教育王國

標題: 3揀1...各位靚媽幫幫手^^ [打印本頁]

作者: yoed    時間: 09-5-3 23:34     標題: 3揀1...各位靚媽幫幫手^^

我想幫囝囝報全日制n1/k1
(紅磡or土瓜灣)
搵過好似得3間
1. 救世軍樂民
2. 保良局丁卯紅磡
3. 保良局陳黎惠蓮
有冇媽媽知道邊間好d or 小朋友讀過
請比d意見ar!! thanks a lot!!^^
作者: 我係女仔    時間: 09-5-4 11:47

咁你報左未架?
救世軍一出世就可以報名架...... 我都報左
作者: ngtsuio    時間: 09-5-4 12:20

原帖由 yoed 於 09-5-3 23:34 發表
我想幫囝囝報全日制n1/k1
(紅磡or土瓜灣)
搵過好似得3間
1. 救世軍樂民
2. 保良局丁卯紅磡
3. 保良局陳黎惠蓮
有冇媽媽知道邊間好d or 小朋友讀過
請比d意見ar!! thanks a lot!!^^ ...


大囡係2. 保良局丁卯紅磡讀n1,k1先轉校,讀得唔錯架,所以幫細b報咗n1,而家排緊隊,學校話有位會通知。
作者: yoed    時間: 09-6-14 13:25

我太遲報lu...
所以救世軍就冇位...
得"丁卯"有位,已報左交左$.
9月入學(n1)^^




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5