教育王國

標題: 心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好 [打印本頁]

作者: leunglokyiu    時間: 09-5-29 15:38     標題: 心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好

下個月要定案了, 我都仲未唸通
聽聞聖方濟各好hash, 但如果讀得上就會升到band1頭的中學, 參考佢今年派位, 全級頭30名都派到很好的中學如拔萃, 聖瑪利, 華仁
聖保祿天小就好在有直升英中,英中屬band1中..無咩壓力

觀察囡囡, 佢又好似幾迫得, 為左應付聖方濟各, 今個月開始叫佢隔住每日默中文20個詞語, 英文20個, 佢都好似幾easy, 每次溫半個鐘攪掂

至于練習, 佢從來都吾拒絕做的, 叫佢每次做5篇又好,10篇又好, 佢吾會say no, 亦好快做完

我吾知囡囡會否應付到聖方濟各既進度, 我又好怕冇晒親子時間,每日淨係幫佢溫書..

我應該點好?
作者: easybring    時間: 09-5-29 17:42

如果係我, 我會選聖保祿天小. 升中安全d, 壓力細d. 如果囡囡係叻, 努力考好校內成績, 壓力適中, 讀得開心d.

原帖由 leunglokyiu 於 09-5-29 15:38 發表
下個月要定案了, 我都仲未唸通
聽聞聖方濟各好hash, 但如果讀得上就會升到band1頭的中學, 參考佢今年派位, 全級頭30名都派到很好的中學如拔萃, 聖瑪利, 華仁
聖保祿天小就好在有直升英中,英中屬band1中..無咩壓力

...

作者: trinity=]    時間: 09-5-29 17:53

我都會選聖保祿天小學,有直升中學喝只要考好校入成績就唔洗煩升中既問題
作者: chunheimama    時間: 09-5-29 20:02

比我就諗到吾洗諗擇 St Paul, 除非你想讀男女校啦!
作者: judy    時間: 09-5-30 12:25

原帖由 leunglokyiu 於 09-5-29 15:38 發表
下個月要定案了, 我都仲未唸通
聽聞聖方濟各好hash, 但如果讀得上就會升到band1頭的中學, 參考佢今年派位, 全級頭30名都派到很好的中學如拔萃, 聖瑪利, 華仁
聖保祿天小就好在有直升英中,英中屬band1中..無咩壓力...


聖方濟各程度是高一點,但功課不多,測驗默書都不計分。如果孩子程度可以跟得上,可以讀得很輕鬆。

不要做太多默寫和練習,咁係浪費了囡囡之天才。多看書吧,書看得多,聖方濟各畢業後到任何中學,都可輕鬆自在。

不同年齡看不同的書,如果現在不花時間在讀書上,大了才讀,適合心智的可能太深看不下去,看得下去的太BB,自然難提起興趣讀書了。
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-2 11:35

我係九龍人, 未係香港區讀過書, 我吾知聖保祿中學係咪真係好好. 聽好多人都話好, 但我睇資料全港中學排名, 佢係排11x
睇返聖方濟各,讀得叻果d派top band 1中學, 普通女仔大部份派寶血會上智中學,按中學排名資料, 上智排3x-4x,

我個case,點解大部份人都叫我揀聖保祿既? 我真係吾係幾明..
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-2 11:38

原帖由 judy 於 09-5-30 12:25 發表


聖方濟各程度是高一點,但功課不多,測驗默書都不計分。如果孩子程度可以跟得上,可以讀得很輕鬆。

不要做太多默寫和練習,咁係浪費了囡囡之天才。多看書吧,書看得多,聖方濟各畢業後到任何中學,都可輕鬆自在。

不同年齡看不 ...


多謝你意見, 現在囡囡每星期看十本故事書
作者: muichujamie    時間: 09-6-2 14:04

我記得你囡囡都考到德望,如果係我,我就只會德望vs St Paul's.
因為兩間都有中學backup.
但如果St Francis VS St Paul's, 我都會選St Paul's呀, 因為有中學, 如果小朋友將來真係好top, 可以比佢考出面D top band one中學, 又或者將來成續中等,都可以入返St Paul's 中學,起碼都有個保險。


原帖由 leunglokyiu 於 09-6-2 11:38 發表


多謝你意見, 現在囡囡每星期看十本故事書

作者: leunglokyiu    時間: 09-6-2 14:51

原帖由 muichujamie 於 09-6-2 14:04 發表
我記得你囡囡都考到德望,如果係我,我就只會德望vs St Paul's.
因為兩間都有中學backup.
但如果St Francis VS St Paul's, 我都會選St Paul's呀, 因為有中學, 如果小朋友將來真係好top, 可以比佢考出面D top band one ...


oh 德望我冇留位呀..現在得呢兩間揀

我係一個比較懶既媽咪, 一方面驚如果學校吾train佢, 靠佢自己好難去top band 1.
但又怕學校太勁, 佢頂吾順..(加埋我都頂吾順)
好矛盾呀
一係去買左聖方濟各用既書先..睇下程度係咪真係咁深
作者: FnDmum    時間: 09-6-2 18:14

Hi,

SFA 教得唔深, 但Assessment就會深。
按你自己分結果好似有back up嘅學校會安心些。


原帖由 leunglokyiu 於 09-6-2 14:51 發表


oh 德望我冇留位呀..現在得呢兩間揀

我係一個比較懶既媽咪, 一方面驚如果學校吾train佢, 靠佢自己好難去top band 1.
但又怕學校太勁, 佢頂吾順..(加埋我都頂吾順)
好矛盾呀
一係去買左聖方濟各用既書先..睇下程 ...

作者: saint    時間: 09-6-2 19:10

Hi,

SFA is an English Primary school.
作者: mother904    時間: 09-6-3 07:46

原帖由 muichujamie 於 09-6-2 14:04 發表
我記得你囡囡都考到德望,如果係我,我就只會德望vs St Paul's.
因為兩間都有中學backup.
但如果St Francis VS St Paul's, 我都會選St Paul's呀, 因為有中學, 如果小朋友將來真係好top, 可以比佢考出面D top band one ...


yes,俾我都會咁揀。St Paul's都係一間好學校,又有中學,讀得上既小朋友唔憂冇出路,相反SFA讀得深,相對亦較辛苦,但係女仔好大部分都只係去上智,對於我黎講,上智is not my cup of tea。

係St. Paul 讀得好,就算唔上直屬中學,都可以試下Mary Mount、比利羅士呢d傳統名校。

但你係九龍人,我明白搬屋都係一個好大問題。
作者: gordon    時間: 09-6-3 11:35

我對聖保祿天小唔係太認識, BUT SFA 可以比COMMENTS 你.

SFA D 課程係深D, 但如果間學校收你囡囡, 即表示你囡囡有LAY 個能力, 其實試吓亦冇防. 當然, 你要有一個心理準備要協助佢, MY 6 年後既另一場仗.

LAST 2 YEAR, 我同自己講, 考到就要讀, 唔得就算再搵學校, 攞住SFA 個名, 都應該搵到. 而家, 我仔仔都就黎讀完小一攞. 學期初時, 都有聽到D 家長話小朋友跟得好辛苦, 有好多 野唔明, ESP ENGLISH, 但而家D 小朋友都上曬軌道.

唔係要改變你既決定, 但希望我既意見幫到你做決定啦.

作者: hellomickey    時間: 09-6-3 14:38

10-11年入学???
因為6月6日都未放榜.聖保祿天小是津校!!SFA記得是直資
作者: saint    時間: 09-6-3 14:52

hi,

SFA is a private school, not direct subsidy.

Correct me if I'm wrong
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-3 15:18

原帖由 gordon 於 09-6-3 11:35 發表
我對聖保祿天小唔係太認識, BUT SFA 可以比COMMENTS 你.

SFA D 課程係深D, 但如果間學校收你囡囡, 即表示你囡囡有LAY 個能力, 其實試吓亦冇防. 當然, 你要有一個心理準備要協助佢, 同MY 6 年後既另一場仗.

LAST ...


多謝你意見, 請問你仔仔邊間幼稚園上? 聽聞根德園有d上到sfa都好辛苦, 你仔仔果班小一多吾多一中途轉校?

幫佢吾係問題, 只怕大家辛苦又跟吾上, 浪費時間又傷害親子關係啫
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-3 15:19

原帖由 hellomickey 於 09-6-3 14:38 發表
10-11年入学???
因為6月6日都未放榜.聖保祿天小是津校!!SFA記得是直資


我12月首輪已獲派位, 所以6月6日吾使派

sfa係私校
作者: gordon    時間: 09-6-3 22:13

Leunglokyiu

Pls check PM.



原帖由 leunglokyiu 於 09-6-3 15:18 發表


多謝你意見, 請問你仔仔邊間幼稚園上? 聽聞根德園有d上到sfa都好辛苦, 你仔仔果班小一多吾多一中途轉校?

幫佢吾係問題, 只怕大家辛苦又跟吾上, 浪費時間又傷害親子關係啫 ...

作者: saint    時間: 09-6-3 22:16     標題: 回覆 6# leunglokyiu 的文章

hi,

其實讀得SFA,並非志在上智,而係DGS,co-ed等,你可上校網check,佢列晒D派位數字:

http://www.sfaeps.edu.hk/achieve/2008-08-31_sspa.files/frame.htm
作者: nicolemummy    時間: 09-6-3 22:56

謝謝. 但最多的不是DGS, CO_ED, 是上智. 那麼, 就要看女兒想去上智, 還是聖保祿天中.

原帖由 saint 於 09-6-3 22:16 發表
hi,

其實讀得SFA,並非志在上智,而係DGS,co-ed等,你可上校網check,佢列晒D派位數字:

http://www.sfaeps.edu.hk/achieve/2008-08-31_sspa.files/frame.htm

[ 本帖最後由 nicolemummy 於 09-6-3 22:58 編輯 ]
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-4 09:52

原帖由 saint 於 09-6-3 22:16 發表
hi,

其實讀得SFA,並非志在上智,而係DGS,co-ed等,你可上校網check,佢列晒D派位數字:

http://www.sfaeps.edu.hk/achieve/2008-08-31_sspa.files/frame.htm


我一早都check左, 每年讀完sfa派入top band 1(如dgs,st mary,co-ed, 華仁)都有20-30個, 咁即係要全級考30名內先可以入到.. 咁其餘大部份女生都派上智或聖母玫瑰.. 我吾識e兩間學校, 只得上網查資料, 見e兩間排名都前過聖保祿中學.. 但問親朋友,d人個個都話聖保祿中學好d.. 吾知佢地係咪將聖保祿中學同聖保祿學校攪亂左..攪到我都吾知點好
作者: mother904    時間: 09-6-4 10:22

樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考到,你又中意,就一於去馬啦。

退一萬步諗,小朋友真係唔適應既話,SFA出黎既學生唔驚冇人收。分分鐘到時你再試插班入St. Paul's都未必唔得。有時世事真係唔需要諗太多。
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-4 12:17

原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考 ...


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點
作者: sisimama    時間: 09-6-4 12:23

選SFA會有很多未知因素在內,包括升中各樣,你所指的前人成績都只係作參考,唔擔保你個小朋友一定同樣命運,所以你要有心理準備
但相對StPaulCat就大至上一條路,有保障d,如果沒有區域限制,我都會選後者,但點解你當初會選港島區呢?似乎這點因素最終影響了你的決定,早知SFA唔收咪好囉,咁就一條心讀StPaul

[ 本帖最後由 sisimama 於 09-6-4 12:25 編輯 ]
作者: YongXin    時間: 09-6-4 12:36

Hello!
睇啱邊度?我可以比意見你。

我係校友,我女又讀緊,又住跑馬地,所以我就會揀SP;至於0個0的中學排名,我就唔會信喇。

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點

作者: overview    時間: 09-6-4 12:56

[退一萬步諗,小朋友真係唔適應既話,SFA出黎既學生唔驚冇人收。分分鐘到時你再試插班入St. Paul's都未必唔得。有時世事真係唔需要諗太多。quote]原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.

作者: ysnmama    時間: 09-6-4 14:24

兩者之中始終有中學作後盾會穩陣點. 如果聖方濟各, 同學間相差可能很少分. 名次已經很不同. 再競爭入好中學. 已經不是易事.
作者: mother904    時間: 09-6-4 14:38

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點


冇得驚揀錯架,因為冇揀既就永遠係最好,你揀左St. Paul's, 之後可能諗SFA好d,相反都係一樣。所以最好就信自己既直覺,試過起碼唔會後悔。
作者: mother904    時間: 09-6-4 14:45

原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.


一間學間讀一、兩年就知岩唔岩自己,要轉緊係唔好等升中啦,三年級左右就好轉。一般黎講,小朋友如果唔係太差,要轉校唔係太難。

我有幾個朋友既小朋友,都係SFA中途轉出黎,搵學校唔難,最後亦都可以派到Band 1中學,因為由個大塘游去小塘,要做最top唔難。咁當然要考慮埋小朋友中途轉校既適應問題。

我好同意你既諗法,因為我一個play safe兼唔想自己同小朋友辛苦既媽媽,所以都會幫小朋友揀一間有直屬中學既小學。
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-5 11:44

原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考 ...


mother904
please check PM
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-5 12:06

真係好多謝大家俾意思, 我今個星期要sip高枕頭唸清楚
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-5 12:10

原帖由 sisimama 於 09-6-4 12:23 發表
選SFA會有很多未知因素在內,包括升中各樣,你所指的前人成績都只係作參考,唔擔保你個小朋友一定同樣命運,所以你要有心理準備
但相對StPaulCat就大至上一條路,有保障d,如果沒有區域限制,我都會選後者,但點解你當初會選 ...


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉..
作者: mother904    時間: 09-6-5 14:17

樓主,pls check pm
作者: easybring    時間: 09-6-5 15:03

I agreed with overview. st paul is also a good school.

原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?

要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.

作者: nicolemummy    時間: 09-6-5 22:21

不是最TOP爭最TOP的壓力很大.
做到最TOP壓力更大.
最TOP學校的最TOP... 你睇佢好, 但苦處不為人道.

有得揀, 我會揀不用壓力大又上到好中學學校.

爭不到最TOP點算?
爭到最TOP 位置付出又點計?
爭到最TOP既學校, 又如何?

原帖由 easybring 於 09-6-5 15:03 發表
I agreed with overview. st paul is also a good school.

作者: virgokaren    時間: 09-6-6 04:45

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-5 12:10 發表


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉.. ...


點解你15分都博到聖保祿天小?你點知佢有d機會架?
(可唔可以教下我,點睇架?)

SFA 係深水,無中學又出名谷,俾我就寧可住跑馬地,讀傳統女校,有中學直升,又唔駛谷得咁辛苦了!(個人意見)
作者: kyma1128    時間: 09-6-6 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 123!@#    時間: 09-6-6 12:26

我只係知, 聖方濟暑假, 長假期都要回學做paper, 佢地係谷得d小朋友好勁的. 所以佢地可以叫做無暑假放.
俾我會揀st paul, 因為直升中學, 因我男友姨甥女都係讀stpaul (由細到大), 覺得佢地好純品, 好乖, 校風幾好. 佢大個個姨甥女上年會考係考27分. 佢d同學個個都係25-30分.
作者: Fion_Chan    時間: 09-6-6 14:28

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-2 11:35 發表
我係九龍人, 未係香港區讀過書, 我吾知聖保祿中學係咪真係好好. 聽好多人都話好, 但我睇資料全港中學排名, 佢係排11x
睇返聖方濟各,讀得叻果d派top band 1中學, 普通女仔大部份派寶血會上智中學,按中學排名資料, 上 ...

我都係九龍人,只是係大學時讀書係香港區,不過都知道st paul一定會好過sfa,講真自己一路都係深水埔大,對sfa感覺真係麻麻(可能以前津校一直比私校強,sfa就一直在我心中評為唔強既一間學校)。如果你只係因為個唔知邊個無名網站整出既排名而對st paul懷疑,我就覺得可惜囉。
真係,你如果因為st paul放棄德望,唔明點解反過來會因為sfa放棄st paul。
Anyway,隨你心意吧,世事無絕對既。
作者: cherrycpk    時間: 09-6-6 22:27

我淨係想講我個女讀SFA P.1-P.2呢兩年黎未試過放假返學做paper,佢地暑假放2個半月,黎緊兩個禮拜考完試後6月中就開始放暑假,就算要返學都淨係上暑期興趣班啫! 平時分唔計,淨係計3次考試嘅分數(仲要淨係計中、英、數&常識),所以次次都係考試先發力。
亞妹黎緊9月都入去讀P.1......

[ 本帖最後由 cherrycpk 於 09-6-6 22:28 編輯 ]
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-11 17:04

原帖由 cherrycpk 於 09-6-6 22:27 發表
我淨係想講我個女讀SFA P.1-P.2呢兩年黎未試過放假返學做paper,佢地暑假放2個半月,黎緊兩個禮拜考完試後6月中就開始放暑假,就算要返學都淨係上暑期興趣班啫! 平時分唔計,淨係計3次考試嘅分數(仲要淨係計中、英、數&常識) ...


Cherrycpk,

你係過來人, 坊間讀到聖方濟各咁HARSH係咁真呢? 假約小囡幾聽話, 又鐘意做練習.. 是不適合讀SFA?
你知吾知SFA既BAND1同BAND2生比率如何?
作者: leunglokyiu    時間: 09-6-11 17:08

原帖由 Fion_Chan 於 09-6-6 14:28 發表

我都係九龍人,只是係大學時讀書係香港區,不過都知道st paul一定會好過sfa,講真自己一路都係深水埔大,對sfa感覺真係麻麻(可能以前津校一直比私校強,sfa就一直在我心中評為唔強既一間學校)。如果你只係因為個唔知邊個無名 ...


德望其實我一開始都冇唸住讀, 只用來俾囡囡訓練面試..
因為我隔離屋個女, 小學同中學都讀德望, 佢話吾係外人講到咁好, 同埋中學大部份同學D成績都普通, 好多人都吾能夠直升大學, 好似佢咁要讀副學士果D..(除左一批精英外)
作者: cherrycpk    時間: 09-6-11 17:27

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-11 17:04 發表


Cherrycpk,

你係過來人, 坊間讀到聖方濟各咁HARSH係咁真呢? 假約小囡幾聽話, 又鐘意做練習.. 是不適合讀SFA?
你知吾知SFA既BAND1同BAND2生比率如何?


leunglokyiu,

我就唔覺得SFA好push啲學生,只係佢地課程去得比較快,而且深,所以D人覺得吃力D,一年級時功課比較多,主要做練習,SO FAR二年級好多家長覺得功課少左D,尚可接受,我個女都讀得好開心,但如果你個小朋友做功課慢嘅話,咁就慘喇。另外因為我地差唔多每個月中、英、數&GS(常識)都有TEST,一年3次考試,所以成日都keep住要溫書,到考試時好似冇咁辛苦咁。我見有好多其他學校平時分都計,d家長成日都好唔得閒咩都要睇到實,咁樣好辛苦架。
我覺得要知道你小朋友適唔適合讀間學校,首先要清楚自己個小朋友性格係點,睇下佢符唔符合學校嘅要求,盲目追求名校,但到頭做唔到學校嘅要求嘅話,小朋友讀得唔開心,家長又辛苦,咁又何苦呢!

至於banding問題學校個網有寫的。

希望幫到你啦! :>

[ 本帖最後由 cherrycpk 於 09-6-11 19:47 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5