教育王國
標題: 宣道究竟有什麼好?????????? [打印本頁]
作者: QI 時間: 08-11-19 15:45 標題: 宣道究竟有什麼好??????????
交報名表和面試仲要安排平日,交報名表仲要有人親身去排隊,我覺得浪費時間,家長仲可能要請假,其實我之前唔知宣道會咁多人報,我都係盲中中,仲諗住當佢係後備,今日打電話去問嘢,個職員態度都唔係太好,仲話今年有成3000多人報名,如果係真,咪仲難過考狀元?????佢地收報費都好禾呆,不過,我都有去交表,因為我lunch time早d出去,不過都要搭的士,我諗住交咗表先到時至算,我係BK睇番早一兩年嘅人對佢有唔同的comment:可能因為有人誤解以為宣幼一定有得上宣小,有人話佢無外籍teacher,而且校園活動位置小,程度淺,但有人話佢品德教育好,所以多人報,各位可否發表吓!
作者: bobomui 時間: 08-11-19 16:10
My interview date is on 20th Dec (Sat)
作者: kimmiechiu 時間: 08-11-19 16:31
我初初都以為宣幼可以上宣小,所以報咋!!
e+又都排隊,in又都請假,所以都係放棄算吧!!
作者: Agnetako 時間: 08-11-19 17:09
宣小係會預留 30% 學位俾宣幼上的
作者: 黃黃聯婚 時間: 08-11-19 17:11
我有個親戚囝囡以前都係讀宣幼, 跟住小學讀宣小, 現在中學囡就入咗瑪利諾; 而囝又入咗男拔。
跟住今年我同事個仔讀p.1亦考咗入宣小(之前不是宣幼畢業) 我問點解要入宣小, 佢都話宣小係會派到92%九龍塘band1嘅中學, 所以點都好想入到! 仲話好後悔無俾個囝讀宣幼呢。 因為考宣小d位係非常難爭, 而宣幼d學生係唔使同街外d幼生爭位架; 會分開interview, 自然有優勢呱!!! 佢地不約而同都話讀書係十幾年時間, 一定要由幼稚園開始部署; 可能係咁...咪咁有名望囉!
作者: doristsang 時間: 08-11-19 21:33
程度應一D都唔淺, 是傳統教學
原帖由 QI 於 08-11-19 15:45 發表 
交報名表和面試仲要安排平日,交報名表仲要有人親身去排隊,我覺得浪費時間,家長仲可能要請假,其實我之前唔知宣道會咁多人報,我都係盲中中,仲諗住當佢係後備,今日打電話去問嘢,個職員態度都唔係太好,仲話今年有成3000 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |