教育王國

標題: 比諾中英文幼稚園 [打印本頁]

作者: IWAT    時間: 09-2-11 12:56     標題: 比諾中英文幼稚園

請問大家對比諾中英文幼稚園有什麼意見 ?
作者: fpsze519    時間: 09-9-13 16:47

我都想之..有沒人讀過給點意見
作者: huiaudrey    時間: 09-9-15 19:53

我囝囝係將軍澳比諾畢業。呢間幼稚園D功課都幾深架,佢地K3下學期已經讀P1既野。不過都係好事,因為令小朋友容易D適應小一。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5