教育王國
標題: 請問何文田楊震同聖文嘉,邊間好d [打印本頁]
作者: JOST 時間: 09-4-7 20:39 標題: 請問何文田楊震同聖文嘉,邊間好d
如題,希望有媽咪可以幫到我..唔該..
作者: Carina11 時間: 09-4-8 00:01
我淨係知道,我細仔返緊既playgroup有個小朋友本來已經讀緊楊震,但佢家長話間學校唔好,寧願要佢個仔返黎讀返playgroup,好似話D老師咩都唔俾小朋友做,但又唔解釋俾小朋友知點解唔可以,搞到個小朋友好confuse
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |