教育王國

標題: 九龍塘聖家VS油麻地循道 [打印本頁]

作者: 反斗媽媽    時間: 09-6-3 11:35     標題: 九龍塘聖家VS油麻地循道

我的女現讀p.2,打算來年轉校,現兩校都收她,想問哪校的前景較好(如中學派位或校風等....?)因兩者都是英中,真頭痛!煩請各位媽媽教路,唔該,唔該……!
作者: Crabtree    時間: 09-6-3 23:05

你個囡好叻呀!  請問係由私校/津校轉此兩校呢?  請問幾時考插班試?  最近問過循道, 佢地話星期五才考, 你咁早就知結果! 不過兩間學校風格唔同, 一間係活動, 另一間係傳統少少, 睇吓你囡受邊套.  另外, 你想囡囡讀女校還是男女校呢?  佢家邊間近, 邊間遠呢? 都會係你考慮的因素.
作者: 反斗媽媽    時間: 09-6-6 00:02

哪一個是傳統?哪一間是活動?因小女較靜,選哪一間較合適呢?它們的中學又哪一間較好呢?請賜教謝謝!



原帖由 Crabtree 於 09-6-3 23:05 發表
你個囡好叻呀!  請問係由私校/津校轉此兩校呢?  請問幾時考插班試?  最近問過循道, 佢地話星期五才考, 你咁早就知結果! 不過兩間學校風格唔同, 一間係活動, 另一間係傳統少少, 睇吓你囡受邊套.  另外, 你想囡囡讀女 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5