教育王國
標題:
想幫我個女報讀幼兒園,請幫忙教下我
[打印本頁]
作者:
shadowcy
時間:
08-11-19 14:47
標題:
想幫我個女報讀幼兒園,請幫忙教下我
我亞b女10月出世現在一歲啦,本人想亞女2歲入讀全日制幼兒園,但又唔識點選擇,我住長沙灣架,請大家介紹下啦,
美孚 & 荔枝角區都可以.唔該
我msn addess :
[email protected]
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5