教育王國
標題:
學校
[打印本頁]
作者:
milk2008hk
時間:
08-11-9 23:38
標題:
學校
其實我女係07年2月7 日既,下年9月2歲7個月....讀唔到k1,所以要讀n1....元朗邊間好呢...
1.啟思幼稚園(元朗)
2.珈琳中英文幼稚園
3.大江埔幼兒園
4.中華基督教會元朗堂周宋主愛幼兒園
5.英藝幼稚園(元朗)
k1想讀萊茵
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5