教育王國

標題: 今日 19th 有人收到"根德園" Result mail 啦.... [打印本頁]

作者: Luky624    時間: 08-11-19 16:21     標題: 今日 19th 有人收到"根德園" Result mail 啦....

今日 19th 有人收到"根德園" Result mail 啦......

http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=1684715&extra=page%3D1

真定假呢???

[ 本帖最後由 Luky624 於 08-11-19 16:25 編輯 ]
作者: bobomui    時間: 08-11-19 16:24

Really?  Let me check my mail box....usually I will the letter one day later, maybe I will receive it tomorrow.
作者: Luky624    時間: 08-11-19 16:27     標題: 回覆 # 的文章

I am not sure...
but I haven't recvied yet!!!
作者: ysnmama    時間: 08-11-19 16:33

上年我是十一月份最後的星期六收結果的. 學校一直也說是星期五寄出的. 所以應該每年也是大慨時間. 所以沒可能今天便收到.
作者: WanWah    時間: 08-11-19 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Luky624    時間: 08-11-19 16:42

仲攪到我咁開心.........唉...都係等等等......吧!!!!
一齊等啦...
原帖由 ysnmama 於 08-11-19 16:33 發表
上年我是十一月份最後的星期六收結果的. 學校一直也說是星期五寄出的. 所以應該每年也是大慨時間. 所以沒可能今天便收到.

作者: Bebichhichi    時間: 08-11-19 16:44

好期待~~~
作者: kimmiechiu    時間: 08-11-19 16:48

Me too

Bebi,

你個仔個日表現好嗎??

原帖由 Bebichhichi 於 08-11-19 16:44 發表
好期待~~~

作者: wincyho56    時間: 08-11-19 16:49     標題: 回覆 # 的文章

大家都咁緊張, 唔該唔好放"流"料la...
作者: Bebichhichi    時間: 08-11-19 16:50

唉~~唔肯講自己個名, 唔肯講幾歲, 其實叫做既野都ok, 但最後都無唱歌, 因為ms 問我佢鐘唔鐘意唱, 我話佢只like 跳舞, 所以最後都無叫佢唱.  不過我估都係唔收到啦

係呢, 你個仔又點呀??

btw, 我岩岩打去kv 問, 佢地話最快下wk 尾先會收到信~~

原帖由 kimmiechiu 於 08-11-19 16:48 發表
Me too

Bebi,

你個仔個日表現好嗎??

作者: WanWah    時間: 08-11-19 16:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimmiechiu    時間: 08-11-19 17:21

hi Bebi,

我其實都唔知呀仔有冇答ms野,我一坐低有一個ms問我野啦!ms問完我時,都已經係唱個part,佢初頭停一停,好似唔知唱咩歌咁,跟著我話唱abc song,佢就唱.
不過個場太噪,我叫佢唱大聲d,佢跟住唱得大聲左,不過好”灰氣”

不過我當場都好緊張,如果唔收,我都要付部份責任!! 

原帖由 Bebichhichi 於 08-11-19 16:50 發表
唉~~唔肯講自己個名, 唔肯講幾歲, 其實叫做既野都ok, 但最後都無唱歌, 因為ms 問我佢鐘唔鐘意唱, 我話佢只like 跳舞, 所以最後都無叫佢唱.  不過我估都係唔收到啦

係呢, 你個仔又點呀??

btw, 我岩岩打去 ...

[ 本帖最後由 kimmiechiu 於 08-11-19 17:45 編輯 ]
作者: Bebichhichi    時間: 08-11-19 17:26

kimmie,

我又唔同wor, in 既時候2個ms 唔係同時間問野架, 所以我知道jason 既反應, 而且唱歌都係最尾先request下, 我估真係個個ms 既要求唔同, 算啦, 我地順其自然等result啦, 不過我真係預左唔收多囉

原帖由 kimmiechiu 於 08-11-19 17:21 發表
hi Bebi,

我其實都唔知呀仔有冇答ms野,我一坐低有一個ms問我野啦!ms問完我時,都已經係唱個part,佢初頭停一停,好似唔知唱咩歌咁,跟著我話唱abc song,佢就唱.
不過個場太噪,我叫佢唱大聲d,佢跟住唱得大聲左,不過好”灰氣” 

...

作者: kimmiechiu    時間: 08-11-19 17:52

bebi,

真係同時間一切問架!!
作者: WanWah    時間: 08-11-19 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5