教育王國
標題: 青衣聖多默幼稚園 [打印本頁]
作者: jjfung1 時間: 08-11-10 17:34 標題: 青衣聖多默幼稚園
請問此幼稚園功課多唔多? 老師有無愛心? 有咩評語? 
作者: Carolyukk 時間: 08-11-11 11:12
功課唔多,老師好好,but no NET
作者: jjfung1 時間: 08-11-11 16:41
仲有無人有意見呀?
作者: wcodi 時間: 08-11-18 08:50
原帖由 jjfung1 於 08-11-11 16:41 發表 
仲有無人有意見呀?
請問什麼是NET?
我知聖多默沒有外藉老師
作者: Carolyukk 時間: 08-11-18 11:13
NET = native english teacher 外藉老師
wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry!
作者: zzidane 時間: 08-11-18 12:19
其實無人知問什麼,因為是小朋友自己和老師進行面試。小女因round 1 interview (8/11) 撞其他interview 期,所以於14/11 才interview,但告知只有下午班有位,我們决定on waiting list 等上午班。
zzidane
原帖由 Carolyukk 於 08-11-18 11:13 發表 
NET = native english teacher 外藉老師
wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry! ...
作者: B.B.Lam 時間: 08-11-18 13:24
Hi, zzidane,
唔知你係咪就係14號interview時見到你兩夫婦帶囡囡嚟interview的爸爸or媽媽呢? 哈哈,我囝囝就係嗰朝早lur晒地個小朋友。領報收了我囝囝讀上午班, 不過仲想睇埋聖多默個結果。唔知幾時收到信...有啲心急...
原帖由 zzidane 於 08-11-18 12:19 發表 
其實無人知問什麼,因為是小朋友自己和老師進行面試。小女因round 1 interview (8/11) 撞其他interview 期,所以於14/11 才interview,但告知只有下午班有位,我們决定on waiting list 等上午班。
zzidane
...
作者: zzidane 時間: 08-11-18 14:22
Hello B.B.Lam,
Nice to meet you!
你好!你對了!我就係爸爸o羅。
恭喜你! 其實領報堂都唔錯呀!可能仲近你屋企添!
仲有冇其他interview呢?我地仲有聖羅撒於6/12。
Anyway, good luck la!
zzidane
原帖由 B.B.Lam 於 08-11-18 13:24 發表 
Hi, zzidane,
唔知你係咪就係14號interview時見到你兩夫婦帶囡囡嚟interview的爸爸or媽媽呢? 哈哈,我囝囝就係嗰朝早lur晒地個小朋友。領報收了我囝囝讀上午班, 不過仲想睇埋聖多默個結果。唔知幾時收到信...有啲心急 ...
作者: wcodi 時間: 08-11-19 09:36
原帖由 Carolyukk 於 08-11-18 11:13 發表 
NET = native english teacher 外藉老師
wocdi,你之前是否pm我問聖多默interview既野?! 唔好意思,可能之前check pm時睇漏咗,到int完先睇到,therefore,最終都無覆你,sorry! ...
唔緊要, 因原來最終無什麼特別要in, 見其他媽媽所寫, 編am或pm班是大抽獎的,我的女女收為pm班,希望可轉到am班啦!
作者: B.B.Lam 時間: 08-11-19 18:30
收到信了, 係下午班, 你地堅持的上午班有未呀? 又要諗領報定呢間了。囝囝都仲有interview呀!你見佢咁曳,我就緊係搵多幾間保險啲,哈哈!聖羅撒係你地最心儀?祝你囡囡成功!
原帖由 zzidane 於 08-11-18 14:22 發表 
Hello B.B.Lam,
Nice to meet you!
你好!你對了!我就係爸爸o羅。
恭喜你! 其實領報堂都唔錯呀!可能仲近你屋企添!
仲有冇其他interview呢?我地仲有聖羅撒於6/12。
Anyway, good luck la!
zzidane
...
作者: zzidane 時間: 08-11-19 20:33
Hello, 我未收到信,但仍會堅持。
無錯,聖羅撒係我心儀。
另外,剛收到其他KG的offer...天主教明我幼稚園上午班。
保持聯絡!
zzidane
原帖由 B.B.Lam 於 08-11-19 18:30 發表 
收到信了, 係下午班, 你地堅持的上午班有未呀? 又要諗領報定呢間了。囝囝都仲有interview呀!你見佢咁曳,我就緊係搵多幾間保險啲,哈哈!聖羅撒係你地最心儀?祝你囡囡成功!
...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |