教育王國
標題: 葵涌及荃灣幼兒園的媽媽請入~~~ [打印本頁]
作者: dudu19812002 時間: 09-5-9 00:04 標題: 葵涌及荃灣幼兒園的媽媽請入~~~
請問你地既小朋友係邊間幼兒園讀n1呀???我想俾個仔入n1,不過依家佢15個月....可以分享下學校既野嗎???如老師及返學放學的時間????thks~~~
作者: ccmami-04bb 時間: 09-5-16 16:31
綠楊都可能係其中一間,請查看內容
http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?tid=2210602&goto=lastpost#lastpost
作者: garfield097 時間: 09-6-27 15:09
我都唸住同細女報!不過係08年6月,如果唔讀n1班,就要成3歲幾先K1,唸緊好唔好報番大女讀緊呢間,因荃灣唔係好多n1班揀!
原帖由 dudu19812002 於 09-5-9 00:04 發表 
請問你地既小朋友係邊間幼兒園讀n1呀???我想俾個仔入n1,不過依家佢15個月....可以分享下學校既野嗎???如老師及返學放學的時間????thks~~~
作者: raymondcfc 時間: 09-6-29 15:19
葵青區:
1.循道衛理聯合教會亞斯理幼稚園 (半日)
2.基督教香港信義會天恩幼兒學校 (全日)
3.基督教香港信義會天恩幼兒學校 (全日)
4.香港聖公會聖尼哥拉幼兒學校 (全日)
5.聖公會聖基道幼兒園(葵涌) (全日)
荃灣區:
1.藍如溪盛成皿教育基金邊耀良幼稚園 (全日)
2.香港基督教女青年會荃灣幼兒學校 (全日)
3.保良局方譚遠良幼稚園 (全日)
4.救世軍荃灣幼兒園 (全日)
其實仲有好幾間,可以參考:
http://chsc.edb.hkedcity.net/kindergarten/
N1唔係間間都開,有d全日or半日。
而我大囡今年係聖基道讀n1,okay的!
時間mon – fri 8:00 to 6:00, sat 9:00–1:00。
8:30前有早餐。每星期兩日有外籍英語老師 &普通話老師。
而家停課都有返,而8月底本來2weeks summer holiday就縮短至 1weeks。
你可以直接打去學校問吓,再約時間去睇吓個環境!
因為我遲d搬屋,唔係細仔(2008年8月),下年都諗住讀番呢間。
依家都同大囡搵K1,睇&問多幾間,知多d會好d。
尤其依家停課,你會見有大部份非牟利nursery照開,放便返工的家長。有d私校諗住你地有姐姐,婆婆湊,唔開而且冇咩老師返!
[ 本帖最後由 raymondcfc 於 09-6-29 15:24 編輯 ]
作者: Bi(2) 時間: 09-9-3 16:07
咁聖基道係邊區?
作者: 常歡笑 時間: 09-9-3 22:40
救世軍荃灣幼兒園 (全日)
so good
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |