教育王國

標題: 鴨脷洲基督教海面傳道會仁愛幼稚園。。 [打印本頁]

作者: 幸福女子    時間: 08-11-10 23:18     標題: 鴨脷洲基督教海面傳道會仁愛幼稚園。。

我囡囡報了09年N1,請問這間學校好嗎?謝謝!
作者: DalaDala    時間: 09-4-8 13:28

我都諗住報, 都想知關於佢地既comments

原帖由 幸福女子 於 08-11-10 23:18 發表
我囡囡報了09年N1,請問這間學校好嗎?謝謝!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5