說! 哈哈!
作者: mamimummy    時間: 09-6-10 18:52

講得真係好好.
係思維行先的世代, 點解重有人咁傳統.
好似d電影咁, 任你工夫多勁, 別人拿支槍你就無得郁.
你計數快至準, 我有計算機.
鬥grammar高分,都要有point至得.
我們要的不再是機器, 因為我的能力可以製造機器聽我指揮.




.


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-9 14:34 發表
其實每一"款"學校都有捧場客, hkuga唔係一間谷既學校, 係話要比較鬥grammar高分, 鬥計數快至準, 呢d的確唔係我地學生強項...........但o係另一方面, 例如思考訓練, 語文表達, 敢試敢錯( ...

作者: mamimummy    時間: 09-6-10 18:57

這就是點解大約p.4時(中學更明顯)學生的成績會大兜亂.因為高年班更重思考解題能力.


.


原帖由 sheenaho 於 09-6-9 19:59 發表
補充一句, 唔谷唔等於課程淺. (這是很多人的誤解)

上到高年級, 大部份評估都不按課文出題, 需要有好的理解和分析能力才可拿取高分.

至於思考訓練,正如一位數學老師曽經說過, 我們的小朋友喜歡及享受解難式的, 而非 ...

作者: savoy    時間: 09-6-11 00:49

一直以來很多家長怕這類新思維學校無track record, 怕公開試成績唔得.
其實港同在小學階段逐步引入新高中學制各科的概念和元素, 訓練學生作多角度思考, 學習答題技巧(即係要答得有point).
雖然第一批學生要3年後先考中學文憑試. 這種著重訓練思考的教學可能更配合新高中課程的要求.
好似P.6最近常識科的課題是探討中國國情, 從中可培養學生的正確價值觀, 知道商業道德的重要性. 透過討論和工作紙, 學生的思考領域得以擴闊>>>所以愉快學習都可以學得多學得深.


原帖由 mamimummy 於 09-6-10 18:57 發表
這就是點解大約p.4時(中學更明顯)學生的成績會大兜亂.因為高年班更重思考解題能力.


.

作者: savoy    時間: 09-6-11 00:56

cow兄

多謝捧場. 有無考慮過轉過黎呀. :                     


原帖由 cow 於 09-6-9 14:58 發表
Some points I got from the Review Report:

Students are cheerful, active, bright, and eager to learn. The majority of students are bilingual and are proficient in English and Putonhua.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5