教育王國

標題: 屯門佳寶好唔好 [打印本頁]

作者: elaine_wong1977    時間: 09-1-10 13:31     標題: 屯門佳寶好唔好

請問有冇仔女今年入k.1,佳寶好唔好呢!
作者: jacquelinez    時間: 09-9-10 11:52

我個女今年入讀屯門佳寶k1, 老師們照顧得好好, 除學術外, 亦非常注重小朋友的個人品德 (會教導他們禮貌, 禮儀, 相處.......)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5