教育王國
標題: address [打印本頁]
作者: lonikko 時間: 09-5-15 17:32 標題: address
學校派位時,要求咩信嚟做住址証明咖?
作者: peggytys 時間: 09-5-15 17:55
聽講電話費單都得
作者: Geni 時間: 09-5-15 19:50
有一次聽小一入學TALK, 個派位組代表話住址證明O既原則係個證明能夠反映個"住址(physical address)"而唔係"通訊地址(mailing address)", 例如水電煤/住宅電話/上網單都可以, 租約或差餉單都得, 但手提電話單同銀行信就唔可以O勒!
作者: S_Trader 時間: 09-5-18 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dreambutterfly 時間: 09-5-19 08:29
如果上網單就ok就好了,我在媽媽屋企住,咩單都唔係我個名﹐我都傍徨緊,要搞返d住址證明,有冇家長好似我咁同屋企人住架?單用上網單夠唔夠?
原帖由 S_Trader 於 09-5-18 23:33 發表 
上網單都得真係好啦!
作者: Geni 時間: 09-5-19 10:01
其實如果你係同媽媽住, 你可以用番你媽媽o既住址証明再加你o既出世紙o家!
原帖由 dreambutterfly 於 09-5-19 08:29 發表 
如果上網單就ok就好了,我在媽媽屋企住,咩單都唔係我個名﹐我都傍徨緊,要搞返d住址證明,有冇家長好似我咁同屋企人住架?單用上網單夠唔夠?
作者: dreambutterfly 時間: 09-5-19 22:22
thank you!!
原帖由 Geni 於 09-5-19 10:01 發表 
其實如果你係同媽媽住, 你可以用番你媽媽o既住址証明再加你o既出世紙o家!
作者: lonikko 時間: 09-6-7 15:50 標題: 回覆 5# dreambutterfly 的文章
其實係幾時交地址証明架呢?
作者: 鎧惠 時間: 09-6-7 16:28
原帖由 Geni 於 09-5-19 10:01 AM 發表 
其實如果你係同媽媽住, 你可以用番你媽媽o既住址証明再加你o既出世紙o家!
真係得,攪清楚好D喎,差餉單肯定不得,因為只能証明層樓係你的,不能証明你响度住,我小朋友剛這年度報小學,以我所知,只有水/電/煤可以証明,所有其他都要附加文件。
作者: 鎧惠 時間: 09-6-7 16:29
原帖由 dreambutterfly 於 09-5-19 08:29 AM 發表 
如果上網單就ok就好了,我在媽媽屋企住,咩單都唔係我個名﹐我都傍徨緊,要搞返d住址證明,有冇家長好似我咁同屋企人住架?單用上網單夠唔夠?
真係得,攪清楚好D喎,差餉單肯定不得,因為只能証明層樓係你的,不能証明你响度住,我小朋友剛這年度報小學,以我所知,只有水/電/煤可以証明,所有其他都要附加文件。
作者: lonikko 時間: 09-6-8 17:27
租約得唔得?
作者: LuLuCheung 時間: 09-6-8 19:15
一定要 水/電/煤, 如申請人是老婆而水/電/煤單都是老公名, 咁就出示結婚証書就得架喇!
原帖由 lonikko 於 09-6-8 17:27 發表 
租約得唔得?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |