教育王國
標題: 咩幼稚園好呀 [打印本頁]
作者: pig_2006 時間: 09-5-27 23:24 標題: 咩幼稚園好呀
我係新手MAMI, 個囡2007年出世, 明年讀k1, 我無經驗, 又多幼稚園, 都唔知應選邊間好.....煩c人呀....我老公係公務員, 我當然想個囡可以讀名校啦, 但我怕佢讀得辛苦又覺得學費好貴, 培正係中中, 我又唔想佢讀中文中學, 協恩又話未必入到小學, 民生又話無培正咁好, 而我那區係46區, 官塘區, 無咩好學校, 咁係咪真係要讀私校呢, 大家可以給我些意見嗎???
作者: hellomickey 時間: 09-6-1 22:01
你所提出的幼稚園,全是各家長的心中至愛,但似乎都不合你心水.
首先,你要了解你囡囡的性格,及你的需要..否則好難揀.
In fact, 出名的幼稚園好多人考,即好難考!你不如去考多幾間,到時至算吧.
PS:請問做公務員學費会平D??
作者: kerkermui 時間: 09-6-2 09:36
我覺得~ 首先家長要有共識, 想小朋友將來行咩路.. 然後再計劃讀邊類嘅KG~
以我屋企而然, 我地傾向讀傳統名校, 要坐定定上堂嘅, 有機會都會送小朋友去外國讀大學, 但就唔會讀國際學校~
所以, 揀KG時, 唔會報國際班 (另外一個原因係覺得中文比英文難學好), 會報d從小已經要認字, 學計數, 上到小學適應上無問題嘅KG
讀開活動教學KG嘅學生, 上到普通小學適應上會有好大嘅問題, 國際學校亦唔會要學生坐定定~
所以~ 你諗掂要d乜先再問吓人邊間KG會啱你啦! 仲有~ e+無"中中"呢樣嘢架喇! 教署對"母語教學"認咗衰仔架喇!
作者: Jw291120 時間: 09-6-2 12:01
pig 2006
我和你情況一樣,新手mami 阿仔今年報K1, 但不知揀边間好
但偏向傳統学校多D,請各mami 指教下
作者: superp7 時間: 09-6-2 16:02
好明白大家的心情,舊年同你地一樣,個心15.16.一時諗住target依間,一時又諗一間,其實都好視乎每個人情形,個人愚見,偏向有小學,中學聯繫的幼稚園,資料都係喺討論區睇同上教育署網頁, 但無可否認,大仔,大女真係surewin咁制,特別係啲出名爭崩頭的幼稚園,另外就係有同一宗教啦!
真係考間幼稚園,就會見到社會的縮影
但大家唔好被我嚇驚,銷定幾間考,儘了力就算,不要給自己太大壓力,另如果幼稚園有介紹人的話,記住要填介紹人名呀!有啲學校有依欄填嫁
作者: Jw291120 時間: 09-6-5 17:50
請問創價定劍嗚好???
Tks
作者: choifay 時間: 09-6-8 01:38 標題: 回覆 6# Jw291120 的文章
does anyone have experience at SKH ( Butler) ? what kind of kids will get higher chance to be accepted ? how to invrease the win chance?
作者: pig_2006 時間: 09-6-11 15:23
我都想我個囡讀傳統學校, 但個囡無時停, 好活躍, 所以真係好煩....不過我想都係讀傳統架啦, 我想法同你差不多, 咁請問你認為應入咩幼稚園好呢???? 謝謝
原帖由 kerkermui 於 09-6-2 09:36 發表 
我覺得~ 首先家長要有共識, 想小朋友將來行咩路.. 然後再計劃讀邊類嘅KG~
以我屋企而然, 我地傾向讀傳統名校, 要坐定定上堂嘅, 有機會都會送小朋友去外國讀大學, 但就唔會讀國際學校~
所以, 揀KG時, 唔會報國際班 ( ...
作者: pig_2006 時間: 09-6-11 15:28
我個囡未入學都已經好大壓力, 競爭又大, 為佢選咩學校都已經煩C我啦, 個小朋友又要操到好FIT, 又要有禮貌, 又要坐定定, 喂, 佢得2YRS人仔咋, 對佢咁高要求, 有時覺得好可悲........有D幼稚園還要睇父母嘅表現, 真係人都顛呀
原帖由 superp7 於 09-6-2 16:02 發表 
好明白大家的心情,舊年同你地一樣,個心15.16.一時諗住target依間,一時又諗一間,其實都好視乎每個人情形,個人愚見,偏向有小學,中學聯繫的幼稚園,資料都係喺討論區睇同上教育署網頁, 但無可否認,大仔,大女真係surewin ...
作者: saiwai 時間: 09-6-12 00:58
原帖由 pig_2006 於 09-5-27 23:24 發表 
我係新手MAMI, 個囡2007年出世, 明年讀k1, 我無經驗, 又多幼稚園, 都唔知應選邊間好.....煩c人呀....我老公係公務員, 我當然想個囡可以讀名校啦, 但我怕佢讀得辛苦又覺得學費好貴, 培正係中中, 我又唔想佢讀中文中學 ...
我情況和你一樣我先生都係公務員,由於小學開始學費有津貼,所以讀私校冇問題,所以就從幼稚園入手,希望入到一些一條龍的好學校,而我囡囡係07/01年出世,不過07年係高出生率所以唔知有沒有優勢,我可能都係住你附近喎!得閒交流一啦
作者: kerkermui 時間: 09-6-12 13:36
原帖由 pig_2006 於 09-6-11 15:23 發表 
我都想我個囡讀傳統學校, 但個囡無時停, 好活躍, 所以真係好煩....不過我想都係讀傳統架啦, 我想法同你差不多, 咁請問你認為應入咩幼稚園好呢???? 謝謝
...
聽見過有個KV嘅媽媽話, 學校好有辦法, 活躍兒都搞得掂, 乖乖坐定定!
其實~ 以我所以, 都有幾多KG以上小學後適應無問題做賣點 ,KM係其中一間
作者: 陳皮爸媽 時間: 09-7-8 14:03
kerkermui (KAKA妹)
我又係新手媽媽
1) 請問KV??KG??KM??係邊間
2) 我仔而家一歲, 係唔係今年耍報n1啦?
3) 我想同佢報馬鞍山的n1, 但心水的幼稚園是根德園, 請問讀邊類型n1可以增加入根德園的機會 (樓下有合一堂n1, think, 綠茵,等)
4)我要不要搬到kowloon, 可以增加入根德園的機會??
萬分謝意
作者: kerkermui 時間: 09-7-8 16:42
原帖由 陳皮爸媽 於 09-7-8 14:03 發表 
kerkermui (KAKA妹)
我又係新手媽媽
1) 請問KV??KG??KM??係邊間
2) 我仔而家一歲, 係唔係今年耍報n1啦?
3) 我想同佢報馬鞍山的n1, 但心水的幼稚園是根德園, 請問讀邊類型n1可以增加入根德園的機會 (樓下有合一堂n1 ...
哈哈~ 呢度係好多short form 架!
kv = 根德園
kg = 幼稚園
km = 劍鳴
2008年出生bb, 可以今年9月問問心儀學校報名情況係點
MOS其實唔多N班, 我亦唔清楚KV嘅收生準則.. 我建議你考慮think 同埋康傑, 據說, 康傑响區內課程算幾深.. 地方大, 活動多! 亦都係我原本報咗, 買哂校服買哂書諗住插班嘅選擇!
作者: starmami 時間: 09-7-8 16:56
Kerkermui, do you know Wellborn located at Ma On Shan? Any comment on this school?
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 16:42 發表 
哈哈~ 呢度係好多short form 架!
kv = 根德園
kg = 幼稚園
km = 劍鳴
2008年出生bb, 可以今年9月問問心儀學校報名情況係點
MOS其實唔多N班, 我亦唔清楚KV嘅收生準則.. 我建議你考慮think 同埋康傑, 據說, 康傑响 ...
作者: kerkermui 時間: 09-7-8 21:44
原帖由 starmami 於 09-7-8 16:56 發表 
Kerkermui, do you know Wellborn located at Ma On Shan? Any comment on this school?
去過一次open day
campus 好大, 老師好唔friendly
朋友去過interview, 印象奇差! 即時決定唔讀~
(或者你好彩, 去過印象大好啦~)
如果第日想俾小朋友讀國際學校嘅.. 又boxhill唔收, 都可以考慮.. 如果你等得, 不如報英基, 烏溪沙站會開英基KG呀!

作者: starmami 時間: 09-7-9 09:36
Thanks kerkermui
I want to enroll 本地直資及英文小學 that's why I choose international stream at Wellborn for my daughter. I don't know Boxhill indeed so I have not done any research on this school. May I know if I choose international stream, besides Boxhill, any suggestion? I will call Boxhill to see if there is any 插班 available.
Thanks for your advice
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 21:44 發表 
去過一次open day
campus 好大, 老師好唔friendly
朋友去過interview, 印象奇差! 即時決定唔讀~
(或者你好彩, 去過印象大好啦~)
如果第日想俾小朋友讀國際學校嘅.. 又boxhill唔收, 都可以考慮.. 如果你等得, 不如 ...
作者: elmolly 時間: 09-7-9 10:11
原帖由 kerkermui 於 09-6-12 13:36 發表 
聽見過有個KV嘅媽媽話, 學校好有辦法, 活躍兒都搞得掂, 乖乖坐定定!
其實~ 以我所以, 都有幾多KG以上小學後適應無問題做賣點 ,KM係其中一間
我朋友個仔(你都見過果個), 真係曳到不得了, 不過老師話佢起學校好乖, 就算放假都會自動一早起身做晒d功課先去玩, 又真係唔服kv d老師都唔得
作者: kerkermui 時間: 09-7-9 14:14
原帖由 starmami 於 09-7-9 09:36 發表 
Thanks kerkermui
I want to enroll 本地直資及英文小學 that's why I choose international stream at Wellborn for my daughter. I don't know Boxhill indeed so I have not done any research on this school. ...
boxhill都好full架! 你仲可以考慮think.. 其實呢頭如果想讀直資or英文小學.. 我自己就最鍾意火炭樂基喇!
不過講嚟講去都未必幫到你.. 因為樂基同boxhill都好full架~ 插班真係睇吓有無運仔~~
作者: kerkermui 時間: 09-7-9 14:17
原帖由 elmolly 於 09-7-9 10:11 發表 
我朋友個仔(你都見過果個), 真係曳到不得了, 不過老師話佢起學校好乖, 就算放假都會自動一早起身做晒d功課先去玩, 又真係唔服kv d老師都唔得
唔止你個fd呀~ 呢度都有媽媽係咁講!
我覺得d細路淨係蝦屋企人架!
作者: starmami 時間: 09-7-9 14:26
Fotan Pre-school is still on waiting list. You are right, chance is slim.
Re Boxhill, I called, long waiting list. No chance also.
So I will keep studying at Wellborn for this year. I will keep my eyes closely observing this school to see its pefermance. Hope it is good.
I will enrol 2010-2011 kindergarten. Hope we both have luck to enter into a good school.
Thanks for your advice again.
原帖由 kerkermui 於 09-7-9 14:14 發表 
boxhill都好full架! 你仲可以考慮think.. 其實呢頭如果想讀直資or英文小學.. 我自己就最鍾意火炭樂基喇!
不過講嚟講去都未必幫到你.. 因為樂基同boxhill都好full架~ 插班真係睇吓有無運仔~~ ...
作者: MAMAMEEE 時間: 09-7-16 22:53
原帖由 kerkermui 於 09-7-8 21:44 發表 
去過一次open day
campus 好大, 老師好唔friendly
朋友去過interview, 印象奇差! 即時決定唔讀~
(或者你好彩, 去過印象大好啦~)
如果第日想俾小朋友讀國際學校嘅.. 又boxhill唔收, 都可以考慮.. 如果你等得, 不如 ...
我都有聽過英基將於MOS開KG, 但知唔知會係幾時呀? 唔知同BOXHILL又點比呢? 是否今年趕得切比D媽媽報N1呢?
作者: kerkermui 時間: 09-7-17 09:52
原帖由 MAMAMEEE 於 09-7-16 22:53 發表 
我都有聽過英基將於MOS開KG, 但知唔知會係幾時呀? 唔知同BOXHILL又點比呢? 是否今年趕得切比D媽媽報N1呢?
英基無N1架!
今年9月應該開唔到
我估要出年9月呀~
作者: cheungmingwai 時間: 09-7-18 02:15
我想你不用為了考入根德園而搬屋,反而,如果入讀才考慮搬,可減少乘車時間!
因為我們住粉嶺,於九龍塘讀n1,小女將於9月入讀根德園k1.
相反,你要決定小朋友考邊間,留意派表時間,不能錯過! 否則機會等於零! 之後,以多元化及生活化的方式訓練小朋友!有肋面對考試!
祝你的小朋友考入心儀的學校!
原帖由 陳皮爸媽 於 09-7-8 14:03 發表 
kerkermui (KAKA妹)
我又係新手媽媽
1) 請問KV??KG??KM??係邊間
2) 我仔而家一歲, 係唔係今年耍報n1啦?
3) 我想同佢報馬鞍山的n1, 但心水的幼稚園是根德園, 請問讀邊類型n1可以增加入根德園的機會 (樓下有合一堂n1 ...
[ 本帖最後由 cheungmingwai 於 09-7-18 02:16 編輯 ]
作者: winniethepong 時間: 09-7-19 21:44
想請問點先知幼稚園幾時派表呢?係咪逐間打去問呀?
作者: saiwai 時間: 09-7-19 22:54
原帖由 winniethepong 於 09-7-19 21:44 發表 
想請問點先知幼稚園幾時派表呢?係咪逐間打去問呀?
你可以上網睇或逐間打去問
作者: sweet0303 時間: 09-10-2 03:44
想請教各位意見 : 我心怡的學校有 "金巴倫 / york / 創價/ 迦南(九龍塘)",這幾間都好似係活動教學,唔知各位對lee幾間學校有咩評價呢 ? 課程又邊間深呢 ?
[ 本帖最後由 sweet0303 於 09-10-2 04:29 編輯 ]
作者: maywaibb 時間: 09-10-2 10:57
派form time-table.....
http://specials.mingpao.com/cfm/ ... &SpecialsID=165
我依家都心大心細....都唔知想點???
宣道 vs 迦南 vs 協恩 vs 德望 vs 根德園
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |