教育王國

標題: 培正 vs 聖羅撒 [打印本頁]

作者: WINGYINMON    時間: 08-11-19 16:36     標題: 培正 vs 聖羅撒

我囡囡11月22日見培正,下個月頭見聖羅撒,唔知邊間好,如果不同時間交留位費我應該交邊間呢?其實之前啟思 & York都收左,但我都無交留位費呀,因為啟思我唔太喜歡,YORK又太貴,大家有沒有意見。
作者: 黃黃聯婚    時間: 08-11-19 17:20

in 埋培正同聖羅撒先啦!
如果考到呢兩間的話, york同啟思(放棄吧)
我會選擇:

1) 培正
2) 聖羅撒
3) york
4) 啟思
作者: Piglet小豬    時間: 08-11-19 23:43

你只報四間嗎?聽人講今年幼稚園既學位競爭得好犀利,所以點都要留一間作後備好d,聖羅撒同培正都好多人報架,唔係咁容易入到,唔好抱太大期望!
作者: WINGYINMON    時間: 08-11-20 13:24     標題: 回覆 # 的文章

唔只呀,另外還有協恩要1月先開始派表,到時再報啦。不過呢間十分難入
作者: babyduo    時間: 08-11-20 13:30

培正唔怕只重視中文, 而家好重視英文喎~~~

My daughter will go to Pui CHing interview this weekend, we have paid registration fee to " York and whole day course of Cannan" ...
作者: bb_june    時間: 08-11-20 15:07

希望bb到時唔喊啦, sat 9:30
作者: Piglet小豬    時間: 08-11-20 15:54

民生今年有五千幾人報名,培正都可能會有,係咁多人入面挑選240人出黎,對於一個兩歲幾既小朋友黎講真係唔係一件容易既事,大家都唔好比太大壓力自己或小朋友,試下用平常心去對待,可能出黎既效果會更好!
作者: fc1668    時間: 08-11-20 16:51

唉..收左先諗讀邊間啦




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5