教育王國
標題: 鴨脷洲基督教海面傳道會仁愛幼稚園。。 [打印本頁]
作者: 幸福女子 時間: 08-11-10 23:18 標題: 鴨脷洲基督教海面傳道會仁愛幼稚園。。
我囡囡報了09年N1,請問這間學校好嗎?謝謝!
作者: DalaDala 時間: 09-4-8 13:28
我都諗住報, 都想知關於佢地既comments
原帖由 幸福女子 於 08-11-10 23:18 發表 
我囡囡報了09年N1,請問這間學校好嗎?謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |