教育王國
標題:
屯門佳寶好唔好
[打印本頁]
作者:
elaine_wong1977
時間:
09-1-10 13:31
標題:
屯門佳寶好唔好
請問有冇仔女今年入k.1,佳寶好唔好呢!
作者:
jacquelinez
時間:
09-9-10 11:52
我個女今年入讀屯門佳寶k1, 老師們照顧得好好, 除學術外, 亦非常注重小朋友的個人品德 (會教導他們禮貌, 禮儀, 相處.......)
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5