教育王國
標題: 救世軍樂民幼兒園09年N1同學仔入嚟做個朋友啦^o^ [打印本頁]
作者: hildakam 時間: 09-2-6 12:21 標題: 救世軍樂民幼兒園09年N1同學仔入嚟做個朋友啦^o^
hi~~大家好~~我囝囝09年9月會入讀救世軍樂民幼兒園n1班喇~~入嚟傾吓做個朋友啦~~多多指教呀!!
1) Issac仔 (07/07)
作者: tszfungkaka 時間: 09-2-9 02:29
Hi, 軒軒都係呀,佢係0701既,我住係銀漢街,你呢?
作者: dragonpork 時間: 09-2-9 12:02
大家好...
1) Issac仔 (07/07)
2) Adrian (04/07)
作者: dragonpork 時間: 09-2-9 12:03
咁你返學都叫做近喎...
我住炮仗街
原帖由 tszfungkaka 於 09-2-9 02:29 發表 
Hi, 軒軒都係呀,佢係0701既,我住係銀漢街,你呢?
作者: tszfungkaka 時間: 09-2-10 02:30
1) Issac仔 (07/07)
2) Adrian (04/07)
3) Elvis (01/07)
作者: dragonpork 時間: 09-2-10 11:26
請問你地係唔係好早交form 架? 其實我都算遲, 交form 時都有少少驚唔收...
同埋你地o既小朋友識講嘢未架?
作者: 我係女仔 時間: 09-2-10 11:47
你地排幾多號呀
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-10 15:09
Hihi,
我個仔又係0701B 呀, 今年9月返N1. 以後大家交流下啦..
原帖由 tszfungkaka 於 09-2-10 02:30 AM 發表 
1) Issac仔 (07/07)
2) Adrian (04/07)
3) Elvis (01/07)
作者: hildakam 時間: 09-2-11 00:10
HI, 咁多位, 大家好呀~~我幾驚開呢個topic冇人睬我呀!
我住上鄉道, 番學都近ga, 我而家陀緊第2胎, 揀呢間學校除左因為口碑好, main point係方便我揹住妹妹都可以帶哥哥番學放學~~本來已有其他幾間n1都收左, 亦交左一間既留位費, 不過救世軍收, 又近, 所以最終都係呢間了~~
我係07年9月就交form ga la, 即係仔仔兩個月大就交form了, 不過就今年1月先in, 10號in完, 13號就收到信話收佢喇~~
作者: 我係女仔 時間: 09-2-11 00:39
原帖由 hildakam 於 09-2-11 00:10 發表 
HI, 咁多位, 大家好呀~~我幾驚開呢個topic冇人睬我呀!
我住上鄉道, 番學都近ga, 我而家陀緊第2胎, 揀呢間學校除左因為口碑好, main point係方便我揹住妹妹都可以帶哥哥番學放學~~本來已有其他幾間n1都收左, 亦交 ...
咁你既倫後編號係幾多呀, 收幾多人呢?
作者: hildakam 時間: 09-2-11 00:42
差d唔記得答妳添~~
我個仔interview時都唔算好多野講, miss話覺得佢比較靜, 都算專心自己玩~~
不過最近呢4日明顯學野快左又講野多左, 而家剛剛夠19個月大~~通常每個月臨近又大一個月嘅時間, 嗰幾日就會好明顯見到佢突然有進步咁~~好似話比我知, 佢又大一個月喇~~~
原帖由 dragonpork 於 09-2-10 11:26 發表 
請問你地係唔係好早交form 架? 其實我都算遲, 交form 時都有少少驚唔收...
同埋你地o既小朋友識講嘢未架?
作者: tszfungkaka 時間: 09-2-11 02:11
hi, 我係軒軒6個月時send form 架,不過我係12月中interview ga wor, 軒軒都未算識講野,but interview 嗰位老師係問幾條問題就話ok無問題,我19/1就交留位費.
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-11 14:19
Hi hildakam,
放心啦, 一定有人睬你既
, 呢間幼稚園咁多人想入. 不過有時我都覺得幾誇張, 要bb幾個月大就報名, 仲要爭到頭蹦. 其實事實有幾好, 真的要入讀後先知. 我都好期待緊bb返學.
本來我bb都係黄埔有幾間收左,其中一間差點就去交留位費, 點知收到救世軍既信去in, in完即時佢話收, 所以就放棄左黃埔嗰間.
你第2胎預產期幾時呀? 恭喜晒.
原帖由 hildakam 於 09-2-11 12:10 AM 發表 
HI, 咁多位, 大家好呀~~我幾驚開呢個topic冇人睬我呀!
我住上鄉道, 番學都近ga, 我而家陀緊第2胎, 揀呢間學校除左因為口碑好, main point係方便我揹住妹妹都可以帶哥哥番學放學~~本來已有其他幾間n1都收左, 亦交 ...
作者: hildakam 時間: 09-2-11 15:48
輪候編號唔記得喇, 封信都唔知擺左去邊lu~~
我淨係問過, 佢係收20人, 只得一班n1~~
原帖由 我係女仔 於 09-2-11 00:39 發表 
咁你既倫後編號係幾多呀, 收幾多人呢?
作者: hildakam 時間: 09-2-11 15:55
係呀, 我有d朋友住TKO, 一出世去報都已經話冇位, 起碼排3年添呀~~不過佢都算冇話專收大仔細仔咁老土, 至少呢樣我覺得比某D學校好D~~
我有朋友係6月仔, 08年11月先交FORM, 12月就IN, 開頭我都諗...唔係咁唔fair呀? 我咁早交form都未有得in, 但係原來佢in左但唔收~~
我呢胎6月頭預產, 5月尾開刀~~到時妳就會見到我拖一個揹一個咁帶番學~~
唔知會唔會好輪盡呢~~原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-11 14:19 發表 
Hi hildakam,
放心啦, 一定有人睬你既
, 呢間幼稚園咁多人想入. 不過有時我都覺得幾誇張, 要bb幾個月大就報名, 仲要爭到頭蹦. 其實事實有幾好, 真的要入讀後先知. 我都好期待緊bb返學.
本來我bb都係黄埔有幾間 ...
作者: 我係女仔 時間: 09-2-11 19:09
原帖由 hildakam 於 09-2-11 15:55 發表 
係呀, 我有d朋友住TKO, 一出世去報都已經話冇位, 起碼排3年添呀~~不過佢都算冇話專收大仔細仔咁老土, 至少呢樣我覺得比某D學校好D~~
我有朋友係6月仔, 08年11月先交FORM, 12月就IN, 開頭我都諗...唔係咁唔fair呀? 我 ...
咁朋友係咪08年6月生架? 我係08年4月生, 11月到交,但仲未有消息呀
[ 本帖最後由 我係女仔 於 09-2-11 19:11 編輯 ]
作者: dragonpork 時間: 09-2-11 23:51
我諗 你搞錯咗啦... 呢度講緊09年N1.
你係08年4月生, 讀n1要2010年喎.... 樂民應該未有咁快interview.
take it easy.
原帖由 我係女仔 於 09-2-11 19:09 發表 
咁朋友係咪08年6月生架? 我係08年4月生, 11月到交,但仲未有消息呀
作者: dragonpork 時間: 09-2-11 23:52
恭喜晒啊!!! 一仔一女!
原帖由 hildakam 於 09-2-11 00:10 發表 
HI, 咁多位, 大家好呀~~我幾驚開呢個topic冇人睬我呀!
我住上鄉道, 番學都近ga, 我而家陀緊第2胎, 揀呢間學校除左因為口碑好, main point係方便我揹住妹妹都可以帶哥哥番學放學~~本來已有其他幾間n1都收左, 亦交 ...
作者: dragonpork 時間: 09-2-11 23:54
你咁早interview o既?
我地係一月先in... 可能我個仔係後補
不過我係08年9月先交form... 好遲好遲..
原帖由 tszfungkaka 於 09-2-11 02:11 發表 
hi, 我係軒軒6個月時send form 架,不過我係12月中interview ga wor, 軒軒都未算識講野,but interview 嗰位老師係問幾條問題就話ok無問題,我19/1就交留位費.
作者: dragonpork 時間: 09-2-11 23:56
1班咁少? 我仲以為收2班我先有機添...
原帖由 hildakam 於 09-2-11 15:48 發表 
輪候編號唔記得喇, 封信都唔知擺左去邊lu~~
我淨係問過, 佢係收20人, 只得一班n1~~
作者: 我係女仔 時間: 09-2-12 14:02
我2010 年排第廿幾呀, 都唔知有無幾會
作者: hildakam 時間: 09-2-12 14:37
多謝多謝~~係啊~~我就快有個"好"字喇~~希望我湊得掂兩個啦~~不過好彩哥哥係好易湊嘅baby~~希望妹妹都係啦~~妳呢? 會唔會生多個呀?
係呀, 得一班ga 咋, 其實我睇到佢得4個課室(咁上下, 因為我交form時request參觀行一圈, 主任都帶我行, 所以由頭到尾對呢間學校嘅印象都好好), 咁我見咁少課室, 佢又有n1-n4, 我交留位費時就問收幾多班囉~~跟住收錢個miss就話一班, 20人度~~咁我估計應該都係每級一班卦~~妳知間野幾細ga la~~
話時話, 我miss左佢個開放日d教學示範, 我覺得好可惜, 但因為我要去做u/s~~另外, interview當日, d miss比我嘅印象真係好好, 等in時已有miss走嚟教issac玩切蛋糕玩具, 教佢揸刀~~in時問我勁多問題, 好似我見工咁^o^, 之後走時同issac講左幾次, bye bye, 9月見! 我就sure佢一定收囉~~
我有in過第間學校, miss ok 但校長惡, 有d古肅feel, issac擺玩具時講個"擺"字講得大聲左d, 個校長即刻話「禮貌d!」, 我唔覺有咩唔禮貌囉, 佢又唔係呼喝人地, 佢自己擺野一路擺一路講野, 有咩唔啱????
原帖由 dragonpork 於 09-2-11 23:56 發表 
1班咁少? 我仲以為收2班我先有機添...
[ 本帖最後由 hildakam 於 09-2-12 14:42 編輯 ]
作者: hildakam 時間: 09-2-12 14:41
我諗有機會的, 因為妳之前之後嘅人有機會會放棄輪候, 加上interview都睇表現(學校要考慮小朋友嘅起居照顧ga)
所以, 唔好咁快擔心喇~~原帖由 我係女仔 於 09-2-12 14:02 發表 
我2010 年排第廿幾呀, 都唔知有無幾會
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-12 16:25 標題: 回覆 # 的文章
我都唔知原來佢地只收20人, 同聖三一一樣, 真係.....
作者: 晴朗ma 時間: 09-2-12 20:32
妳哋就好La,我個B囝係07年10月出世,學校9月開學,但B囝不足2歲,校長同我講話學校要收晒07年9月前出世既BB先,所以B囝要做插班生,同埋到時10月要等到有些BB轉校退學先會有個位比我B囝.
[ 本帖最後由 晴朗ma 於 09-2-12 20:48 編輯 ]
作者: dragonpork 時間: 09-2-12 23:10
你個chance 好大. 放心啦...
我估到時真係confirm 收你時, 你反而心大心細唔知讀唔讀好...
好多人都會報好多間, 到最後先決定讀邊間架啦
我排200幾都得, 我估有好多人最後唔waiting, 所以咪俾我執到死雞囉
原帖由 我係女仔 於 09-2-12 14:02 發表 
我2010 年排第廿幾呀, 都唔知有無幾會
作者: dragonpork 時間: 09-2-12 23:16
係呀, 我都覺得呢間staff 好好禮貌. 我交form 遲, fax 咗唔得, 佢地都好好聲氣同我講叫我儘快補交. 我初頭唔覺得點. 但係接觸多幾間學校之後先知原來搵個好聲氣講嘢o既staff 唔係咁易架
我暫時都唔會生多件... 其實都想o架, 但係真係無能為力. 我諗我個仔有你個仔咁易湊. 係依家先叫好d. 同埋佢唔係好講到嘢, 但係理解能力就冇問題.. 希望返咗學之後好d啦
講開open day, 我有去參觀蒙特梭利示範. 帶埋個仔去. 都可能係呢個原因, 所以佢地老師對我個仔好深印象. 因為示範咁耐, 佢都冇嘈, 好乖咁坐係度睇. 同埋唔怕陌生人. interview 時, 老師都記得佢囉
原帖由 hildakam 於 09-2-12 14:37 發表 
多謝多謝~~係啊~~我就快有個"好"字喇~~希望我湊得掂兩個啦~~不過好彩哥哥係好易湊嘅baby~~希望妹妹都係啦~~妳呢? 會唔會生多個呀?
係呀, 得一班ga 咋, 其實我睇到佢得4個課室(咁上下, 因為我交form時request參觀行 ...
作者: dragonpork 時間: 09-2-12 23:18
我打過電話問, 我依家o係聖三一waiting list 排第一
.
不過, 我諗我都唔會返o個度啦.. 價錢差好遠
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-12 16:25 發表 
我都唔知原來佢地只收20人, 同聖三一一樣, 真係.....
作者: dragonpork 時間: 09-2-12 23:20
唔好傷心啦, 起碼你知道咩情況之下會收啊...
咁你 keep an eye, 希望可以同你做到同學仔啦
原帖由 晴朗ma 於 09-2-12 20:32 發表 
妳哋就好La,我個B囝係07年10月出世,學校9月開學,但B囝不足2歲,校長同我講話學校要收晒07年9月前出世既BB先,所以B囝要做插班生,同埋到時10月要等到有些BB轉校退學先會有個位比我B囝.
...
作者: dragonpork 時間: 09-2-12 23:20
想請問大家有無俾bb返playgroup?
作者: 我係女仔 時間: 09-2-13 00:54
原帖由 dragonpork 於 09-2-12 23:18 發表 
我打過電話問, 我依家o係聖三一waiting list 排第一
.
不過, 我諗我都唔會返o個度啦.. 價錢差好遠
聖三一中心係咪全日架?我問過要四千幾喎, 超貴
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-13 12:28
Waiting 聖三一排第一, 應該都有機會收喎..
我個仔被reject左, 因為佢in個日同個小朋友爭野玩, 我都知衰梗架la.
不過,你講得啱, 佢地學費太貴, 係咪真係值呢? 真係見人見智.
救世軍open day 我又係帶埋仔去睇示範, 佢又係坐定定睇無乜嘈, 個老師都話佢乖, 可能咁樣in 個時老師都認得佢, 跟住in完就話收啦, 都不知幾開心.
仲有,我估如果bb識得初步去廁所, 都應該會加分既.
原帖由 dragonpork 於 09-2-12 11:18 PM 發表 
我打過電話問, 我依家o係聖三一waiting list 排第一
.
不過, 我諗我都唔會返o個度啦.. 價錢差好遠
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-13 12:34
有呀, 之前返過間英文playgroup, 但唔得, 所以無再上.
宜家返緊語文故事班, 係馬頭涌保蘐兒童會.
原帖由 dragonpork 於 09-2-12 11:20 PM 發表 
想請問大家有無俾bb返playgroup?
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-13 12:39
揹一個拖一個都幾辛苦架, 最怕落雨天就麻煩, 所以話做媽媽真係幾偉大架
原帖由 hildakam 於 09-2-11 03:55 PM 發表 
係呀, 我有d朋友住TKO, 一出世去報都已經話冇位, 起碼排3年添呀~~不過佢都算冇話專收大仔細仔咁老土, 至少呢樣我覺得比某D學校好D~~
我有朋友係6月仔, 08年11月先交FORM, 12月就IN, 開頭我都諗...唔係咁唔fair呀? 我 ...
作者: 我係女仔 時間: 09-2-13 12:41
我都有去睇示範呀, 聽佢既教學
作者: Alice00 時間: 09-2-13 15:16
hihi, may I join? for there is no post for 2009 K1~~:)
作者: hildakam 時間: 09-2-13 15:45
傻媽~~妳bb開學時未足歲係唔收得住ga~~實係做插班ga~~我仔7月b都話係細仔, 好多學校都揀開d細仔唔收住, 收哂大仔先ga!!
原帖由 晴朗ma 於 09-2-12 20:32 發表 
妳哋就好La,我個B囝係07年10月出世,學校9月開學,但B囝不足2歲,校長同我講話學校要收晒07年9月前出世既BB先,所以B囝要做插班生,同埋到時10月要等到有些BB轉校退學先會有個位比我B囝.
...
作者: hildakam 時間: 09-2-13 15:50
好細個就番過一期幼潛, 坦白講, 我覺得唔係坊間講得咁正囉, 我覺得side時間side錢, 教d野好on居!!
之後一路都係番馬頭涌保護兒童會, 參加過音樂遊戲班, 而家夠歲半就join左學前預備班, 我覺得幾好呀, 又近又唔貴~~100/堂, 每星期兩堂每堂一個鐘~~另外仲有一個pg在佐敦的, 又係名氣多於一切!! 不過都叫做試過~~
暫時d pg會番到3月中, 因為3月後我都差不多8個月肚, 無能為力帶佢周圍去番pg~~暫定生完, 會再報番d start from 7月既pg比佢玩到番學~~
妳有冇好介紹呀?
原帖由 dragonpork 於 09-2-12 23:20 發表 
想請問大家有無俾bb返playgroup?
作者: hildakam 時間: 09-2-13 16:06
我都有in聖三一, 不過連備取生都冇份, 之前我打去問, 佢話主要收大仔!! 咁我問可唔可以waiting, 佢話可以, 咁我就去wait, 都係排第一, 但係呢個第一係在正取生同備取生之後!! 所以根本都唔知係排緊第幾, 佢都冇通知, 坦白講, 我都放棄左, 因為除左呢間之外, 我仔in其他5間, 都收哂, 我覺得我個仔唔係差到冇人要姐, 所以就算而家佢話收, 我都唔會讀佢喇!!
原帖由 dragonpork 於 09-2-12 23:18 發表 
我打過電話問, 我依家o係聖三一waiting list 排第一
.
不過, 我諗我都唔會返o個度啦.. 價錢差好遠
作者: hildakam 時間: 09-2-13 16:08
係呀, 仲要行樓梯呢...(我住唐7樓) 諗起真係人都癲!!!
所以話....我希望我搞得掂啦~~^o^原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-13 12:39 發表 
揹一個拖一個都幾辛苦架, 最怕落雨天就麻煩, 所以話做媽媽真係幾偉大架
作者: hildakam 時間: 09-2-13 16:14
無所謂ga~~一齊傾啦, 都係同一間學校ma!! 歡迎妳加入呀!!
原帖由 Alice00 於 09-2-13 15:16 發表 
hihi, may I join? for there is no post for 2009 K1~~:)
作者: 我係女仔 時間: 09-2-13 17:45
如果我個仔入得到既話, 咁你地就係師兄啦
作者: dragonpork 時間: 09-2-14 18:09
係呀, 聖三一都係返全日.
樂民救世軍應該今年都會加價...
原帖由 我係女仔 於 09-2-13 00:54 發表 
聖三一中心係咪全日架?我問過要四千幾喎, 超貴
作者: dragonpork 時間: 09-2-14 18:11
請問個語文故事班係點架?
中文加英文? 定係純中文?
小朋友淨係被動地坐係度聽, 定有埋其他activities?
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-13 12:34 發表 
有呀, 之前返過間英文playgroup, 但唔得, 所以無再上.
宜家返緊語文故事班, 係馬頭涌保蘐兒童會.
作者: dragonpork 時間: 09-2-14 18:13
係囉, 梗係得啦...
你個小朋友(仔定女?) 今年讀K1 o架啦? 係唔係已經O係救世軍讀咗一年N1?
咁可以大家一齊share info 啦
原帖由 Alice00 於 09-2-13 15:16 發表 
hihi, may I join? for there is no post for 2009 K1~~:)
作者: dragonpork 時間: 09-2-14 18:18
hmm... 我都返咗幾期幼潛架.. 因為有好多嘢我個仔跟唔上進度, 上咗之後可以返屋企做多d練習, 所以我又覺得OK 囉.
之後都有返kindermusik 同埋一d英文 playgroup, 依家就又返緊基督教服務處搞o既兒童樂園. 又係一個星期返兩日, 每次個半鐘, 都係俾小朋友適應幼兒園o既班.
唱下歌仔做下運動, 又做下手工... ok 啦
你地小朋友返咗N1後, 有冇諗住再搵playgroup 俾佢地上?
原帖由 hildakam 於 09-2-13 15:50 發表 
好細個就番過一期幼潛, 坦白講, 我覺得唔係坊間講得咁正囉, 我覺得side時間side錢, 教d野好on居!!
之後一路都係番馬頭涌保護兒童會, 參加過音樂遊戲班, 而家夠歲半就join左學前預備班, 我覺得幾好呀, 又近又唔貴~~10 ...
作者: dragonpork 時間: 09-2-14 18:20
我以前都係住唐7樓架... 夏天好辛苦, 一上到屋企就成身汗...
一個人行都已經係咁, 你仲要一拖二, 加油啊!!
原帖由 hildakam 於 09-2-13 16:08 發表 
係呀, 仲要行樓梯呢...(我住唐7樓) 諗起真係人都癲!!!
所以話....我希望我搞得掂啦~~^o^
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-16 14:54
係中文故事, 但係都有夾埋一些唱歌仔做動作, 做手工, 認識五官同埋天氣等.如果小朋友無返緊playgroup, 我覺得都ok, 價錢都算平. $900/8堂, 你打去問下.
原帖由 dragonpork 於 09-2-14 06:11 PM 發表 
請問個語文故事班係點架?
中文加英文? 定係純中文?
小朋友淨係被動地坐係度聽, 定有埋其他activities?
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-16 14:56
hi alice00,
we have talked before, do you remember?
you are welcome to join us!!
原帖由 Alice00 於 09-2-13 03:16 PM 發表 
hihi, may I join? for there is no post for 2009 K1~~:)
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-16 14:59
我會揾英文playgroup俾阿仔上, 但到宜家都揾唔到, 有無好介紹呢?
原帖由 dragonpork 於 09-2-14 06:18 PM 發表 
hmm... 我都返咗幾期幼潛架.. 因為有好多嘢我個仔跟唔上進度, 上咗之後可以返屋企做多d練習, 所以我又覺得OK 囉.
之後都有返kindermusik 同埋一d英文 playgroup, 依家就又返緊基督教服務處搞o既兒童樂園. 又係一個 ...
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-16 15:04
一定得既, 加油啦!!
原帖由 hildakam 於 09-2-13 04:08 PM 發表 
係呀, 仲要行樓梯呢...(我住唐7樓) 諗起真係人都癲!!!
所以話....我希望我搞得掂啦~~^o^
作者: dragonpork 時間: 09-2-16 21:01
我都搵緊. 以前可能做o既 research 唔夠多, 返o個d都幾貴.
依家要搵下有d咩係有效又抵o既.. 搵到料就話俾你聽啦
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-16 14:59 發表 
我會揾英文playgroup俾阿仔上, 但到宜家都揾唔到, 有無好介紹呢?
作者: 我係女仔 時間: 09-2-16 22:45
咁你交左邊度留位呀
作者: Alice00 時間: 09-2-19 10:01
hildakam, u will take care of two urself ar? quite a great mami~~~Add Oil~~~
dragonpork, mine is a girl (0611b). She is taking N1 in another nursery not SA as there is no seat left for her when applied.And she didn't join PG after N1 already, but I am considering whether let her join some music playgroup later on for she is very interested in singing~~~
Prudencelamlam, ^0^of course I remember u, glad to see u again here~~hehe, let us share more here later on~~~
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-19 16:08
好呀, 揾到好野記得話我知啊.Thank you.
原帖由 dragonpork 於 09-2-16 09:01 PM 發表 
我都搵緊. 以前可能做o既 research 唔夠多, 返o個d都幾貴.
依家要搵下有d咩係有效又抵o既.. 搵到料就話俾你聽啦
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-19 16:10
Hi alice00,
so your girl is studying K1 in SA, that's good........we can ask you if we have any questions.....
Talk to you again.
原帖由 Alice00 於 09-2-19 10:01 AM 發表 
hildakam, u will take care of two urself ar? quite a great mami~~~Add Oil~~~
dragonpork, mine is a girl (0611b). She is taking N1 in another nursery not SA as there is no seat left for her when appli ...
作者: Alice00 時間: 09-2-19 17:32 標題: 回覆 # 的文章
Prudencelamlam, will start to k1 in SA in the coming sep. not right now already ar^0^
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-20 12:35
Oh.....sorry.......anyway, will see you in coming Sept in SA.......hehe
原帖由 Alice00 於 09-2-19 05:32 PM 發表 
Prudencelamlam, will start to k1 in SA in the coming sep. not right now already ar^0^
作者: dragonpork 時間: 09-2-20 17:16
Hi, 我又想問點解你轉校o既? 係唔係不嬲都心儀SA想轉返來啊?
原帖由 Alice00 於 09-2-19 10:01 發表 
hildakam, u will take care of two urself ar? quite a great mami~~~Add Oil~~~
dragonpork, mine is a girl (0611b). She is taking N1 in another nursery not SA as there is no seat left for her when appli ...
作者: hildakam 時間: 09-2-21 00:06
e? 學前預備班都係咁上下內容啊, 係冇左故事呢part!!
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-16 14:54 發表 
係中文故事, 但係都有夾埋一些唱歌仔做動作, 做手工, 認識五官同埋天氣等.如果小朋友無返緊playgroup, 我覺得都ok, 價錢都算平. $900/8堂, 你打去問下.
作者: hildakam 時間: 09-2-21 00:30
多....謝~~hehe~~
英文pg, 暫時我仲未搵到好既....老公就想issac 3歲去英協度上英文班, 我d 朋友番過東山, 覺得麻麻, TT我都睇過, 貴, 成400蚊一堂, 英協都係咁上下, 但老公同事個女番過真係好
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-16 15:04 發表 
一定得既, 加油啦!!
作者: hildakam 時間: 09-2-21 00:35
係啊, 都係我自己湊, 開頭坐月就有屋企人幫, 但始終我都要自己面對一個對兩個既日子ga la~~
但其實本來係打算比issac讀半日ga, 不過救世軍真係最近, 所以讀一年先再打算~~
妳地係咪諗住4年都係呢間ga??????
原帖由 Alice00 於 09-2-19 10:01 發表 
hildakam, u will take care of two urself ar? quite a great mami~~~Add Oil~~~
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-25 12:33
其實啲什麽playgroup或者咩班學嘅都係差唔多, 所从我覺得要細心啲留意下自己仔女真的需要什麼才去報讀.
如果唔係就浪費金錢啦.
聽你講英協好,我都想睇下啲資料, 有無website?
我之前揾到間'Little Monster Learning Center' 唔知好唔好, 有無意見呀?
http://www.####.com.hk/index.php
原帖由 hildakam 於 09-2-21 12:06 AM 發表 
e? 學前預備班都係咁上下內容啊, 係冇左故事呢part!!
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-25 12:36
www.####.com.hk
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-25 12:33 PM 發表 
其實啲什麽playgroup或者咩班學嘅都係差唔多, 所从我覺得要細心啲留意下自己仔女真的需要什麼才去報讀.
如果唔係就浪費金錢啦.
聽你講英協好,我都想睇下啲資料, 有無website?
我之前揾到間'Little Monster Learning ...
[ 本帖最後由 Prudencelamlam 於 09-2-25 12:37 編輯 ]
作者: Prudencelamlam 時間: 09-2-25 12:40
未肯定是否會讀晒4年, 今年會試報其他學校, 睇下爭唔爭到個位囉.....
原帖由 hildakam 於 09-2-21 12:35 AM 發表 
係啊, 都係我自己湊, 開頭坐月就有屋企人幫, 但始終我都要自己面對一個對兩個既日子ga la~~
但其實本來係打算比issac讀半日ga, 不過救世軍真係最近, 所以讀一年先再打算~~
妳地係咪諗住4年都係呢間ga??????
...
作者: hildakam 時間: 09-2-26 00:39
http://www.britishcouncil.org/zh/hongkong-english-young-learner-kindergarten.htm
慢慢睇^o^
原帖由 Prudencelamlam 於 09-2-25 12:33 發表 
其實啲什麽playgroup或者咩班學嘅都係差唔多, 所从我覺得要細心啲留意下自己仔女真的需要什麼才去報讀.
如果唔係就浪費金錢啦.
聽你講英協好,我都想睇下啲資料, 有無website?
我之前揾到間'Little Monster Learning ...
作者: Prudencelamlam 時間: 09-3-2 17:00
Thanks.
其他人咁耐無上黎既.......得閒就上黎多啲交流下啦!
只要關於小朋友既野,咩都講得架, 無須顧忌.
作者: hildakam 時間: 09-3-7 01:08
係囉~~推番上黎先~~同學仔~~快d上黎傾計啦~~:loveliness:
作者: dragonpork 時間: 09-3-7 17:35
hihi, 早幾日病, 所以冇上來...
知唔知 YMCA 都有英文學?
我唔記得o係邊度睇過, 但係又搵唔返個website...
今日去咗劍鳴interview, 更加覺得阿仔要努力打好英文基礎
作者: Prudencelamlam 時間: 09-3-9 16:08
咁快interview? in K1 or N1啊? 劍鳴點in, 講黎聽下.
Thanks.
原帖由 dragonpork 於 09-3-7 05:35 PM 發表 
hihi, 早幾日病, 所以冇上來...
知唔知 YMCA 都有英文學?
我唔記得o係邊度睇過, 但係又搵唔返個website...
今日去咗劍鳴interview, 更加覺得阿仔要努力打好英文基礎 ...
作者: dragonpork 時間: 09-3-11 14:22
in N1 lah of course.
其實都唔使點準備架... 係playgroup 形式. 三個section. 一個係講故仔, 一個係聽音槳跳舞, 一個係捐山窿.
好快, 我諗唔使十分鐘已經搞掂咗.
好多講嘢叻o既bb o係呢種interview 發揮唔到長處.
原帖由 Prudencelamlam 於 09-3-9 16:08 發表 
咁快interview? in K1 or N1啊? 劍鳴點in, 講黎聽下.
Thanks.
作者: Prudencelamlam 時間: 09-3-12 12:33
講故仔係點樣考架?唔係要小朋友講呀嘛
點解咁遲考N1既? 唔係通常上年年尾至年初in咩?
原帖由 dragonpork 於 09-3-11 02:22 PM 發表 
in N1 lah of course.
其實都唔使點準備架... 係playgroup 形式. 三個section. 一個係講故仔, 一個係聽音槳跳舞, 一個係捐山窿.
好快, 我諗唔使十分鐘已經搞掂咗.
好多講嘢叻o既bb o係呢種interview 發揮唔到長處. ...
作者: dragonpork 時間: 09-3-12 12:39
sorry, 打錯, 係聽故仔!
老師講, 小朋友聽.
呢間係遲d架.. 我都唔知點解. 好似一月先報名.
原帖由 Prudencelamlam 於 09-3-12 12:33 發表 
講故仔係點樣考架?唔係要小朋友講呀嘛
mouth:" />
點解咁遲考N1既? 唔係通常上年年尾至年初in咩?
作者: Prudencelamlam 時間: 09-3-12 16:09
Do they use English for the whole interview?
原帖由 dragonpork 於 09-3-12 12:39 PM 發表 
sorry, 打錯, 係聽故仔!
老師講, 小朋友聽.
呢間係遲d架.. 我都唔知點解. 好似一月先報名.
作者: dragonpork 時間: 09-3-13 21:49
right!
english for whole story telling session. for other 2 sections, as you can imagine, very limited langauge instruction required. and there's another helper in the classroom speaking Cantonese as supplement.
原帖由 Prudencelamlam 於 09-3-12 16:09 發表 
Do they use English for the whole interview?
作者: tszfungkaka 時間: 09-3-20 15:29
Hi all,
我同軒軒報jor保護兒童會4-6月既playgroup 呀,你地有無人都報jor呀?
作者: Prudencelamlam 時間: 09-3-24 12:32
Hi,
你報咗咩班呀?
原帖由 tszfungkaka 於 09-3-20 03:29 PM 發表 
Hi all,
我同軒軒報jor保護兒童會4-6月既playgroup 呀,你地有無人都報jor呀?
作者: dragonpork 時間: 09-3-25 10:36
等我去問下仲收唔收生先
原帖由 tszfungkaka 於 09-3-20 15:29 發表 
Hi all,
我同軒軒報jor保護兒童會4-6月既playgroup 呀,你地有無人都報jor呀?
作者: hildakam 時間: 09-3-28 00:38
hihi~~我都有報ar, 係咪學前預備班?
不過我最多只能親自帶issac番到5月中, 之後就會由奶奶接力, 因為我5月尾開刀生bb喇~~帶唔哂全期呢~~~我覺得好可惜, 唔能夠睇到佢一路學習~~
原帖由 tszfungkaka 於 09-3-20 15:29 發表 
Hi all,
我同軒軒報jor保護兒童會4-6月既playgroup 呀,你地有無人都報jor呀?
作者: hildakam 時間: 09-3-28 00:44
係啊~~咁多位~~我今日打左去學校問床墊同被袋size, 校長好有禮貌答哂我d問題, 仲fax左 size比我添, 如果大家想要, 可以打去問佢地要, 不過只限fax or親身去拎~~
仲有, 我問左戒片同食飯問題, 妳地d bb戒哂片未ga? 校長話仲有幾個月先番學, 可以等回暖時教bb去小便, 如果到時番學都仲未識, 就照帶片片番學, 同埋佢地都好鼓勵午睡用番片片既, 因為小朋友瞓左, 如果起身濕哂, 會好驚(佢冇講點解, 我估係怕同學仔笑), 會影響bb既情緒, 另外, 食飯就bb自己食, 之後抹咀就會用抹手紙加煲過的水當做濕紙巾, 老師會跟進bb既清潔~~
另外, n1係冇英文堂既, 只係小組活動, n2先有英文堂~~
大家如果有咩問題, 都可以打去問, d staff 真係好有禮貌!!
作者: 我係女仔 時間: 09-3-28 01:23
我都報左2010年果班, 但唔知入唔入到
作者: dragonpork 時間: 09-3-30 00:20
唔該晒啊!!
其實我都想問有關問題架啦, 譬如戒片同食飯.. 但係又成日唔記得打電話(或者懶啦) 真係唔該晒啊!
我個仔都未戒片, 亦都未識自己食飯.. 好鬼頭痕
原帖由 hildakam 於 09-3-28 00:44 發表 
係啊~~咁多位~~我今日打左去學校問床墊同被袋size, 校長好有禮貌答哂我d問題, 仲fax左 size比我添, 如果大家想要, 可以打去問佢地要, 不過只限fax or親身去拎~~
仲有, 我問左戒片同食飯問題, 妳地d bb戒哂片未ga? ...
作者: tszfungkaka 時間: 09-3-31 10:35
aiya, 我係報星期六語文故事o個個呀,因為我星期三同星期五要返工呀!
原帖由 hildakam 於 09-3-28 00:38 發表 
hihi~~我都有報ar, 係咪學前預備班?
不過我最多只能親自帶issac番到5月中, 之後就會由奶奶接力, 因為我5月尾開刀生bb喇~~帶唔哂全期呢~~~我覺得好可惜, 唔能夠睇到佢一路學習~~
...
作者: pakyumama 時間: 09-5-25 10:54
我囝都係09年9月N1
你地打算係邊度訂做被袋同床墊呀.
作者: tszfungkaka 時間: 09-5-26 02:35
床墊唔知係咪應該去海馬訂呢,被套我知係紅磡街市都可訂做
作者: longmi 時間: 09-5-26 19:50 標題: RE: 床單同被
床單同被都可以向紅磡街市到買?
作者: wangwang429 時間: 09-5-27 18:36
Hello! 你們好! 我阿b今年都入讀n1 呀! 我不是常常上網的, 但一看到這標題就即入o黎! 想問下有一份粉紅色的體格檢查表,是否d 醫生會填o架? 我個仔都係食飯時有很多問題, 攪到好鬼頭痛!!
作者: tszfungkaka 時間: 09-5-29 01:21
被袋係紅磡街市可訂做,but 床墊我唔sure邊度有得買,唔知ikea有無?
原帖由 longmi 於 09-5-26 19:50 發表 
床單同被都可以向紅磡街市到買?
作者: tszfungkaka 時間: 09-5-29 01:24
粉紅色應該係要醫生填;我個仔食飯都係超慢,我預佢返學後肯定瘦.......
原帖由 wangwang429 於 09-5-27 18:36 發表 
Hello! 你們好! 我阿b今年都入讀n1 呀! 我不是常常上網的, 但一看到這標題就即入o黎! 想問下有一份粉紅色的體格檢查表,是否d 醫生會填o架? 我個仔都係食飯時有很多問題, 攪到好鬼頭痛!! ...
作者: longmi 時間: 09-5-29 11:26
原帖由 tszfungkaka 於 09-5-29 01:21 發表 
被袋係紅磡街市可訂做,but 床墊我唔sure邊度有得買,唔知ikea有無?
其實我打過去學校問過.佢地所為既床墊即是床單,不過加多張格棉間响張床單到,並不是需要响海馬或IKEA買床墊,黃老師話佢聽其家長講向土瓜灣街市上層有一間可以訂做( 大約$90幾蚊到 床單連被袋),但邊間就吾知.仲叫我自己揾吓. 至於紅磡街,我去問過間轉買布做床單嘅鋪頭,我比左學校個尺寸佢,佢話尺寸太細廠少量吾会做.佢仲建議我响佢地買布,然後去D轉幫人車衫D舖頭到一車,甘咪仲煩.所以我都係決定去土瓜灣揾下個果舖頭先算. 必要時可以上深圳做都得.九月先至開學.
作者: longmi 時間: 09-5-30 20:54
我己經响土瓜灣街市到訂做左床墊同被袋,一套 $120,個嬸嬸都好專業,我一比張尺寸佢,佢就問我係咪幼兒班用架! 街市第二層得一擋做布㗎咋..好易揾!
原帖由 longmi 於 09-5-29 11:26 發表 
其實我打過去學校問過.佢地所為既床墊即是床單,不過加多張格棉間响張床單到,並不是需要响海馬或IKEA買床墊,黃老師話佢聽其家長講向土瓜灣街市上層有一間可以訂做( 大約$90幾蚊到 床單連被袋),但邊間就吾知.仲叫我 ...
作者: wangwang429 時間: 09-6-1 11:40 標題: 回覆 1# longmi 的文章
謝謝你的資料, 會盡快去訂, 免得心掛掛 !另外想問下, 邊度可以繡名字既店? 因我唔想用marker筆寫 
作者: longmi 時間: 09-6-1 13:19
我都揾緊,揾到通知你..
原帖由 wangwang429 於 09-6-1 11:40 發表 
謝謝你的資料, 會盡快去訂, 免得心掛掛 !另外想問下, 邊度可以繡名字既店? 因我唔想用marker筆寫
作者: longmi 時間: 09-6-2 13:09
其實原來有隻叫 " 洗水嘜 " 好多人都係用佢架.有二隻選擇,一種係燙上件校服,另一種係縫上去校服到.你上網 search " 洗水嘜" 就有好多間商店比你選擇. 我諗我会訂洗水嘜囉..至於繡果種我仲未揾到,如果我揾到就通知你.
原帖由 wangwang429 於 09-6-1 11:40 發表 
謝謝你的資料, 會盡快去訂, 免得心掛掛 !另外想問下, 邊度可以繡名字既店? 因我唔想用marker筆寫
作者: dragonpork 時間: 09-6-6 22:50
好耐冇過來呢邊傾解... 個post 沉咗..
Hildakam, 你生咗未呀, 係咪坐緊月呀?
作者: dragonpork 時間: 09-6-6 22:51
等我又過去睇下先.
係咪好多布揀架? 如果自己帶布去唔知得唔得呢?
原帖由 longmi 於 09-5-30 20:54 發表 
我己經响土瓜灣街市到訂做左床墊同被袋,一套 $120,個嬸嬸都好專業,我一比張尺寸佢,佢就問我係咪幼兒班用架! 街市第二層得一擋做布㗎咋..好易揾!
作者: tszfungkaka 時間: 09-6-8 02:59
我個仔去到死都要Thomas,根本唔洗揀.......
作者: Kingkow 時間: 09-6-9 12:58
Hello 各位樂民幼兒園媽媽,
我已經幫仔仔報讀 10 年幼兒園, 我有以下問題想問問啊:
1) 你們的寶寶在學校開心嗎?
2) 老師對小朋友有愛心嗎?
3) 學校有冇普通話學呀?
4) 你們會讓小朋友在此繼續上 K1 嗎?
唔好意思, 咁多嘢問, 唔該晒 ~
作者: wangwang429 時間: 09-6-10 17:19
我都係做Thomas俾阿仔,佢都係好鐘意!! 唔知到時會唔會全部都係架!!
原帖由 tszfungkaka 於 09-6-8 02:59 發表 
我個仔去到死都要Thomas,根本唔洗揀.......
作者: dragonpork 時間: 09-6-11 12:32
我琴日去做, 揀咗車車
原帖由 wangwang429 於 09-6-10 17:19 發表 
我都係做Thomas俾阿仔,佢都係好鐘意!! 唔知到時會唔會全部都係架!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |