教育王國
標題:
劍嗚定朗思(Think) 好?
[打印本頁]
作者:
lhshih
時間:
09-4-22 13:36
標題:
劍嗚定朗思(Think) 好?
我個仔今年升N1,九龍塘劍嗚同朗思(THINK) 都收錄,劍嗚收錄讀下午班,而朗思收錄讀全日,各位家長可否比些意見,例如比較課程﹑學習氣氛,將來升小一派位方面等,邊間比較好?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5