教育王國

標題: 昨日去民生interview k1 [打印本頁]

作者: siusung    時間: 08-11-9 14:05     標題: 昨日去民生interview k1

昨日去民生interview k1,我竟然記錯咗時間遲咗幾個字先到,所以遲咗入課室in,入到課室因所有小朋友家長及老師都在同一班房,老師問仔仔問題時,環境實在太嘈,所以仔仔都無心機答,但今次遲到我相信都無機會哪,真係有點唔閞心!!
作者: kwklam    時間: 08-11-9 15:05

平常心吧!  不要給孩子和自己太大壓力呀
作者: Gmajor    時間: 08-11-9 16:28

我係路過架,尋日我地o係中西區都in左三間,囡囡都有時唔答野,但我完晒一天工作都有同囡囡去開心下,獎勵佢,對佢地黎講真係好叻!
作者: carol_kk    時間: 08-11-9 23:08

原帖由 kwklam 於 08-11-9 15:05 發表
平常心吧!  不要給孩子和自己太大壓力呀


同意, 我覺得而家D幼稚園未必一定係因應學生的能力才取錄, 叫我地填問卷, 我諗份問卷可能會作參考, 太多因素啦! 無謂攪到自己及小朋友咁緊張.
作者: windytiu    時間: 08-11-9 23:34

原帖由 Gmajor 於 08-11-9 16:28 發表
我係路過架,尋日我地o係中西區都in左三間,囡囡都有時唔答野,但我完晒一天工作都有同囡囡去開心下,獎勵佢,對佢地黎講真係好叻!


ME TO.,我昨日下午都一次過同阿仔系九龍IN左三間,仔仔都系有答有晤答,但對於剛滿二歲小朋友來講我覺得表現算晤錯了,所以都有帶佢出去開心下,當獎勵佢,至於學校收晤收就隨緣了,阿仔已盡力
作者: 傻BB    時間: 08-11-10 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5