教育王國

標題: 上水幼兒班 [打印本頁]

作者: yoyotung    時間: 09-6-5 11:12     標題: 上水幼兒班

我bb07年10月先出世,請問可以讀幼兒班嗎? 上水邊到有幼兒班讀 or 邊間好呢?????
作者: debbylau116    時間: 09-6-29 00:37

唔知幫唔幫到你尼..我仔仔係07-11出世..
我搵過資料睇過..5常法同培元都好似ok..
我已經幫仔仔報左培元..'
你足2歲就可以插班..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5