教育王國
標題: 祖堯天主教小學 [打印本頁]
作者: annayee 時間: 09-5-25 11:42 標題: 祖堯天主教小學
我個仔今年九月入讀這間小學,請問有無家長的小朋友又係今年入讀這間小學呢?
作者: jena2468 時間: 09-5-25 13:30
annayee,
你地係第一round入ga ?
我地等抽獎結果 (1st choice)
作者: annayee 時間: 09-6-3 22:38 標題: 祖堯天主教小學
原帖由 jena2468 於 09-5-25 13:30 發表 
annayee,
你地係第一round入ga ?
我地等抽獎結果 (1st choice)
Hi,
你有結果未呀?
作者: blytheBB 時間: 09-6-5 13:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ivory0915 時間: 09-6-7 00:01
祖天升中派位可以睇 http://www.choyiu.edu.hk/ ,要留意的是佢將荔天當第一組別,所以個數會有出入。
作者: sasa314 時間: 09-6-8 23:44
小女今年就抽到祖堯天主教啊,不知道好不好呢,說不定,她們還是同學呢!
作者: jena2468 時間: 09-6-10 14:10
我個女入左, 唔知九月會唔會做同學呢 ?
暑假期間要返去成十日, 都幾忙
作者: Peggy_Chan 時間: 09-6-10 19:24
我阿仔都入左.....
是嗎? 要常返去嗎? 咁樣小朋友又會充實D喎...
不過, 時間表仲未到我手 (因為係我爸幫我去註冊的). 唔知忙成點?
原帖由 jena2468 於 09-6-10 14:10 發表 
我個女入左, 唔知九月會唔會做同學呢 ?
暑假期間要返去成十日, 都幾忙
作者: BBGirl 時間: 09-6-11 15:04
我個囡今年讀緊一年級....舊年我都好似你地咁...四圍問人...不過我知學校學風唔錯....因為我細佬都在這學校畢業......所以我自撰第一輪已經入左去ge...
好好彩...我覺得佢個班主任教得唔錯...不過英文老師就嚴左d.......我有個 fd個仔舊年畢業..派左李x基....
作者: AWma 時間: 09-6-18 16:01
請問呢間學校附近有沒有托管服務的補習社?
收費如何?
作者: ivory0915 時間: 09-6-20 22:12
原帖由 AWma 於 09-6-18 16:01 發表 
請問呢間學校附近有沒有托管服務的補習社?
收費如何?
附近只有小童x益會,但係好雜,如果你屋企附近有托管,提議你俾個小朋友搭校車返去托好過。
作者: AWma 時間: 09-6-23 17:12
唉呀! 我都問過小童X益會, 佢地都唔收小一生, 只收小二至小六, 如果好雜, 咁我都唔考慮了.
如果附近真係無托管班, 那麼我又要找褓姆姨姨? 點算好! 好煩.
原帖由 ivory0915 於 09-6-20 22:12 發表 
附近只有小童x益會,但係好雜,如果你屋企附近有托管,提議你俾個小朋友搭校車返去托好過。
作者: AWma 時間: 09-6-24 15:20
很可惜, 剛收到通知, 所有暑假的預備班也取消了.
作者: ivory0915 時間: 09-6-25 20:33
原帖由 AWma 於 09-6-23 17:12 發表 
唉呀! 我都問過小童X益會, 佢地都唔收小一生, 只收小二至小六, 如果好雜, 咁我都唔考慮了.
如果附近真係無托管班, 那麼我又要找褓姆姨姨? 點算好! 好煩.
...
你住近邊?
作者: AWma 時間: 09-6-26 15:18
浩景台
原帖由 ivory0915 於 09-6-25 20:33 發表 
你住近邊?
作者: ivory0915 時間: 09-6-27 17:03
原帖由 AWma 於 09-6-26 15:18 發表 
浩景台
真係吊腳d.
作者: AWma 時間: 09-8-5 16:25
如果在測驗考試期間, 有沒有祖天家長可以告訴我一般幾多點放學?
原帖由 ivory0915 於 09-6-27 17:03 發表 
真係吊腳d.
作者: CCheng 時間: 09-8-7 12:58
我知祖堯村內有間補習社, 不過唔知好唔好,你可問問.
另一般考試, 測驗返半天.
作者: joeychai 時間: 09-8-7 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-8-10 12:22
當然會返學啦, 等左好耐啦!!!
原帖由 joeychai 於 09-8-7 23:12 發表 
hihi, 我仔仔9月升讀呢間小學呀...各位好...
8月尾有銜接小一課程, 我會番呀, 你地呢?
作者: ivory0915 時間: 09-8-10 14:26
原帖由 AWma 於 09-8-5 16:25 發表 
如果在測驗考試期間, 有沒有祖天家長可以告訴我一般幾多點放學?
放12:00,
9月份第一個week,2測2考共約4個禮拜,下學期大考後到放暑期前共約4個禮拜,sports day 就小一小二放假(無得去),9月份仲有祈禱日,小一至小四放假(無得去),以一個學年計,共約9個禮拜係要放早的。
作者: AWma 時間: 09-8-10 14:31
吓? 小一小二無得參加運動會呀?
我仔miss左幼稚園個運動會, 已經好後悔 (佢唔記得交回條給班主任) 咁咪要等三年?
2測2考 - 係指一個學期還是全年呀?
原帖由 ivory0915 於 09-8-10 14:26 發表 
放12:00,
9月份第一個week,2測2考共約4個禮拜,下學期大考後到放暑期前共約4個禮拜,sports day 就小一小二放假(無得去),9月份仲有祈禱日,小一至小四放假(無得去),以一個學年計,共約9個禮拜係要放早的。 ...
作者: AWma 時間: 09-8-10 14:32
祖堯上面間補習社, 無托管的, 只可以補習, 個半小時.
原帖由 CCheng 於 09-8-7 12:58 發表 
我知祖堯村內有間補習社, 不過唔知好唔好,你可問問.
另一般考試, 測驗返半天.
作者: ivory0915 時間: 09-8-10 14:35
原帖由 AWma 於 09-8-10 14:31 發表 
吓? 小一小二無得參加運動會呀?
我仔miss左幼稚園個運動會, 已經好後悔 (佢唔記得交回條給班主任) 咁咪要等三年?
2測2考 - 係指一個學期還是全年呀?
...
全年呀.
作者: AWma 時間: 09-8-10 15:35
Thanks so much.
原帖由 ivory0915 於 09-8-10 14:35 發表 
全年呀.
作者: joeychai 時間: 09-8-13 00:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-8-14 14:43
lunch box, 老公話佢每天整愛心飯盒比阿仔喎.... 所以我買左個膳摩師飯壼比阿仔啦... 老公無得反口啦!!! 哈哈!
小一只有2測1考, 咁樣好好喎!!!
你地係唔係第一志願入呢間學校架?
原帖由 joeychai 於 09-8-13 00:37 發表 
sport day 小一無得參加架...咁又SAD D 喎, 做下啦啦隊...見識下都好呀....
上祖堯個網, 見到小一係無上學期的測驗的, 只有2測1考....唔知今年係咪一樣呢...都幾好呀...適應期緊架嘛....哈~~
唔知學校的lunch box ...
作者: joeychai 時間: 09-8-14 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joeychai 時間: 09-8-14 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-8-15 12:05
要視乎我老公當日返幾點啦, 如果返得早, 就要阿仔早上自己帶返學, 如果我老公返下午, 就可以上班前先攞飯比阿仔後返工囉.
呢間學校近我屋企, 我係第一志願... 所以無咩壓力.. 諗住一定入到.
我交表時見左右前後也是仁立, 嘩! 好難入喎.
原帖由 joeychai 於 09-8-14 23:54 發表 
我唔想個仔"咩"多樣野番學, 所以會選學校的飯盒.
你會送去學校俾佢食/佢一早帶埋飯壺番學?
我係大抽獎, 本區個PART, 第二志願入!你呢?
作者: joeychai 時間: 09-8-19 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-8-21 13:30
明天開學了!!!!!!!!
作者: jena2468 時間: 09-8-21 14:36
打個招呼先, 聽日見
作者: AWma 時間: 09-8-24 21:18
阿仔讀 1C班.
作者: jena2468 時間: 09-8-25 13:23
囡囡係 1A
作者: joeychai 時間: 09-8-25 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 波兒媽咪 時間: 09-8-26 23:31
:loveliness: Hi!大家好!!
我仔仔讀1A
作者: jena2468 時間: 09-8-27 11:15
亞女好鍾意返學, 呢幾日好開心, 不過佢話地下洗手間好臭喎 ! 有機會要同學校反映下 !
作者: joeychai 時間: 09-8-27 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-8-27 13:51
係呀, 我個仔都有同我講, 話呢幾日返學好開心呀...
佢依家好期待返學添......
我唔敢打沉佢, 繼續陪養佢情緒高漲 -- 喜歡返學....
唔知遲d正式開學, 功課多了, 有測驗考試, 有壓力的時候, 佢會唔會叫辛苦呢? -- 諗多左d... 遲d先算.
作者: joeychai 時間: 09-8-27 21:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jena2468 時間: 09-8-28 10:51
我個女都話琴日好好玩, 佢著校服贏左, 有小禮物收, 佢話老師唔惡好好人喎 ! 希望遲d佢上堂都一樣咁投入就好啦 !
作者: AWma 時間: 09-8-29 11:51
我仔就無WIN到禮物. 佢成日話唔記得玩左D咩.
佢只係話我知玩得好開心.
希望之後老師講書, 佢唔好話我知唔記得老師講咩就得了.
作者: annayee 時間: 09-8-29 23:18
Hello! 大家好!我個仔讀1D呀!佢返學都好開心呀!
作者: annayee 時間: 09-8-29 23:29
請問小一有無外藉老師教呀?
作者: annayee 時間: 09-8-30 23:04
請問吃午餐時是否要自備餐具呢?
Much thanks!
作者: AWma 時間: 09-9-1 09:14
今日正式開學了!
我親自帶阿仔返學... 然後自己返工.
作者: jena2468 時間: 09-9-2 08:56
原帖由 AWma 於 09-9-1 09:14 發表 
今日正式開學了!
我親自帶阿仔返學... 然後自己返工.
我都係 8:00 就到番office, 都好嘅做下私人野先開工
作者: AWma 時間: 09-9-2 13:26
我就早10分鐘左右返到office...
不過依家忙到嘔
原帖由 jena2468 於 09-9-2 08:56 發表 
我都係 8:00 就到番office, 都好嘅做下私人野先開工
作者: ivory0915 時間: 09-9-2 17:05
大家留意, 18/9 (Friday) 係唔駛返學架, 如果要搵人 take care 小朋友嘅, 要 plan 定啦.
作者: annayee 時間: 09-9-3 10:46
原帖由 ivory0915 於 09-9-2 17:05 發表 
大家留意, 18/9 (Friday) 係唔駛返學架, 如果要搵人 take care 小朋友嘅, 要 plan 定啦.
請問點解果日唔洗返學呢?我見手册沒有寫果日不用上課!
Much thanks!
作者: joeychai 時間: 09-9-4 07:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-4 13:28
係呀, 18/9 要返學架!
自費活動, 以前幼稚園的自費活動都係無校車架喎.
你可唔可以搵到人帶阿仔呀? 又或者跟學校商量, 你&爸放工先接佢又得唔得呀?
我搵左人幫我揍仔, 佢係幫我去學校直接接放學的. 你的小朋友想學邊樣? 我小朋友話想學小提琴喎. 我都諗緊比佢試吓. 但星期5就要遲D放學囉.
另外, 上次聽羅老師講, 學校附近有間幫忙托管的, 又得唔得呀? (不過我唔知詳情)
原帖由 joeychai 於 09-9-4 07:50 發表 
18/9 小一都要番學呀....某日的銜接小一課程調左去個日!不過係番半日!
另外, 自費的活動, 訓練後沒有校車接返...咁我呢d 在職父母, 俾唔到佢學bor...慘呀?有無方法可以解決到這問題呢?....
...
作者: joeychai 時間: 09-9-4 21:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-5 12:03
咁就難搞D喎? 真係要有人肯辛苦D接佢放學先得.
原帖由 joeychai 於 09-9-4 21:22 發表 
以前幼稚園好近屋企嘛...以家好遠, 家人未必接送到...所以先坐校車嘛...
放工成7點, 無可能等到我放工先揍...
我唔想佢去託管...如果校車有兩輪接送就好啦~
...
作者: annayee 時間: 09-9-5 22:22
請問有無小一家長知道幾時可以上網CHECK功課呢?個仔星期五手册在常識果欄寫左常資,見佢帶左本格仔簿返黎,入面只寫了星期五個日期,問個仔做咩,佢話唔知?請問有無家長知道呢?他是讀1D班!
Much thanks!
作者: ivory0915 時間: 09-9-6 20:54
原帖由 annayee 於 09-9-5 22:22 發表 
請問有無小一家長知道幾時可以上網CHECK功課呢?個仔星期五手册在常識果欄寫左常資,見佢帶左本格仔簿返黎,入面只寫了星期五個日期,問個仔做咩,佢話唔知?請問有無家長知道呢?他是讀1D班!
Much thanks! ...
我唔係一年級, 但, 常資的意思是寫生字, 通常會話係"常資x行".
[ 本帖最後由 ivory0915 於 09-9-6 20:55 編輯 ]
作者: jena2468 時間: 09-9-7 08:52
今日開始全日係學校食飯, 唔知亞女掂唔掂呢
作者: annayee 時間: 09-9-7 09:01 標題: 回覆 57# ivory0915 的文章
ivory0915 唔該哂你呀!我頭先問過佢D同學,原來係本簿度畫自己中意的人物或物件,由於今朝先知,所以份功課都未做!
我想問下係咪每朝都要交昨日的功課架?如果無交係咪會係手册寫欠交架?如果第二日交返得唔得既呢?
作者: joeychai 時間: 09-9-7 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: venus-mama 時間: 09-9-7 13:39
joeychai.
以我所見今年祖天個web-site更新左....至於, 幾時check到功課, 咁妳就要留意下小朋友有冇派到嗰張附有password的memo紙啦.
因我個女往年都係派左 (舊年係貼係手冊最尾嗰頁的) 至可以去佢地個內聯網到check的.
作者: AWma 時間: 09-9-8 13:28
我個仔話食唔切, 結果仲有兩件雞未吃... 就要收盒了.
原帖由 jena2468 於 09-9-7 08:52 發表 
今日開始全日係學校食飯, 唔知亞女掂唔掂呢
作者: AWma 時間: 09-9-8 13:33
Joeychai,
大家都讀1C班. 我想問阿仔星期五及星期一都在英文上寫了 "revise Aa-Zz" 是什麼意思? 我問阿仔, 佢又話唔知.
仲有, 上星期5係唔係收左 Let's Give 本書呀? 我問阿仔, 佢又話只收了 Listening, 唉呀, 如果學校收左 Let's Give, 都好D, 唔係的話, 我咪要買過?
仲有, 我都好期待上網查手冊呀! 有時都唔係好知D short form 係咩意思.
仲有, 有D堂, 我唔係好知帶什麼書, 大家有沒有呢個問題呢?
我昨晚放工7:30PM返到屋企 (阿仔第一日全日), 我覺得自己好似打緊杖咁, 一D都無誇張.
原帖由 joeychai 於 09-9-7 10:39 發表 
通告寫欠交功課5次就警戒,唔知幾多次缺點!
第二日先交我估當欠交,不過岩岩開學唔會咁嚴掛?!
係囉!幾時先可以睇網上功課
作者: annayee 時間: 09-9-8 22:59
AWma,
有時我都唔明手册寫咩架!你不如問下班主任,佢地好樂意解答的!
作者: sasa314 時間: 09-9-8 23:47
小女正是讀1C,我也不明白手冊說什麽,還有誰知道如何進入學校的內聯網?原帖由 AWma 於 09-9-8 13:33 發表 
Joeychai,
大家都讀1C班. 我想問阿仔星期五及星期一都在英文上寫了 "revise Aa-Zz" 是什麼意思? 我問阿仔, 佢又話唔知.
仲有, 上星期5係唔係收左 Let's Give 本書呀? 我問阿仔, 佢又話只收了 Listening, 唉呀, 如 ...
作者: sasa314 時間: 09-9-8 23:50
9月18日,不是半天嗎?12點放學?原帖由 ivory0915 於 09-9-2 17:05 發表 
大家留意, 18/9 (Friday) 係唔駛返學架, 如果要搵人 take care 小朋友嘅, 要 plan 定啦.
作者: sasa314 時間: 09-9-8 23:53
好像是沒有,聽小女說來說去,就是一個會說中文的英文老師,不知道,大家知道否?原帖由 annayee 於 09-8-29 23:29 發表 
請問小一有無外藉老師教呀?
作者: jena2468 時間: 09-9-9 08:37
原帖由 sasa314 於 09-9-8 23:53 發表 
好像是沒有,聽小女說來說去,就是一個會說中文的英文老師,不知道,大家知道否?
開學前米有個家長會嘅, 當時講過話有一位NET 駐校, 重話佢個樣係CHINESE, 但只會講英文嘅 !
作者: jena2468 時間: 09-9-9 08:40
原帖由 AWma 於 09-9-8 13:28 發表 
我個仔話食唔切, 結果仲有兩件雞未吃... 就要收盒了.
係呀, 我個女都話要密密食ga, 我諗佢地慢慢會適應 !
作者: annayee 時間: 09-9-9 09:17
原帖由 sasa314 於 09-9-8 23:47 發表 
小女正是讀1C,我也不明白手冊說什麽,還有誰知道如何進入學校的內聯網?
你睇下家長日派果本家長手册,內面有手册簡號,你睇下會唔會明多D,至於內聯網,我個仔個班主任話個PASSWORD會係電腦堂派,但我個仔仲未收到!
作者: AWma 時間: 09-9-9 11:55
我已經打開那本書仔的手冊間號對著來看了. 不過, 裡面無 Revise Aa-Zz 的解釋...
昨天好似有上電腦課, 不過阿仔無話派什麼東西啊!
仲有, 昨天體育課, 阿仔話無落操場, 只在班房, 佢問我點解體育課無得體育???
原帖由 annayee 於 09-9-9 09:17 發表 
你睇下家長日派果本家長手册,內面有手册簡號,你睇下會唔會明多D,至於內聯網,我個仔個班主任話個PASSWORD會係電腦堂派,但我個仔仲未收到!
[ 本帖最後由 AWma 於 09-9-9 22:43 編輯 ]
作者: AWma 時間: 09-9-9 11:58
係呀, 阿仔昨天又係話午餐食唔切, 結果我昨晚要求他20分鐘內完成晚餐. 訓練一下佢, 要佢食快D.
原帖由 jena2468 於 09-9-9 08:40 發表 
係呀, 我個女都話要密密食ga, 我諗佢地慢慢會適應 !
作者: AWma 時間: 09-9-9 11:59
係呀, 係呀, 我都記得係呀!
原帖由 jena2468 於 09-9-9 08:37 發表 
開學前米有個家長會嘅, 當時講過話有一位NET 駐校, 重話佢個樣係CHINESE, 但只會講英文嘅 !
作者: AWma 時間: 09-9-9 22:45
阿仔星期一及星期二都吃唔完.... 今日終於有進步了, 爸爸減少了份量, 阿仔吃完, 還說份量足夠, 但爸爸就怕阿仔唔夠飽....
你地小息有沒有給他小吃的? 我仔小息會吃一個小麵包, 明天會比一隻香蕉佢小息吃.....
原帖由 jena2468 於 09-9-9 08:40 發表 
係呀, 我個女都話要密密食ga, 我諗佢地慢慢會適應 !
作者: AWma 時間: 09-9-9 22:49
阿仔今日跟我說, Miss Lee 好搞笑, 有個女同學欠交功課, 點知呢個女同學哭了, Miss Lee 話各位靚仔靚女, 大家都唔會哭喎....
仲有, 阿仔話認識了新同學仔, 終於講左D同學仔的名比我聽....
作者: jena2468 時間: 09-9-10 08:52
原帖由 AWma 於 09-9-9 22:45 發表 
阿仔星期一及星期二都吃唔完.... 今日終於有進步了, 爸爸減少了份量, 阿仔吃完, 還說份量足夠, 但爸爸就怕阿仔唔夠飽....
你地小息有沒有給他小吃的? 我仔小息會吃一個小麵包, 明天會比一隻香蕉佢小息吃.....
...
亞女話又要去TOILET, 又要飲水, 又要同同學玩, 唔得閒食小食喎, 不過佢要求放學係校車食
作者: ivory0915 時間: 09-9-10 12:19
原帖由 AWma 於 09-9-8 13:33 發表 
Joeychai,
大家都讀1C班. 我想問阿仔星期五及星期一都在英文上寫了 "revise Aa-Zz" 是什麼意思? 我問阿仔, 佢又話唔知.
仲有, 上星期5係唔係收左 Let's Give 本書呀? 我問阿仔, 佢又話只收了 Listening, 唉呀, 如 ...
Revised Aa-Zz 的意思是叫小朋友溫熟 A-Z (大小階).
作者: ivory0915 時間: 09-9-10 12:21
原帖由 AWma 於 09-9-8 13:33 發表 
Joeychai,
大家都讀1C班. 我想問阿仔星期五及星期一都在英文上寫了 "revise Aa-Zz" 是什麼意思? 我問阿仔, 佢又話唔知.
仲有, 上星期5係唔係收左 Let's Give 本書呀? 我問阿仔, 佢又話只收了 Listening, 唉呀, 如 ...
通常 reading 本書仔係 keep 係學校, 所以老師會收起.
作者: joeychai 時間: 09-9-10 17:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: annayee 時間: 09-9-10 20:05
原帖由 joeychai 於 09-9-10 17:09 發表 
AWma,
"revise Aa-Zz"
我仔話係home 自己溫習Aa-Zz 喎...
" Let's Give "
我仔話收左.
"阿仔話無落操場, 只在班房, 佢問我點解體育課無得體育???"
係呀....我都唔明點解, 我問阿仔咁係到做乜...
佢話, 英文老師走 ...
joeychai,
請問如果小朋友25分鐘內食唔哂,會點處理架?會唔會比佢地食埋小息果段時間架?
作者: AWma 時間: 09-9-10 22:59
嘻嘻, 係呀, 我仔第一日就同我講, 個個都係 abc餐, 得佢一個食 "爸爸餐".. 咁我就跟佢講, 要密密食, 唔好浪費爸爸的心機呀!
原帖由 joeychai 於 09-9-10 17:09 發表 
AWma,
"revise Aa-Zz"
我仔話係home 自己溫習Aa-Zz 喎...
" Let's Give "
我仔話收左.
"阿仔話無落操場, 只在班房, 佢問我點解體育課無得體育???"
係呀....我都唔明點解, 我問阿仔咁係到做乜...
佢話, 英文老師走 ...
作者: AWma 時間: 09-9-10 23:04
我個仔跟我講, 一打鐘, 就要收飯盒了, 唔可以再食了.
咁我諗小息時都唔會攞去再食吧? 此終會比較麻煩.
原帖由 annayee 於 09-9-10 20:05 發表 
joeychai,
請問如果小朋友25分鐘內食唔哂,會點處理架?會唔會比佢地食埋小息果段時間架?
作者: joeychai 時間: 09-9-11 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joeychai 時間: 09-9-11 11:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-11 12:28
係呀, 咁等我同阿仔講吓先, 因為佢好守紀律架, 一就一, 二就二架啦.... 咁佢一定係見人收佢收個隻款了.
原帖由 joeychai 於 09-9-11 11:04 發表 
"一打鐘, 就要收飯盒了, 唔可以再食了."
我琴日就唔見要即收飯盒,不過老師就有叫佢地未食晒的快d,食晒就做埋未做晒的功課!但佢地見人收佢地都收喇,唔食|u!
學校的abcd餐確係好味,見到我都有興趣!哈! ...
作者: joeychai 時間: 09-9-11 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-11 22:30
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!
作者: jena2468 時間: 09-9-12 11:10
原帖由 AWma 於 09-9-11 22:30 發表 
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!
我女1A 重未默喎
作者: annayee 時間: 09-9-13 09:11
原帖由 AWma 於 09-9-11 22:30 發表 
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!
我個仔1D,大約第五週先默書!
作者: joeychai 時間: 09-9-13 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: annayee 時間: 09-9-13 21:45
原帖由 joeychai 於 09-9-13 20:09 發表 
老師話第五週架?
咦....你地的英文老師係叫咩名?
1C 班係Miss Lee..
係呀!佢老師話大約第五週!
我個仔係1D - Miss Lui
作者: AWma 時間: 09-9-15 13:28
我見阿仔話 Dict Aa-Zz, 佢後來話係唱歌仔喎.
另外, 之後會有英文老師 Miss Helen 教呀!
原帖由 joeychai 於 09-9-13 20:09 發表 
老師話第五週架?
咦....你地的英文老師係叫咩名?
1C 班係Miss Lee..
作者: joeychai 時間: 09-9-17 15:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-18 13:33
唔知幾時先有得上網睇手冊呢? 我依家好想上網知道阿仔當日要做D咩功課, 可以打電話返屋企叫佢做D什麼功課.... 他昨天又唔知要自己做D咩功課, 好彩今日唔洗交住, 否則唔知要做到幾多點先做完. (我放工又遲)
作者: annayee 時間: 09-9-19 08:53
原帖由 joeychai 於 09-9-17 15:14 發表 
琴日派左個張dict番黎簽啦, 原來係fill in the blank 既!
不過派左下2星期的默書範圍喇!
我個仔fill in the blank 果張係當係功課,至於默書係背默Aa-Zz 和自己個英文名,另外再下次默書係13個英文生字
作者: joeychai 時間: 09-9-19 09:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AWma 時間: 09-9-19 12:00
joeychai,
好, 等我返屋企同阿仔講吓先.
另外, 英文字母要24號默.
咁你知唔知這13個生字要邊個星期默呀? 我已經叫阿仔串緊....
唉呀! 好驚遲D要打仗...
原帖由 joeychai 於 09-9-19 09:45 發表 
AWma,
咦!我又無呢個問題! 我仔話d功課會放晒入功課袋, 咁裡面的野就要做囉! 其次我教佢做完一樣係手冊到tick番!咁佢自己都可以做晒大部份的功課! 係有d唔識做要等我番去教!你試下教佢tick 手冊!
作者: annayee 時間: 09-9-19 17:58
原帖由 joeychai 於 09-9-19 09:45 發表 
AWma,
咦!我又無呢個問題! 我仔話d功課會放晒入功課袋, 咁裡面的野就要做囉! 其次我教佢做完一樣係手冊到tick番!咁佢自己都可以做晒大部份的功課! 係有d唔識做要等我番去教!你試下教佢tick 手冊!
annayee,
"默書 ...
再下次默書日期仲未知道呀!不過我已經叫個仔串定啦!
作者: AWma 時間: 09-9-20 09:07
係呀! 已經默緊啦!
原帖由 annayee 於 09-9-19 17:58 發表 
再下次默書日期仲未知道呀!不過我已經叫個仔串定啦!
作者: annayee 時間: 09-9-21 23:05
請問一人一體藝要家長簽名果張回條洗唔洗交既呢?我巳經將張回條連同其他回條一併放在透明膠套內,但係老師無收一人一體藝果張,咁係咪唔洗交既呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |