教育王國
標題: 上水幼兒班 [打印本頁]
作者: yoyotung 時間: 09-6-5 11:12 標題: 上水幼兒班
我bb07年10月先出世,請問可以讀幼兒班嗎? 上水邊到有幼兒班讀 or 邊間好呢?????
作者: debbylau116 時間: 09-6-29 00:37
唔知幫唔幫到你尼..我仔仔係07-11出世..
我搵過資料睇過..5常法同培元都好似ok..
我已經幫仔仔報左培元..'
你足2歲就可以插班..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |