教育王國
標題: 35區? [打印本頁]
作者: BNTYA01 時間: 09-1-16 15:59 標題: 35區?
你哋点排位啊?
作者: KwanLui 時間: 09-1-19 15:08
甲.1.馬小
乙.1. 馬小
乙.2. 宣小
乙.3. 奉基千禧
吾知有冇其他MAMMY回應, 我都想知多吾多人同阿仔爭呢!!??

作者: Uran 時間: 09-1-21 13:58
我的選擇為︰-
甲.1.馬小
乙.1. 馬小
乙.2. 宣小
乙.3. 奉基舊校
作者: ngtsuio 時間: 09-1-21 14:50
原帖由 Uran 於 09-1-21 13:58 發表 
我的選擇為︰-
甲.1.馬小
乙.1. 馬小
乙.2. 宣小
乙.3. 奉基舊校
填法同你完全一樣

作者: Tommum 時間: 09-1-21 15:35 標題: 回覆 # 的文章
i have put:
(1) MTC Hunghom Bay
(2) Fung Kei
(3) Fung Kei Millenium
(4) Whampoa Alliance
many ppl tell me Fung Kei is better than Whampoa Alliance.
作者: ngtsuio 時間: 09-1-21 16:19
原帖由 Tommum 於 09-1-21 15:35 發表 
i have put:
(1) MTC Hunghom Bay
(2) Fung Kei
(3) Fung Kei Millenium
(4) Whampoa Alliance
many ppl tell me Fung Kei is better than Whampoa Alliance.
聽人講過奉基好d,但亦聽過宣道好勁。其實黃埔宣道係紅馬未搬來紅磡前,呢區算係最好的﹙無考慮天神﹚。亦聽人講過佢呢幾年派位無以前咁好,真係好難取捨。
作者: Uran 時間: 09-1-22 13:44
其實派位好與壞都係睇小朋友這六年的吸收能力, 但當然要有 luck 啦﹗所以按照您自己的意思決定啦﹗GOOD LUCK!
原帖由 ngtsuio 於 09-1-21 16:19 發表 
聽人講過奉基好d,但亦聽過宣道好勁。其實黃埔宣道係紅馬未搬來紅磡前,呢區算係最好的﹙無考慮天神﹚。亦聽人講過佢呢幾年派位無以前咁好,真係好難取捨。 ...
作者: conniewww 時間: 09-4-14 00:27
點解無考慮天神?
原帖由 ngtsuio 於 09-1-21 16:19 發表 
聽人講過奉基好d,但亦聽過宣道好勁。其實黃埔宣道係紅馬未搬來紅磡前,呢區算係最好的﹙無考慮天神﹚。亦聽人講過佢呢幾年派位無以前咁好,真係好難取捨。 ...
作者: muicc 時間: 09-4-15 02:18
我都想知?
原帖由 conniewww 於 09-4-14 00:27 發表 
點解無考慮天神?
作者: ngtsuio 時間: 09-4-15 12:35
不考慮係因為佢係女校,我和丈夫都覺得社會上一定有男有女,讀男女校對學生將來接觸社會比較好。如果太細個時只接觸其中一個性別,可能會影響佢將來面對唔同的人。
如果將來選中學時,就可以選女校和有宗教背景的學校。但目前小學階段就唔係咁好。
其實除了紅馬外,宣道、兩間奉基都有宗教背景都唔係咁想的,不過認起宗教都係道人向善,而且跟搭車上學比較,我們選擇宗教。
另外:選第一志願時,紅馬和天神只可以選一間,天神有宗教和女校,我們很容易便選了第一志願的學校。
[ 本帖最後由 ngtsuio 於 09-4-15 12:51 編輯 ]
作者: 竹葉青 時間: 09-4-20 14:17
但天神一條龍上st. mary中學喎,雖然係女校但佢平時都可以參加其他活動係有男有女都冇問題架,其實好多名校都係分開男女,係因為男女發育期都唔同男仔要中學先發育,而女仔小學巳開似所以小學時普遍都會女生叻d,咁當大家都係女生咁老師教書個差別會冇咁大,小朋友吸收都好d.
我囡囡都係天神讀,我同老公當初都有好似你咁諗一讀就要讀十幾年女校,但又想下到中學又唔洗打一輪仗,同埋現在唔同巳前,小朋友要接觸其他小朋友點會無機會呀.(巳上只係我個人感覺)
另外我有同事個仔係宣道讀佢地小二就分精英班架,所以都好緊張下同埋功課都真係好多下,要睇小朋友頂唔頂得住.
不過最好都係睇小朋友性格選校會好d.小朋友讀得開心先會有進步.
原帖由 ngtsuio 於 09-4-15 12:35 發表 
不考慮係因為佢係女校,我和丈夫都覺得社會上一定有男有女,讀男女校對學生將來接觸社會比較好。如果太細個時只接觸其中一個性別,可能會影響佢將來面對唔同的人。
如果將來選中學時,就可以選女校和有宗教背景的學校。但目 ...
[ 本帖最後由 竹葉青 於 09-4-20 14:19 編輯 ]
作者: ngtsuio 時間: 09-4-21 10:51
原帖由 竹葉青 於 09-4-20 14:17 發表 
但天神一條龍上st. mary中學喎,雖然係女校但佢平時都可以參加其他活動係有男有女都冇問題架,其實好多名校都係分開男女,係因為男女發育期都唔同男仔要中學先發育,而女仔小學巳開似所以小學時普遍都會女生叻d,咁當大家 ...
同意,小朋友如果讀得開心,學習成效都好d。
其實天神真係好好,女校﹙學生乖d,學習成果會好d﹚,又可以一條龍上st. Mary。
但係丈夫對女校很有編見,如果硬要選天神,而又入到的話,將來阿囡有咩問題出現,我怕會家變﹙有可能會賴因為係女校等----佢唔鍾意的原因﹚。所以我覺得意見一致很重要。另外,我會同自己講好的學校唔只一間,唔應該為咗要進入某一間學校,而令到大家唔開心。
聽講宣道的精英班谷學生谷得很厲害,識得有小朋友初期讀精英班,因為接受唔到該班的讀書壓力,向學校申請轉讀普通班,而家考第一,讀書亦開心咗。
作者: 竹葉青 時間: 09-4-21 13:56
我當初同老公都一樣對女校有編見,我第一輪係選宣道第一,天神第二,派位時派到第一志願但註冊當日又擔心英文唔夠,一級又多人又多班,之後放棄左,讀左祟真因係英普教學同想keep住下英文先過諗小二插班,我地都考左好多間又考天神,dps,聖家同sfa,咁果時又like sfa英文程度高又有國語教英文,咁第時升band 1英中咁咪易d囉,咁又比佢入考到sfa同天神而dps就只過到筆試面試就唔得(因為佢地主要收sfa學生),咁e兩間就緊係讀sfa啦英文勁d英中就有望啦,跟住有個朋友同我講咁係sfa讀都係要考先入到band one英中,咁天神巳有埋band 1英中都唔讀,我先醒覺係喎,係sfa壓一定好大因為佢地兩三個week就評估真係冇得停架.所以我係最得個week決定都係讀天神,現在囡囡讀得好開心壓力又唔係好大,只要keep住成績就ok,佢同我d同事囝囝玩都玩得好happy喎,完全冇唔知點咁.
反而同事個仔就係宣道讀精英班辛唔辛苦就見人見志但我見佢要上好多街外班囉,國語,英文聽講,英文文法,數學,樂器,球類等.....
原帖由 ngtsuio 於 09-4-21 10:51 發表 
同意,小朋友如果讀得開心,學習成效都好d。
其實天神真係好好,女校﹙學生乖d,學習成果會好d﹚,又可以一條龍上st. Mary。
但係丈夫對女校很有編見,如果硬要選天神,而又入到的話,將來阿囡有咩問題出現,我怕會家變﹙有可能會賴因為 ...
作者: ngtsuio 時間: 09-4-21 14:34
原帖由 竹葉青 於 09-4-21 13:56 發表 
我當初同老公都一樣對女校有編見,我第一輪係選宣道第一,天神第二,派位時派到第一志願但註冊當日又擔心英文唔夠,一級又多人又多班,之後放棄左,讀左祟真因係英普教學同想keep住下英文先過諗小二插班,我地都考左好多間 ...
其實報讀天神,仲有一件事令我卻步
天神全部學生都可以直升st. mary
我覺得小學要keep住一定的成績,才可以向中學部交代
但係小朋友是否有能力上到英中?
如果入讀天神才發覺成績未能達標
到時唔知學校會否有所行動﹙例如:要佢地自動退學?﹚
作者: PIGPIGMA 時間: 09-4-28 13:09
丰基及宣道, 2間邊間功課多D?? 升中派位係咪差唔多??
原帖由 ngtsuio 於 09-4-21 14:34 發表 
其實報讀天神,仲有一件事令我卻步
天神全部學生都可以直升st. mary
我覺得小學要keep住一定的成績,才可以向中學部交代
但係小朋友是否有能力上到英中?
如果入讀天神才發覺成績未能達標
到時唔知學校會否有所行動﹙例如 ...
作者: ngtsuio 時間: 09-4-28 14:26
原帖由PIGPIGMA
於 09-4-28 13:09 發表 
丰基及宣道, 2間邊間功課多D?? 升中派位係咪差唔多??
我唔知道佢地學校功課多唔多,見過宣道兩個小朋友,一個日日放學要去補習社,去到6點幾至返房企,樣都幾乖。另一個好似都好得閒,比較粗魯。
奉基見過有一個又係日日要去補習社,但升中一去咗九龍塘﹙中學部﹚,佢妹妹而家小一,又係要去補習社,整個上學期都久唔久聽到佢係度喊。仲有另一對奉基兄妹印象就好好。
舊年升中資料:
﹙千禧﹚﹙奉基﹚﹙宣道﹚
學生人數:﹙150﹚﹙182﹚﹙170﹚
英文中學:﹙75﹚﹙80﹚﹙83﹚
官/津英中:﹙58﹚﹙72﹚﹙57﹚
直資英中:﹙17﹚﹙8﹚﹙26﹚
直資中學:﹙20﹚﹙10﹚﹙32﹚
你地點睇佢地的派位情況?邊間好d?
作者: 一家的太陽 時間: 09-5-1 07:04
睇數字,個人覺得奉基好d.
原帖由 ngtsuio 於 09-4-28 14:26 發表 
﹙千禧﹚﹙奉基﹚﹙宣道﹚
學生人數:﹙150﹚﹙182﹚﹙170﹚
英文中學:﹙75﹚﹙80﹚﹙83﹚
官/津英中:﹙58﹚﹙72﹚﹙57﹚
直資英中:﹙17﹚﹙8﹚﹙26﹚
直資中學:﹙20﹚﹙10﹚﹙32﹚
你地點睇佢地的派位情況?邊間好d?
作者: tingting媽媽 時間: 09-5-18 10:03
請問大家可否分享一下35區學校的校風?
1.天神
2.馬頭涌官立﹙紅磡灣﹚
3.奉基
4.奉基千禧
5.黃埔宣道
6.葛量洪
7.聖提摩太
作者: wensi 時間: 09-5-18 11:46
原帖由 一家的太陽 於 09-5-1 07:04 發表 
睇數字,個人覺得奉基好d.
要計%
﹙千禧﹚﹙奉基﹚﹙宣道﹚
學生人數:﹙150﹚﹙182﹚﹙170﹚
英文中學:﹙75﹚ ﹙80﹚ ﹙83﹚
50% 44% 49%
作者: wensi 時間: 09-5-18 11:49
原帖由 tingting媽媽 於 09-5-18 10:03 發表 
請問大家可否分享一下35區學校的校風?
1.天神
2.馬頭涌官立﹙紅磡灣﹚
3.奉基
4.奉基千禧
5.黃埔宣道
6.葛量洪
7.聖提摩太
聖提摩太 我個人覺得ma ma!
作者: tingting媽媽 時間: 09-5-18 12:11
原帖由 wensi 於 09-5-18 11:49 發表 
聖提摩太 我個人覺得ma ma!
me too
天神、紅馬、兩間奉基和宣道,你覺得呢?
作者: wensi 時間: 09-5-18 16:14
原帖由 tingting媽媽 於 09-5-18 12:11 發表 
me too
天神、紅馬、兩間奉基和宣道,你覺得呢?
你小朋友係仔定女
有無分?
作者: tingting媽媽 時間: 09-5-18 16:53
原帖由 wensi 於 09-5-18 16:14 發表 
你小朋友係仔定女
有無分?
兩個都係女
大女係學校表現幾好
細囡就唔知﹙歲半﹚
[ 本帖最後由 tingting媽媽 於 09-5-18 16:54 編輯 ]
作者: wensi 時間: 09-5-18 22:55
原帖由 tingting媽媽 於 09-5-18 16:53 發表 
兩個都係女
大女係學校表現幾好
細囡就唔知﹙歲半﹚
抽天神一條龍
作者: tingting媽媽 時間: 09-5-19 13:43
原帖由 wensi 於 09-5-18 22:55 發表 
抽天神一條龍
明白,謝謝!
作者: wensi 時間: 09-5-19 15:24
原帖由 tingting媽媽 於 09-5-19 13:43 發表 
明白,謝謝!
but
天神 1st round 15分無乜行ga la!
2st round 抽by luck.
天神 放第一, 二 三四放 宣道, 奉基, 千禧奉基
作者: tingting媽媽 時間: 09-5-20 11:25
原帖由 wensi 於 09-5-19 15:24 發表 
but
天神 1st round 15分無乜行ga la!
2st round 抽by luck.
天神 放第一, 二 三四放 宣道, 奉基, 千禧奉基
謝謝,祝大家好運
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |