教育王國

標題: 2010-11小一, 應該同小朋友考幾多間直/私???? [打印本頁]

作者: WindyChow    時間: 09-4-13 18:56     標題: 2010-11小一, 應該同小朋友考幾多間直/私????

我個仔仔(12月細仔)今年in小一,讀緊st.catherine, 現在search學校informations, 有好幾間小學都想佢去interview, 但係同佢in幾多先至好, in得少又驚無間收, in得多又好似好誇張, 想問各位家長會in幾多學校???我想同仔仔報
1)男拔 - 直資
2)英華 - 直資
3)九龍塘宣道 - 私
4)保良局蔡繼有 - 私
5)保良局陳守仁 - 直資
6)聖保羅男女 - 直資
7)九龍塘小學 - 私
8)聖瑪加利男女英文小學 - 直資
我開始成日同阿仔問問題, 不過, 佢沒有一次係正正經經回答我既問題!!到時真係唔知有無一間收佢!!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5