教育王國

標題: 劍嗚定朗思(Think) 好? [打印本頁]

作者: lhshih    時間: 09-4-22 13:36     標題: 劍嗚定朗思(Think) 好?

我個仔今年升N1,九龍塘劍嗚同朗思(THINK) 都收錄,劍嗚收錄讀下午班,而朗思收錄讀全日,各位家長可否比些意見,例如比較課程﹑學習氣氛,將來升小一派位方面等,邊間比較好?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5