教育王國
標題: 邊間有學劵的幼稚園"英文教學"做得好呢? [打印本頁]
作者: ikyau 時間: 09-5-21 10:15 標題: 邊間有學劵的幼稚園"英文教學"做得好呢?
係咪想小朋友英文學得好, 就一定要揀有國際班的學校?
我想仔仔有個好的英語基礎, 如果有學劵的學校可提供良好的英語環境(有多d NET support)的話, 我會揀有學劵的.
請問油尖旺, 九龍城 or 觀塘區有冇好選擇呢?
作者: w_y 時間: 09-5-21 16:13
我覺得迦南已算唔錯, 唔好靠非牟利學校, 十個有九個都要靠外面上英文, 一係家長自己執掂佢.
作者: ikyau 時間: 09-5-22 16:39
邊間迦南??
如果靠外面, 我不如讀國際班(因為錢差唔多)
thanks!
原帖由 w_y 於 09-5-21 16:13 發表 
我覺得迦南已算唔錯, 唔好靠非牟利學校, 十個有九個都要靠外面上英文, 一係家長自己執掂佢.
作者: w_y 時間: 09-5-22 18:02
迦南間間課程一樣, 只係國際幼兒園就會多少少時間上英文咁解, 受制於教統局, 你如果好著重英文, 一定唔使諗非牟利幼稚園啦, 多極有限.
不過一間好的幼稚園, 唔係單單睇英文一樣野的, 小孩子發展仲有好多其他方面.
讀國際班, 一樣好多家長出去補英文的. 高處未算高嘛.
作者: ikyau 時間: 09-5-25 14:26
thanks for your advice
作者: kyliejet 時間: 09-6-1 15:29
我發現油麻地有一間叫"西太平洋英文幼稚園", 學卷+雙語教學(Non-Chinese + Chinese), Non-Chinese 老師有 European, Indian, Pakistani and Philipino.
學生有中國人,外國人,亞太裔人.
小朋友學英文一定比一般幼稚園好.
如果你唔介意種族問題,你可以睇下.http://www.wpk.edu.hk/photo.htm
[ 本帖最後由 kyliejet 於 09-6-1 15:38 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |