教育王國
標題: 喇沙結果 [打印本頁]
作者: hkying 時間: 09-6-5 12:36 標題: 喇沙結果
有無人知喇沙的結果是否可今晚於網上查閱 ?
作者: Martina 時間: 09-6-5 12:39
中央派位 - 全部學校都不能上網check 的, '必須親往收發中心攞result 的.
作者: wynma 時間: 09-6-5 12:45
喇沙有冇叩門位架?
作者: Martina 時間: 09-6-5 13:17
學校公佈是沒有的, 但門口有個箱比人放 profile 的.
作者: wynma 時間: 09-6-5 13:36
Hi Martina,
Thank you! 咁知唔知幾時可以交個portfolio,及幾時截止呀? 有冇得攞form 填架?
原帖由 Martina 於 09-6-5 13:17 發表 
學校公佈是沒有的, 但門口有個箱比人放 profile 的.
作者: Martina 時間: 09-6-5 13:50
應該明天已經有箱放係到, 到register那2天仲有. 之後就唔知. 不過不是越早越好嗎? 如果你遲疑, 可能唔夠誠意. 而且校長要睇都係抽一些(我認為), 不會全看吧 !
冇form攞的 !
作者: matthewdad 時間: 09-6-5 14:52
check this web site for result
http://www.la-salle.edu.hk/
作者: wynma 時間: 09-6-5 15:12
Thanks a lot!
原帖由 Martina 於 09-6-5 13:50 發表 
應該明天已經有箱放係到, 到register那2天仲有. 之後就唔知. 不過不是越早越好嗎? 如果你遲疑, 可能唔夠誠意. 而且校長要睇都係抽一些(我認為), 不會全看吧 !
冇form攞的 ! ...
作者: Ivy.cheung 時間: 09-6-5 17:05
想問, 知唔知喇沙係咪多數學位已比自己人/高份人攞晒 ?
如果我只係住41區及第1名子女, 就算大抽獎, 係咪機會都好細 ?
作者: hannah616 時間: 09-6-5 19:30
check唔到結果wor!
作者: mabel_yu 時間: 09-6-5 22:08
正常黎講.......都唔會有得check啦 ~ 聽日早d去拎result啦 !!
作者: cocobean225 時間: 09-6-6 08:49
有無人知道今年大抽獎抽中的機會率呀﹖
作者: miffy 時間: 09-6-6 09:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mipig2008 時間: 09-6-21 23:03
原帖由 miffy 於 09-6-6 09:49 發表 
喇沙去年收過萬叩門portfolio, 學校一個都無睇過, 全部銷毀...........想叩門一定要自己本身識校長+住豪宅, 話之你識乜校董乜教會轉交portfolio........都無用~~ ...
very agree
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |