教育王國
標題: 晌直資學校係waiting list,扣門嘅機會? [打印本頁]
作者: derryhill 時間: 09-6-5 01:28 標題: 晌直資學校係waiting list,扣門嘅機會?
之前喺D直資學校度係waiting list,咁係呢個時候,如果派得唔好,洗唔洗再去返果D直資學校扣門?
Thanks a lot!
作者: kwoke3000 時間: 09-6-5 01:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶 時間: 09-6-5 09:51
好depends的, 當年出世多唔多人呀, 學校有無咩新聞舊聞影響收生呀 (你估下今年去臻美叩門得唔得!)等等
如果派得唔好, 當然要叩門啦, 搏就有機, 唔搏連機都無
作者: G-Ma 時間: 09-6-5 21:33
無錯, 派得唔好當然一定要扣門, 唔試就咩機會都無.
作者: derryhill 時間: 09-6-5 22:46
原帖由 kwoke3000 於 09-6-5 01:52 發表 
Which one are you waiting for?
SMC
Ying Wah
作者: shirleychan 時間: 09-6-6 22:55
一定要試下,盡最後努力!
祝你好運!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |