教育王國

標題: 住深井点去返培正小學 [打印本頁]

作者: unhappymother    時間: 09-4-9 19:03     標題: 住深井点去返培正小學

有無住深井的媽媽可以話我知是否要坐褓母車返培正?
幾点上車及下車回家時間.
thanks
作者: kakaloklok    時間: 09-4-10 01:05

你留意下, 深井有部私家校巴行走, (謝太) 她主力由深井一帶去九龍塘既, 好好人呀 ! 我亞仔以前都係搭她校巴, 因為搬咗所以無搭.  我都有介紹她給我的同事呢 ! 價錢仲合理過自己學校的校巴添 ! 可以認真考慮

作者: unhappymother    時間: 09-4-11 22:28

kakaloklok,

can u give me the phone number and about how much of the bus
thx

原帖由 kakaloklok 於 09-4-10 01:05 發表
你留意下, 深井有部私家校巴行走, (謝太) 她主力由深井一帶去九龍塘既, 好好人呀 ! 我亞仔以前都係搭她校巴, 因為搬咗所以無搭.  我都有介紹她給我的同事呢 ! 價錢仲合理過自己學校的校巴添 ! 可以認真考慮
...

作者: vickichan    時間: 09-4-13 17:02

我個仔搭開謝太校巴, 佢幾好架, 你自己搵佢平過JOIN校巴, 佢有車係深井去培正架, 你可以問問佢, 時間我就唔知啦




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5