教育王國

標題: 馬鞍山幼稚園邊間好? [打印本頁]

作者: sin109    時間: 09-6-1 17:21     標題: 馬鞍山幼稚園邊間好?

我兒子07年12月出世,想10年讀K1,請問馬鞍山邊間幼稚園好呢? 我想他呢三年讀得開開心心,最好又可以學到不同方面的知識.
作者: mm0912    時間: 09-6-2 00:10

馬鞍山靈糧讀得開心. 但好多人報名.
作者: kerkermui    時間: 09-6-2 09:23

個人而言: 我見阿仔好鍾意學嘢, 見到書/字就開心, 所以我會揀一間較深嘅學校俾佢

我見樓主你提到又要多嘢學又要開心.. 想講, 其實大部份嘅小朋友返學都開心架!

建議你再specific d, 好似功課量少? 多d活動?? 有戶外操場? etc~ 咁再考慮個別學校..

有一個朋友嘅小小分享: 佢俾小朋友讀咗間活動教學嘅開心KG, 但係讀一間傳統小學.. 佢話, 估唔到3年嘅快樂換嚟6年嘅痛苦!

所以~ 你諗定咗將來要行嘅路先好讀活動教學嘅KG呀!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5