教育王國

標題: 想幫我個女報讀幼兒園,請幫忙教下我 [打印本頁]

作者: shadowcy    時間: 08-11-19 14:47     標題: 想幫我個女報讀幼兒園,請幫忙教下我

我亞b女10月出世現在一歲啦,本人想亞女2歲入讀全日制幼兒園,但又唔識點選擇,我住長沙灣架,請大家介紹下啦,
美孚  & 荔枝角區都可以.唔該
我msn addess :[email protected]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5