教育王國
標題: 有去in青衣天主教聖多默嘅家長 [打印本頁]
作者: TRACYmami 時間: 08-11-10 01:54 標題: 有去in青衣天主教聖多默嘅家長
家長聽完簡介會去接番小朋友走果時, 小朋友會拎住小禮物, 我見人人都會有份木顏色筆 & 有d有包餅乾, 有d就一粒糖, 係咪有分別架, 即係邊d收邊d唔收, 14號前先有消息, 好心急, 好似自己等緊會考放榜咁, 有無小朋友係度讀緊嘅家長可以講番小朋友以前去面試嘅情況~~
[ 本帖最後由 TRACYmami 於 08-11-10 01:57 編輯 ]
作者: 仔仔錫錫你 時間: 08-11-10 10:03
我晨早9am in 左跟住趕去下場 st cat. 我諗d禮物仔只係想試下小朋友收到時會有咩反應, 同是否決定收唔收關係不大.
雖然我個仔又係衰唔講名, 不過我仍然好有信心會入到, 因為佢已經不經意show off 左自己, 係in 左4間中表現得最好.
除左聖多默, 青衣重有幾間, 你覺得佢地又點呀?
作者: Carolyukk 時間: 08-11-10 10:32
D禮物仔只係睇下小朋友的反應同手指仔既活動,放心啦!
老師話我仔仔喊咗一陣,但好快唔喊,仲話比老師聽佢有返學(亞仔有返nursury)!
我都好心急,快d收到信就好啦!
作者: Carolyukk 時間: 08-11-12 13:25
收到信啦!!!
Yeah!可以讀am class,你地呢?
作者: LeNaPiG 時間: 08-11-12 15:04
咁快收到信?
我都好心急呀, 希望收阿囡啦~
作者: 仔仔錫錫你 時間: 08-11-12 15:58
原帖由 Carolyukk 於 08-11-12 13:25 發表 
收到信啦!!!
Yeah!可以讀am class,你地呢?
congratulations
, 我雖然重未收到信, 不過已經決定入荊冕堂, 希望大家都入到好小學
作者: Agnetako 時間: 08-11-12 16:32
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-12 15:58 發表 
congratulations
, 我雖然重未收到信, 不過已經決定入荊冕堂, 希望大家都入到好小學
咦, 你唔係首選學之園咩 ? 係咪學之園未開始 interview 呀 ?
作者: 仔仔錫錫你 時間: 08-11-12 17:04
學之園入到當然好喇, 拍門易d.
雖則阿仔學野都算快, 不過始終係細仔, 無玩過pg又無讀過pn, 要學校改觀佢個人能力唔易. 而且學之園最少留70%比自己讀緊學之園d pn&pg小朋友, 在學位有限下就更難入. 除非唔做細仔又讀學之園09 pn, 我相信入到學之園機會達9成以上 (我外生係細仔先兩年in st paul, 個miss 一見佢就話一睇就知你無讀過pn/pg, 跟住上年再來in k1, st paul / st cat / kv 收晒, 始終大仔著數d, 起碼係interview 前有機會讀pn, 學下坐定定)
作者: 小惠 時間: 08-11-12 22:50
我都等緊聖多默通知呀...果日面試勁多人!!
今天亦都去學之園面試左,都不知收不收,因為我的小朋友都是細女,仲係12月的超細女,無晒符都要去青衣荊冕堂比錢留位先~~
作者: karenleung 時間: 08-11-12 23:24
我都收到信.....收左喇!! 好開心啊!!

[ 本帖最後由 karenleung 於 08-11-12 23:30 編輯 ]
作者: 仔仔錫錫你 時間: 08-11-13 11:35
昨晚都收到聖多默信, 收am
. 不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)
作者: Carolyukk 時間: 08-11-13 16:12
恭喜你!請問你讀青衣校定士德?
But如果你係基督徒,你可以考慮這個小問題:聖誕節-學之園只會教聖誕老人,唔會有主耶穌,而且小朋友印像深刻.
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-13 11:35 發表 
昨晚都收到聖多默信, 收am
. 不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)
作者: 鈞洋mama 時間: 08-11-13 17:16
我個仔仔都收左信 (上午班).
interview 當日係咪家長要同小朋友分開interview架, 但我個fd又唔駛分開既, 都唔知點解 ?
作者: 小惠 時間: 08-11-14 13:54
我都收到信啦..但係下午班,所以應該不會去報名!!
作者: LeNaPiG 時間: 08-11-14 14:50
係咪最遲今日收唔到信就即係冇機會喇?
作者: 小惠 時間: 08-11-14 17:05
原帖由 LeNaPiG 於 08-11-14 14:50 發表 
係咪最遲今日收唔到信就即係冇機會喇?
我前後都聽到幾個mami話收到信,最後忍不住就打電話去學校問,所以你若心急,不妨都可以打電話去問下!!
作者: yp26 時間: 08-11-14 17:35
原帖由 小惠 於 08-11-14 17:05 發表 
我前後都聽到幾個mami話收到信,最後忍不住就打電話去學校問,所以你若心急,不妨都可以打電話去問下!!
我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐....
作者: mw7183 時間: 08-11-14 23:18
我都未收到..會唔會收?..所以無信.我系11/8號9:30in 既,因為系分開in 唔知佢in 成點,只系知道佢無樓計,但有無答老師野就唔知道了..很擔心唔收..點算好?原帖由 yp26 於 08-11-14 17:35 發表 
我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐.... ...
作者: 小惠 時間: 08-11-14 23:35
我打電話去問時,就直接比女個名問是否收左上午班?老師就話不收,之後就要等放棄報名的人,然後又話下午班未full...誰知隔天就收到信(下午班)!!
原帖由 yp26 於 08-11-14 17:35 發表 
我個日係第一批入去 IN咖,..不過到今日都未收到信..打左去問..佢地話最遲下星期先知..仲有D 信未寄出喎~~不過我都已經決定讀田家炳咖啦..不過都想知道結果姐.... ...
作者: rainwing916 時間: 08-11-14 23:39 標題: 回覆 # 的文章
我都未收到信都有打去問過,佢地都係話下個星期會收到信,我都真係想快D知道呀!!!
作者: TRACYmami 時間: 08-11-14 23:48
今朝先收到信, 係下午班, 咁遲先到都預咗係下午班架嘞, 你地會唔會考慮下午班, 呢間幼稚園係咪都好多人爭入去讀架!!
作者: rainwing916 時間: 08-11-14 23:52 標題: 回覆 # 的文章
如果我收到信話收下午班我就唔考慮,因為小朋友到升上一年級要改變個時間返上午我覺得會好辛苦
作者: Carolyukk 時間: 08-11-15 02:47
其實如果小朋友扭計要家長陪or係細b...總之老師唔會force家長一定要出課室,好似我個女個時拉住唔放手,老師主動叫我留底陪亞女,全班淨得我一個大人
原帖由 鈞洋mama 於 08-11-13 17:16 發表 
我個仔仔都收左信 (上午班).
interview 當日係咪家長要同小朋友分開interview架, 但我個fd又唔駛分開既, 都唔知點解 ?
作者: yp26 時間: 08-11-15 09:39
原帖由 Carolyukk 於 08-11-15 02:47 發表 
其實如果小朋友扭計要家長陪or係細b...總之老師唔會force家長一定要出課室,好似我個女個時拉住唔放手,老師主動叫我留底陪亞女,全班淨得我一個大人
...
我個日都有同我仔一齊入去咖...仲有幾個家長tim~~其實佢地都無咩問題問小朋友,只仔比玩具佢玩..
作者: 231423JY 時間: 08-11-15 11:14
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-13 11:35 發表 
昨晚都收到聖多默信, 收am
. 不過都係鍾意荊冕堂 (主要同我個人宗教信養有關)
作者: 仔仔錫錫你 時間: 08-11-15 12:03

原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表 
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
我係青衣荊冕堂, 士德無報(自己住青衣, 又有荊冕堂, 覺得去士德有d
, 士德唯一優點係大校舍). 荊冕堂同st thomas 都係好野, 住青衣荃灣入到呢兩間都唔會錯, 只係睇你從咩角度去決定!!
要大 : st. thomas & 士德荊冕堂 (青衣荊冕堂 no way)
要am : 以你case, st. thomas
有無個人宗教信養?
對學校感覺?
課程深淺 (我無咩理, 因為我好相信仔仔能力, 而且不論深淺我都會比d練習佢做, 所以課程深淺無所謂, 最緊要佢鍾意返學, 開心)
派位 : 咩關係都好, 最後都係睇佢自己實力
作者: mw7183 時間: 08-11-15 12:06
原來系抽籤既..唔系睇表現.佢話因為太多人in 所以抽籤決定.如果抽唔到都無計.果啲收左上午既家長如果你定決定唔讀唔會去留位,不如post 出來比我地啲家長知下好唔好?pls .and thanks a lot..原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表 
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
作者: Carolyukk 時間: 08-11-15 16:45
我都同意 仔仔錫錫你 咁講.
我會考慮
1.宗教
2.am/pm class
3.交通
4.小學
2間都係好學校,讀到邊間都唔洗擔心!
原帖由 231423JY 於 08-11-15 11:14 發表 
我都係in 左呢2間, 都收左, st. thomas 上午班, 士德荊冕堂下午班, 你地會點選?
作者: 231423JY 時間: 08-11-19 13:04
宗教: 冇
上/下午班 : 唔知轉唔轉到上午班, 好頭痛
交通: 2邊都要搭車, 路程差唔多
小學: ST.THOMAS 唔多清楚去邊間
原帖由 仔仔錫錫你 於 08-11-15 12:03 發表 
我係青衣荊冕堂, 士德無報(自己住青衣, 又有荊冕堂, 覺得去士德有d
, 士德唯一優點係大校舍). 荊冕堂同st thomas 都係好野, 住青衣荃灣入到呢兩間都唔會錯, 只係睇你從咩角度去決定!!
要 ...
作者: 231423JY 時間: 08-11-19 13:07
不過唔記得問下荊冕堂果邊係咪都會比小朋友上台表演, 因為ST. THOMAS 就話每個小朋友都每年起碼有2次機會
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |