教育王國
標題: 有無人考左 "根德園" ? [打印本頁]
作者: carol716 時間: 08-11-7 23:54 標題: 有無人考左 "根德園" ?
我個囡明早9點in , 我真係好擔心佢, 今日考St. Cat 好差(唔肯合作), 我嬲到想哭, 我明天都打定輸數了, 因為人地話都好似打仗咁, 一定會多過st. cat ....咁就死得啦...
作者: fishny 時間: 08-11-8 00:39
點解俾咁大壓力自己呢?就算入唔到都不是世界末日.唔洗死掛.何況他們根本唔係以小孩答到幾多條問題作收生標準.一間有質素的kinder當然會考慮小孩以及家庭各方面的因素.SC&KV佢哋每年interview幾千小朋友.相信一定有足夠經驗挑選合適的新生.並非由簡單幾條問題去定案.放鬆D啦.祝你好運.我小孩也禮拜日in.
作者: cutebear123 時間: 08-11-8 00:58
Can u tell me what interview for St. Cat? I am so worry, my daughter needs to interview at 8:45 am ah! Can't sleep now.
原帖由 carol716 於 08-11-7 23:54 發表 
我個囡明早9點in , 我真係好擔心佢, 今日考St. Cat 好差(唔肯合作), 我嬲到想哭, 我明天都打定輸數了, 因為人地話都好似打仗咁, 一定會多過st. cat ....咁就死得啦...
...
作者: carol716 時間: 08-11-8 01:19
我個囡唔得, 我都想其他人得....
一去到就得一個家長入學校, 另一個要係學校出面得(已有成幾十人係對面公園等, 包括我老公), 一入到去好似去左急証室咁...跟住地下行去交回條, 取回表格後行去另一邊坐係度等叫入去玩具房, 房內有3張枱, 每張枱有3張櫈比小朋友坐玩玩具, 老師在旁問小朋友問題, 又會mark底比分...之後又去另一間房得叫名(問問題)....一見到就問下小朋友你叫咩名, 邊個同你黎, 你隔離果個係邊個, 問佢5官係邊, 有咩用, 跟住1張有3個顏色的A4紙和3塊Lego, 將相同的放落紙上, 再攞一張A4的公園圖畫問小朋友圖畫入面係咩, 有咩設備, 跟住攞一張A4紙有5幅圖, 將相同的圖放回一樣的, 最後送貼紙比小朋友(要叫多謝) 再問家長點解揀哩間學校, 你平時帶小朋友去邊度...(記得要小朋友推回張櫈和叫BYE BYE
希望你瞓得著啦...
原帖由 cutebear123 於 08-11-8 00:58 發表 
Can u tell me what interview for St. Cat? I am so worry, my daughter needs to interview at 8:45 am ah! Can't sleep now.
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-8 01:25
你個人咁有heart,如果我係KV嘅interviewer,一定比好重分你。Good Luck for KV's interview tomorrow!!
原帖由 carol716 於 08-11-8 01:19 發表 
我個囡唔得, 我都想其他人得....
一去到就得一個家長入學校, 另一個要係學校出面得(已有成幾十人係對面公園等, 包括我老公), 一入到去好似去左急証室咁...跟住地下行去交回條, 取回表格後行去另一邊坐係度等叫入去玩 ...
作者: cutebear123 時間: 08-11-8 11:27
Thanks. So sad today ah!
At the beginning, my bb is very ok. But since another bb next to her continued crying, she felt uncomfortable, looked at her and did not want to say anything afterwards.
So unlucky, when this bb not crying and performed individual interview, that bb seemed ok, but as my bb waited for a long time and became moody, when call her, she ran away, so poor today ah!
At that moment, I hated that mami so much ah! Why so unlucky for my bb.....
In additional, as my bb is very moody, she did not say anything again in KV's interview.
I cry too much time afterwards.
原帖由 carol716 於 08-11-8 01:19 發表 
我個囡唔得, 我都想其他人得....
一去到就得一個家長入學校, 另一個要係學校出面得(已有成幾十人係對面公園等, 包括我老公), 一入到去好似去左急証室咁...跟住地下行去交回條, 取回表格後行去另一邊坐係度等叫入去玩 ...
作者: Bear2004 時間: 08-11-8 11:48
我都好sad呀!! 囝囝剛剛in完KV, 但一定唔收law, 因為佢喊呀!!!!
唉...其實d問題好淺, 佢一定識答嫁, 但大少無mood/唔鍾意, 真係好無奈. 其實一去到學校, 佢就唔多鍾意, 叫佢玩滑梯, 又唔多願玩(但佢平時好鍾意玩滑梯嫁), 仲話要走!! 一入到課室見到老師居然喊住就話要走!!! 真係比佢激死, 雖然之後佢都有follow老師既要求completed logo, matching & singing etc. 但一定凍過水嫁喇
祝大家考到啦!!
作者: Hillary2002 時間: 08-11-8 12:23
我個女都係十問九9答, d問題都係在屋企成日問題, 叫咩名, 幾歲, 佢係邊個, 幅圖在做咩, 但佢唔答, 只係老師叫佢唱歌佢有唱, 祝大家好運
作者: mablechung 時間: 08-11-8 14:44
剛剛考完, 一定肥佬, 亞囡十問十唔答, 因為一入去就見到兩個老師, 一個就係咁問問問亞囡, 我覺得好似大人見工咁, 完全唔比機會小朋友諗就認定佢唔識, ,同埋有d求奇, 比我感覺是但啦, 快d見完收工既感覺, 另一個就係咁問我野, 我都同佢講亞囡基本上是用英語對答, 但佢都仍然用中文, 亞囡當然唔騷佢, 無問題啦, 再接再勵.以上純粹個人感覺, 希望其他家長考到啦.
[ 本帖最後由 mablechung 於 08-11-8 14:46 編輯 ]
作者: QQLAU 時間: 08-11-8 15:43
原帖由 carol716 於 08-11-7 23:54 發表 
我個囡明早9點in , 我真係好擔心佢, 今日考St. Cat 好差(唔肯合作), 我嬲到想哭, 我明天都打定輸數了, 因為人地話都好似打仗咁, 一定會多過st. cat ....咁就死得啦...
...
唔使擔心啦,舊年我囝囝in St.Cat時一d都唔合作,十問九唔答.真係激死我,但係我冇話佢,照常同佢去公園玩,俾佢早d休息,第二朝起身,囝囝問我〝媽咪,我唔答miss問題你係唔係唔開心啊?〞我話有少少啦,所以當日in kv佢表現好好.可能你囡囡明天會表現好好,祝你好運!
作者: Luky624 時間: 08-11-8 16:14
想問吓....一個班房有幾多個小朋友,一齊IN呀??嘩!!要問眼耳口鼻有乜用....又真係好深喎.
有冇人知今年會大約收笑幾多個小朋友呢??
原帖由 mablechung 於 08-11-8 14:44 發表 
剛剛考完, 一定肥佬, 亞囡十問十唔答, 因為一入去就見到兩個老師, 一個就係咁問問問亞囡, 我覺得好似大人見工咁, 完全唔比機會小朋友諗就認定佢唔識, ,同埋有d求奇, 比我感覺是但啦, 快d見完收工既感覺, 另一個就係 ...
作者: boolee_tea 時間: 08-11-8 16:15
原帖由 carol716 於 08-11-7 23:54 發表 
我個囡明早9點in , 我真係好擔心佢, 今日考St. Cat 好差(唔肯合作), 我嬲到想哭, 我明天都打定輸數了, 因為人地話都好似打仗咁, 一定會多過st. cat ....咁就死得啦...
...
平常心啦. 我個小朋友今日都係十問十唔答, 而且望都唔望老師一眼, 開頭仲要抱住面試...
kv面試都有啲似急症室排隊. 早小小去到就得啦, 因為裡面無咩地方玩 (只有一滑梯), 又無玩具玩住等, 淨係企係花園等, 太早去到怕個b悶到要走. 如想早啲去到熱身, 記住帶少少野(如車, 書)去玩就好啲.
小朋友條路仲有好長, 有好多變數. 唔得唔係世界末日. 而且, 你唔好太緊張, 佢會感覺到架, 仲會影響面試情緒.
作者: xanax1mg 時間: 08-11-8 16:35
岩岩IN完KV, 比個REPORT大家
一去到, 要係出面等, 只有一個滑梯, 無地方可以坐, 大家可以話去廁所, 咁可以入到去, 經過有個魚池, 叫做可以令BB無咁悶, WARM UP下...
然後會有人叫幾多點既排隊, 只可以一個家長入, 係排隊交FM既, 入面有CHAIR可以坐一陣, 之後就有D EE話比我地G 邊張枱INTERVIEW既
坐低有2個MISS
會問BB, 你叫咩名? 幾歲?今日邊個同你黎?之後比D玩具佢間黎玩,
另一個MISS就問家長, 平常邊個照顧小朋友?點解間佢地學校?一日有幾多時間陪BB?係屋企同BB玩咩多?
係同時另一個MISS會問小朋友問題, 仲有D分顏色同配對既圖畫問問題,
到最後會叫小朋友唱歌歌, 之後比一個玩具佢, 再攞返份FM比另一張枱既EE, 個EE會比一粒糖佢, 之後走DUCK
GOOD LUCK FOREVERYONE
作者: happyteresa 時間: 08-11-8 16:47
the same process to us. Our interview scheduled at 3:15pm, but crashed with SC (3:45pm). So we arrived early at 2:30pm but still need to wait for the call for the group of 3:15. Finally, we are allowed to go at 3pm, finished the interview at 3:25. It was really enough time to go to SC.
作者: 伍小B 時間: 08-11-8 16:58
KV Interview,
請問有冇指定只得一位家長可以陪同小朋友 interview,
還是父母一同入去in?
THX
作者: carol716 時間: 08-11-8 17:01
我個囡in左啦9點正, 今日反而比昨日好少少, 可能我已經放棄, 打定輸數, 所以在去學校途中唔感問我囡野, 因為我覺得佢開始對面試反感, 我唔想迫佢...去到排隊入去, 一入去見到有滑梯, 我比阿囡滑左一次後就去入房interview老師叫阿囡坐底, 我囡一見就唔肯坐, 不過老師好有耐性, 逗下逗下就坐底左(我見昨日唔出聲幫手都衰架啦, 所以我今日決定唔理照幫手) 老師問我問題時, 我都有望下阿囡, 見佢砌生果都無問題, 又會痴番個生果, 配對又做啱晒...係問佢咩名, 幾多歲要問幾次先肯講, 但看圖就唔肯講, 我就答咀:嘩好靚播...咩黎架, 你日日都玩, 咩黎架? 你睇老師個哈哈笑幾得意, 媽媽都想睇下播...你回答老師問題比媽媽睇下老師渣住咩...最後唱歌都肯唱, 仲做手勢(哈哈笑) , 之後去門口的老師度就唔錯, 老師問又問佢咩名, 幾多歲, 好彩都有答, 跟住問阿囡:你食左早餐未?我囡答:未呀!(真係笑死我), 老師請佢食粒糖, 阿囡攞左一粒講thank you(終於完成啦) 可能我自己無形中比左d壓力阿囡我自己唔知啦.....
作者: carol716 時間: 08-11-8 17:04
係呀, 入到學校, 有條繩欄住, 一個陪小朋友入去in, 一個係條繩出面等....不過好快, 唔使15分鐘攪掂 ...
原帖由 伍小B 於 08-11-8 16:58 發表 
KV Interview,
請問有冇指定只得一位家長可以陪同小朋友 interview,
還是父母一同入去in?
THX
作者: junjun609 時間: 08-11-8 17:22
My girl speech English only, can I translate to English and repeat the questions again ?
作者: kitcatchi 時間: 08-11-8 17:58
我囡囡都今日IN完....尋日係ST CAT大喊...但係今日就好好多LU...基本上佢有佢答...我有我答...因為太趕啦....唔知得唔得...因為佢係細女....唔緊要啦...我比一百份佢....GOOD LUCK TO ALL OF U!!!!!
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-8 18:07
我覺得你囡囡表現好好吖,你嘅表現都係好好,其實出面比糖你囡嗰個係舉足輕重,有話事權嘅人嚟ga。
原帖由 carol716 於 08-11-8 17:01 發表 
我個囡in左啦9點正, 今日反而比昨日好少少, 可能我已經放棄, 打定輸數, 所以在去學校途中唔感問我囡野, 因為我覺得佢開始對面試反感, 我唔想迫佢...去到排隊入去, 一入去見到有滑梯, 我比阿囡滑左一次後就去入房inte ...
作者: hinhinboy 時間: 08-11-8 18:34
其實, 真係唔好太緊張, 咁對小朋友同大人都好d.
琴日, 睇到你post話in完st. cat好唔開心, 好嬲. 我覺得真係唔洗嬲, 其實你小朋友已經好叻. 起碼無喊啦!
有時佢哋d表現好唔好都有好多因素影響的. 例如, 佢鍾唔鍾意間學校, 同佢interview嗰位老師nice唔nice, 學校的安排好唔好, 都會影響佢哋臨場表現. 而且呢d因素我哋係控制唔到.
反而, 我覺得每位參與咗interview的小朋友都好叻! 當大家靜下來的時候諗吓, 佢哋只係2歲多的人仔, 可以要求佢哋d咩呢? 掉頭諗番, 我哋d大人都唔能夠每次interview都無出錯, 無失準啦!所以平常心啦!
p.s.講真讀邊間學校真係好講緣份的.
原帖由 carol716 於 08-11-8 17:01 發表 
我個囡in左啦9點正, 今日反而比昨日好少少, 可能我已經放棄, 打定輸數, 所以在去學校途中唔感問我囡野, 因為我覺得佢開始對面試反感, 我唔想迫佢...去到排隊入去, 一入去見到有滑梯, 我比阿囡滑左一次後就去入房inte ...
作者: xanax1mg 時間: 08-11-8 20:08
我BB都係細囡, 今IN日仲唱左LITTLE STAR同小小姑娘, 個MISS好驚訝咁CHECK返張FM:嘩, 佢係10月KA WOR
原帖由 kitcatchi 於 08-11-8 17:58 發表 
我囡囡都今日IN完....尋日係ST CAT大喊...但係今日就好好多LU...基本上佢有佢答...我有我答...因為太趕啦....唔知得唔得...因為佢係細女....唔緊要啦...我比一百份佢....GOOD LUCK TO ALL OF U!!!!!
...
作者: waiman222 時間: 08-11-8 20:11
我阿囝係in 11:45, 今次係in k1係第三間學校, 佢今日一坐低就喊了, 我真係萬萬估不到, 攪到我到唔知點好, 方寸大亂. 可能佢今日實在太早起身了, 加上佢又病左. 但無辦法la, 始終佢哋係小朋友, 佢地永遠係表現最真嗰面, 需然今次實唔收, 但都唔緊要, 一些順其自然吧. 可能我阿囝同kv無緣吧.
作者: SCKnight 時間: 08-11-8 22:04
Don't give to much pressure to yourelf and your kids. No matter how they perform in the interview, they score full marks already.
作者: Jojolaw99 時間: 08-11-8 22:32
我地仲死係淨係講左thank you / bye bye因為個場好悶,冇乜玩具引小朋友,悶到佢乜都唔講,仲發老皮..........老師以為我仔唔識講野 !
其實佢平時都講野.....琴日見St. Cat都OK. 同有好多首本名曲...........
算把啦 ! 可能阿仔唔鐘意間學校,出呢條計唔揀呢間 !
作者: 28828881 時間: 08-11-8 22:49
想八卦下
其實門口比糖嗰個係邊個呢?
校長?主任?
如果in得唔好,但就答曬佢d問題,
咁有無機會嫁?
原帖由 chingchingb.ma 於 08-11-8 18:07 發表 
其實出面比糖你囡嗰個係舉足輕重,有話事權嘅人嚟ga。
作者: BabyHilary 時間: 08-11-8 23:22
chingchingb.ma,
出口位比糖嗰位老師真係高級d? 有話事權?
我個仔interview期間只係有做老師比嘅task,
但問佢問題就10問9唔應,
仲要叫佢指個頭佢就笑笑口指住自己個鼻,
好彩都肯拍返chair同bye bye﹗
不過佢去到出口位就有同嗰個老師講「老師早晨」,
仲因為太嘈, 老師又寫緊野, 佢講左3次早晨添﹗
攞完糖有講多謝同bye bye!
咁有冇可能攞返少少分數呀?
bear2004,
你個仔只係喊左一陣就calm down, right?
咁應該冇問題架, 佢肯唱歌已經好叻仔,
parco咩問題都唔答, 連歌都唔肯唱呀﹗
原帖由 chingchingb.ma 於 08-11-8 18:07 發表 
我覺得你囡囡表現好好吖,你嘅表現都係好好,其實出面比糖你囡嗰個係舉足輕重,有話事權嘅人嚟ga。
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-11-8 23:36 編輯 ]
作者: littlejojo 時間: 08-11-8 23:34 標題: 回覆 # 的文章
deleted deleted
[ 本帖最後由 littlejojo 於 09-7-24 23:28 編輯 ]
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-8 23:35
"如果in得唔好,但就答曬佢d問題,咁有無機會嫁?"
呢樣confirm唔到你,當年亞囡係答晒入面老師嘅問題,出去交form攞糖時無需再答任何問題。但記得排前面個小朋友比人問番乜名、幾歲.....
亦聽過有人話佢亞囝喺入面唔係好答問題,可能張form mark抵咗d嘢都唔定,出去攞糖時就比人問番晒之前冇答嘅問題,最後有冇收就唔知。
你可以咁諗嘅(純屬推段),如果佢覺得個小朋友冇機會,又何需再比個2nd chance佢答多次問題呢,你話係咪?除非真係連呢個2nd chance個小朋友都答唔到的話,咁就冇得好講。而藉著呢個"攞糖"嘅細節,亦可觀察到小朋友嘅教養。就算喺入邊答得幾好,如果"攞糖"時好冇禮貌,又可能會打折扣都唔定。
原帖由 28828881 於 08-11-8 22:49 發表 
想八卦下
其實門口比糖嗰個係邊個呢?
校長?主任?
如果in得唔好,但就答曬佢d問題,
咁有無機會嫁?
作者: Makmavis 時間: 08-11-8 23:37
I am going to interview on 11/9 at 4pm. But this time i don't have any worries due to my son has the 2nd choice back up school on hands.
Anyhow, don't make too angry of your baby when he/she would not to do a good job during the interview, as those are a very little kids.
Take is easy la and i will pay more attention & take care on my son what feeling is. Not the result.
[ 本帖最後由 Makmavis 於 08-11-8 23:43 編輯 ]
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-8 23:41
你諗諗.....如果淨係收form,使乜喺張form度寫咁多嘢,如果要寫嘢,應該interview時老師都寫晒啦,係咪?
原帖由 BabyHilary 於 08-11-8 23:22 發表 
chingchingb.ma,
出口位比糖嗰位老師真係高級d? 有話事權?
我個仔interview期間只係有做老師比嘅task,
但問佢問題就10問9唔應,
仲要叫佢指個頭佢就笑笑口指住自己個鼻,
好彩都肯拍返chair同bye bye﹗
不過佢去到出口位就有同嗰個老師講「老師早晨」,
仲因為太嘈, 老師又寫緊野, 佢講左3次早晨添﹗
攞完糖有講多謝同bye bye!
咁係咪可以攞返少少分數呀?
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-8 23:45
Agree!!!
家長緊張,小朋友一定feel到。家長從容面對,小朋友會開心d,表現自然好(假設小朋友已瞓夠)。
原帖由 Makmavis 於 08-11-8 23:37 發表 
I am going to interview on 11/9 at 4pm. But this time i don't not have any worries.
Don't except and make too angry of your baby that he/she would not to do a good job on that day, as they are a ve ...
作者: Bear2004 時間: 08-11-8 23:53
Parco媽,
係佢係只係喊左一陣, 但我見個2個Miss既態度就知凍過水! 可能一開始就喊真係大忌!
佢地成個過程都唔係甘nice, 見到小朋友喊一d都無哄下佢既心態, 就拿拿臨比積木叫Ivan玩比佢睇, 問問題問得鬼死甘快, 好似好趕時間甘..我都打個突呀!! 不過可能真係嚴師出高徒啦, 但好明顯Ivan唔鍾意e套law.
因我之後同佢in多3間, 間間佢都表現得好好 (可能因為場地夠大同老師比較nice), 我意思既好係起碼無扭計仔, 同好開心甘答哂老師既問題law...
KV我一定唔得嫁喇, 我走時好sad, 都無在意出口位比糖個part, only叫Ivan say "Thank You" then即閃......-_-'
作者: littlejojo 時間: 08-11-8 23:55 標題: 回覆 # 的文章
deleted deleted
[ 本帖最後由 littlejojo 於 09-7-24 23:29 編輯 ]
作者: carol716 時間: 08-11-9 00:09
我2個姨甥女都係讀根德園, 我知間學校會好嚴, 好多默書...好多功課, 但佢地現在讀緊德望...都幾好(根基好)
我家姐同我講, 出門口果part好重要, 係主任黎架, 睇下個小朋友有無禮貌, 佢真係問好多野架(不過都係重覆問:你叫咩名, 今年幾多歲, 食左早餐未, 你食唔食糖呀, 我個囡又答晒佢, 見有粒糖食thank you完好開心咁bye bye走了...
我家姐話佢果時in, 有個朋友的囝囝一入門口見到盒糖, 二話不說就去了攞糖食, miss即刻寫住failure
, 所以佢地對禮貌好嚴緊
原帖由 Bear2004 於 08-11-8 23:53 發表 
Parco媽,
係佢係只係喊左一陣, 但我見個2個Miss既態度就知凍過水! 可能一開始就喊真係大忌!
佢地成個過程都唔係甘nice, 見到小朋友喊一d都無哄下佢既心態, 就拿拿臨比積木叫Ivan玩比佢睇, 問問題問得鬼 ...
作者: carol716 時間: 08-11-9 00:17
我姨甥女果時答晒所有問題又唱歌(好細聲)都係得waiting list , 不過求左好多之後先比佢讀(大女已讀緊, 都係要waiting list...)
所以話唔定 ...
原帖由 chingchingb.ma 於 08-11-8 23:35 發表 
"如果in得唔好,但就答曬佢d問題,咁有無機會嫁?"
呢樣confirm唔到你,當年亞囡係答晒入面老師嘅問題,出去交form攞糖時無需再答任何問題。但記得排前面個小朋友比人問番乜名、幾歲.....
亦聽過有人話佢亞囝喺入面唔係 ...
作者: lkf_leung 時間: 08-11-9 00:18
原帖由 fishny 於 08-11-8 00:39 發表 
點解俾咁大壓力自己呢?就算入唔到都不是世界末日.唔洗死掛.何況他們根本唔係以小孩答到幾多條問題作收生標準.一間有質素的kinder當然會考慮小孩以及家庭各方面的因素.SC&KV佢哋每年interview幾千小朋友.相信一定有足 ...
咁妳知唔知收生的準則是什麼呢?
作者: chingchingb.ma 時間: 08-11-9 00:21
其實都係ga,一in完,家長及小朋友出去交form時都放鬆晒,就係咁先至睇到真性情。如果唔係平日都有注重禮貌的話,好易喺呢個時候表露出嚟。
原帖由 carol716 於 08-11-9 00:09 發表 
我家姐話佢果時in, 有個朋友的囝囝一入門口見到盒糖, 二話不說就去了攞糖食, miss即刻寫住failure
, 所以佢地對禮貌好嚴緊
作者: lkf_leung 時間: 08-11-9 00:23
原帖由 mablechung 於 08-11-8 14:44 發表 
剛剛考完, 一定肥佬, 亞囡十問十唔答, 因為一入去就見到兩個老師, 一個就係咁問問問亞囡, 我覺得好似大人見工咁, 完全唔比機會小朋友諗就認定佢唔識, ,同埋有d求奇, 比我感覺是但啦, 快d見完收工既感覺, 另一個就係 ...
hi, 其實我想問妳有冇了解kv呢間學校重視什麼語言及科目, 因為她們並不重視英文, 所以妳教小朋友用英語來作答一定fail.
作者: lkf_leung 時間: 08-11-9 00:41
原帖由 carol716 於 08-11-9 00:09 發表 
我2個姨甥女都係讀根德園, 我知間學校會好嚴, 好多默書...好多功課, 但佢地現在讀緊德望...都幾好(根基好)
我家姐同我講, 出門口果part好重要, 係主任黎架, 睇下個小朋友有無禮貌, 佢真係問好多野架(不過都係重覆問: ...
咁我想問我個囡今日in時, 老師比個木麵包她切完, 我個囡再自己在籃內自己取個木西瓜來切, 而且砌積木時, 我個囡怕自己唔夠高, 所以跪在椅子上, 這個老師都望望她, 唔知有這兩大缺點會不會唔取錄呢? 但女兒全部問題都答晒, 唱歌又大聲又有笑容
作者: chickenwing2006 時間: 08-11-9 01:36
睇完甘多位 IN 完既 RECAP , 我女 11/15 IN 真係唔
水諗會收 !
1. 佢唔肯係陌生人面前唱歌
2. 10 問都係 6 - 7 應
不過都去見識一下 ... 甘出名既學校 , 睇下 D MISS
同學校係點都好呀 !!

[ 本帖最後由 chickenwing2006 於 08-11-9 02:00 編輯 ]
作者: prosperityyan 時間: 08-11-9 01:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahaha1529 時間: 08-11-9 09:21
其實比較怕羞o個啲真係好唔著數,明明全部野都識,只係因為面對著啲陌生人warm up得唔夠,再加上呢啲名校in小朋友時又好似幾趕時間咁,機會就係咁就錯失咗。
作者: HoneySu 時間: 08-11-9 09:58
二話不說去攞糖咪就我個仔囉, hahaha.
原帖由 carol716 於 08-11-9 00:09 發表 
我2個姨甥女都係讀根德園, 我知間學校會好嚴, 好多默書...好多功課, 但佢地現在讀緊德望...都幾好(根基好)
我家姐同我講, 出門口果part好重要, 係主任黎架, 睇下個小朋友有無禮貌, 佢真係問好多野架(不過都係重覆問: ...
作者: cy36baby 時間: 08-11-9 10:34
原帖由 lkf_leung 於 08-11-9 00:41 發表 
咁我想問我個囡今日in時, 老師比個木麵包她切完, 我個囡再自己在籃內自己取個木西瓜來切, 而且砌積木時, 我個囡怕自己唔夠高, 所以跪在椅子上, 這個老師都望望她, 唔知有這兩大缺點會不會唔取錄呢? 但女兒全部問題 ...
其實呢D interview 最重要係老師既印象...因為老師一睇就其實就知想唔想收...佢想收你做得唔係太好都收..唔想收你做到100%都可能唔收..有時又要講下運氣....考完都係唔好想太多....
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 11:12
我個仔interview期間唔多答問題,
但出口位老師都冇再問任何野,
只係有機會比囝囝講到"老師早晨", "多謝"同"bye bye",
唔知老師係咪放棄左, 問多次都慳返?
原帖由 chingchingb.ma 於 08-11-8 23:41 發表 
你諗諗.....如果淨係收form,使乜喺張form度寫咁多嘢,如果要寫嘢,應該interview時老師都寫晒啦,係咪?
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 11:16
ivan媽,
in parco嗰2個老師都算有耐性,
好多問題都問幾次, 玩一陣又tum下佢,
可惜我個仔唔爭氣, 都係唔彩人﹗
咁ivan之後in左邊間呀?
其他嗰d表現好都唔錯啦, 仲有好多機會,
parco之後仲有創價咋,
大把人爭, 收生比例仲低過kv呀!
原帖由 Bear2004 於 08-11-8 23:53 發表 
Parco媽,
係佢係只係喊左一陣, 但我見個2個Miss既態度就知凍過水! 可能一開始就喊真係大忌!
佢地成個過程都唔係甘nice, 見到小朋友喊一d都無哄下佢既心態, 就拿拿臨比積木叫Ivan玩比佢睇, 問問題問得鬼 ...
作者: pandabonita 時間: 08-11-9 11:26
本來報都是想攞experience因為囡囡是細仔, 不過in完感覺都幾好. 囡囡不會唱歌in時form又唔太好. 機會應不大. 不過如果好采收都唔知入唔入好因不想囡囡太辛苦
作者: MountainView 時間: 08-11-9 11:50
If he doesn't sing but just moves the body and follows, is that OK? My son is going to interview this afternoon.
He did on average in SC yesterday. The teacher asked him what is the purpose of ears, he kept quiet. I think it is hard question for a 2 yr old as he just starts talking words.
原帖由 pandabonita 於 08-11-9 11:26 發表 
本來報都是想攞experience因為囡囡是細仔, 不過in完感覺都幾好. 囡囡不會唱歌in時form又唔太好. 機會應不大. 不過如果好采收都唔知入唔入好因不想囡囡太辛苦 ...
作者: happyfamilybaby 時間: 08-11-9 11:53
囝囝噚日in 9點, 睇書嗰PART不肯答, 啲問題又不係全部不識答, 我唸答咗一半到, 給我個感覺, 啲老師都幾冷淡, 囝囝唱完歌, 淨得我一個自己係度拍手, 啲老師淨係望住, 一啲反應都無. 不知係不係見我囝囝之前啲問題答得麻麻, 所以冷淡啲呢?
後來去門口交FORM, 個女人掛住望住啲FORM, 望都無望下我囝囝, 淨係給咗粒糖, 都不知佢聽不聽到我囝囝講THANK YOU.
真係有啲DOWN, 囝囝表現得麻麻, 問題答咗一半半, 老師態度好冷淡呀, 係不係代表不收呀?
仲想問下大家, 你地選咩AM 定 PM呀? 定係 AM, PM都得呀?
[ 本帖最後由 happyfamilybaby 於 08-11-9 12:08 編輯 ]
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 12:56
我自己圈左am, 再mark (pm 2nd priority),
老師interview嗰陣問我係咪pm都考慮?
我話係呀, 然後佢就改左am or pm!
原帖由 happyfamilybaby 於 08-11-9 11:53 仲想問下大家, 你地選咩AM 定 PM呀? 定係 AM, PM都得呀?
作者: HebeMama630 時間: 08-11-9 13:23
Hi,
My daughter just finished interview this morning, the whole process only around 10 mins, all the teachers there are very nice and friendly!
作者: happyfamilybaby 時間: 08-11-9 13:51
啲老師會不會對啲考得好啲的小朋友特別NICE & FRIENDLY呀?
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 13:56
肯定唔係, 可能只係個別老師性格問題,
我個仔10問9唔應, 但老師very nice & friendly!
原帖由 happyfamilybaby 於 08-11-9 13:51 發表 
啲老師會不會對啲考得好啲的小朋友特別NICE & FRIENDLY呀?
作者: maryhar 時間: 08-11-9 14:00
我個女今早9:45in, 我同阿女9:30分到達便立刻要入去見。 完全無warm up 的時間。In 完出來返回車都只係9:40,我老公以為我漏咗攞嘢添,真係快過打針。老實講,我自己的感覺幾差,大人去見工都需要時間定一定,何況是一個兩歲多的小朋友,你期望他們坐下對著陌生人要立刻唱歌、答問題是否要求高了些?還有,interview 間課室好嘈,小朋友說話會變造好細聲,老師真是未必聽到。以上只是我個人的意見,可能我個女真的不及別人!(在我眼中,阿女今早的表現已好好。)
作者: maryhar 時間: 08-11-9 14:08
我有個疑問,昨晚看到有些bk sister說有考顏色、配對,但我今早只是考她砌膠積木和問些問題,好似好簡單和兒戲咁,是否學校已把小朋友的年齡分了大小來in?我個女是06年7月中出世的,她11月9日早上面試。有冇其他的bk sister可提供資料?
作者: kwklam 時間: 08-11-9 15:14 標題: 回覆 # 的文章
100% 同意! just like adult interview, no time for the children to think and response, already followed by another question, very pushy..., ie. KV interview = the teaching approach, very pushy, may not be good for 細B呀
作者: threeking 時間: 08-11-9 15:30
原帖由 maryhar 於 08-11-9 14:08 發表 
我有個疑問,昨晚看到有些bk sister說有考顏色、配對,但我今早只是考她砌膠積木和問些問題,好似好簡單和兒戲咁,是否學校已把小朋友的年齡分了大小來in?我個女是06年7月中出世的,她11月9日早上面試。有冇其他的bk sister可提 ...
我頭先兩點幾in咗,都係冇考到顏色同配對,不過就考咗切面包同問故內容等等,但好奇怪,我聽好多家長都話兩個miss,一個會問小朋友,而另一個就問大人,但頭先in時就一個問小朋友,而另一個就望著&比分,係最後叫佢唱完歌〈都冇唱到〉先至問大人好小問題,點解會咁?有冇人知?
我個仔係0603出世,佢係今日下午先in,我諗唔係分大細仔,而係分報名先後掛。
作者: Bear2004 時間: 08-11-9 15:53
Parco媽,
之後去左IN啟思小學附屬幼稚園, 劍鳴同York呀!
講環境我最鍾意啟幼, 校舍同班房都好大, 好tidy感覺好舒服但又覺得佢地太少功課! York個校舍又係好大不過有d殘舊, 講interview既arrangement我就最鍾意劍鳴, 佢不單有單對單既interview, 仲有一part係同其他小朋友group activity, 好似平時上playgroup甘聽下故仔, 玩下遊戲甘, 從中觀察小朋友既反應. 我自己覺得佢好有心機law, 因我地既小朋友都係得2歲人仔, 真係好需要時間or 遊戲去warm up! (好似諗得太多, 人地都未話收我囝囝...哈)
我之後都會in 創價& HKPS, 都係好多人爭! 唔知佢地有無遊戲室之類可以等小朋友warm up? 如果無....可能囝囝又會好似in KV甘
原帖由 BabyHilary 於 08-11-9 11:16 發表 
ivan媽,
in parco嗰2個老師都算有耐性,
好多問題都問幾次, 玩一陣又tum下佢,
可惜我個仔唔爭氣, 都係唔彩人﹗
咁ivan之後in左邊間呀?
其他嗰d表現好都唔錯啦, 仲有好多機會,
parco之後仲有創價咋,
大把人爭, 收生比例 ...
作者: Mqchris 時間: 08-11-9 16:27
見大家都好了解過程中老師問小朋友的問題.. 但IN我地的2位老師... 其中一位MISS係女女WARM UP左玩過積木開始做配對的時候,已經即刻問我野... 我中好詳細咁答... 答完已經聽見我個女唱緊歌... 我都唔知佢有無答同對不對....
不過臨行老師同我講多句: 2個星期到就有信通知...... 唔知其他家長有無老師咁同大家講呢?
作者: cy36baby 時間: 08-11-9 17:02
原帖由 threeking 於 08-11-9 15:30 發表 
我頭先兩點幾in咗,都係冇考到顏色同配對,不過就考咗切面包同問故內容等等,但好奇怪,我聽好多家長都話兩個miss,一個會問小朋友,而另一個就問大人,但頭先in時就一個問小朋友,而另一個就望著&比分,係最後叫佢唱完歌〈都冇唱到 ...
我都係同你一樣
作者: cy36baby 時間: 08-11-9 17:03
原帖由 Mqchris 於 08-11-9 16:27 發表 
見大家都好了解過程中老師問小朋友的問題.. 但IN我地的2位老師... 其中一位MISS係女女WARM UP左玩過積木開始做配對的時候,已經即刻問我野... 我中好詳細咁答... 答完已經聽見我個女唱緊歌... 我都唔知佢有無答同對不 ...
有..佢話12月前有result
作者: kitkitlo 時間: 08-11-9 17:33
我今日11:15見,我係見1個Miss,我見到有啲檯係有2個miss.
佢哋分2part比分,第1part見miss第2part交form嗰時比糖都有計分.
作者: iantsang 時間: 08-11-9 17:37
Also finished within 10 mins and the surprise was my daughter need to start the interview by singing a song. Any parents have the same experience? Fortunately, she can sing a little but not much.
作者: Luky624 時間: 08-11-9 17:39
kigkitlo
me too.....我都係見1個Miss...
唸走Miss仲問,如a.m class冇位,會否考慮p.m
原帖由 kitkitlo 於 08-11-9 17:33 發表 
我今日11:15見,我係見1個Miss,我見到有啲檯係有2個miss.
佢哋分2part比分,第1part見miss第2part交form嗰時比糖都有計分.
作者: coylo 時間: 08-11-9 17:39
yes ah yes ah, i also brought my son interview at 10:15am this morning but really fast lor...when i arrived ther around 10am then they said can go inside if 10:15am, then finished time is 10:10am lor..really fast i think only ask for few questions then finished la.
原帖由 maryhar 於 08-11-9 14:00 發表 
我個女今早9:45in, 我同阿女9:30分到達便立刻要入去見。 完全無warm up 的時間。In 完出來返回車都只係9:40,我老公以為我漏咗攞嘢添,真係快過打針。老實講,我自己的感覺幾差,大人去見工都需要時間定一定,何況是一個兩歲多 ...
作者: Minniechung 時間: 08-11-9 17:46
我個女係11月9日點半鐘in, 都係兩個老師, 一個in 女女, 一個問我野, 我都聽唔到佢問我女d乜, 只見佢切bread, 同問一幅圖入面係d乜, 幅圖係睡房
shirley
原帖由 threeking 於 08-11-9 15:30 發表 
我頭先兩點幾in咗,都係冇考到顏色同配對,不過就考咗切面包同問故內容等等,但好奇怪,我聽好多家長都話兩個miss,一個會問小朋友,而另一個就問大人,但頭先in時就一個問小朋友,而另一個就望著&比分,係最後叫佢唱完歌〈都冇唱到 ...
作者: kitkitlo 時間: 08-11-9 17:51
miss都有問我am or pm不過係1坐底就問.佢睇到我張表冇揀到.
原帖由 Luky624 於 08-11-9 17:39 發表 
kigkitlo
me too.....我都係見1個Miss...
唸走Miss仲問,如a.m class冇位,會否考慮p.m
作者: BellDandy 時間: 08-11-9 18:07
我都係得一個MISS IN ,個課室都係好嘈,後面張枱個小朋友又喊得好大聲,隔離枱個MOTHER唱歌仲大聲,個MISS 都無麥笑容,我囡囡全部都有回答,但就好細聲,MISS 「吓」左兩次,即係聽唔清楚我個囡講咩。
最後,負責INTERVIEW個MISS仲送個陀螺俾我個囡囡。請問你地除左最後交FORM時有糖收外,IN完有無禮物收?
作者: MountainView 時間: 08-11-9 18:25
We got the top and the candy too. However, at the end, one teacher asked me if my son knows how to sing, I said not really but he will move body and hands when singing, then she said no need then. If we didn't sing, then the chance is low?
作者: kitkitlo 時間: 08-11-9 19:06
都係個哈哈笑陀螺.
原帖由 BellDandy 於 08-11-9 18:07 發表 
我都係得一個MISS IN ,個課室都係好嘈,後面張枱個小朋友又喊得好大聲,隔離枱個MOTHER唱歌仲大聲,個MISS 都無麥笑容,我囡囡全部都有回答,但就好細聲,MISS 「吓」左兩次,即係聽唔清楚我個囡講咩。
最後,負責INTERVIEW個MISS仲 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 20:39
我都期望出口位miss真係有留意我囝囝表現,
因為成個interview佢淨係呢part表現較好咋﹗
原帖由 kitkitlo 於 08-11-9 17:33 發表 
我今日11:15見,我係見1個Miss,我見到有啲檯係有2個miss.
佢哋分2part比分,第1part見miss第2part交form嗰時比糖都有計分.
作者: BabyHilary 時間: 08-11-9 20:43
ivan表現咁好, 一定好快有gd news!
希望parco去創價都會有好表現啦,
如果表現好但人地唔收係一件事,
起碼對自己有交待嘛﹗
原帖由 Bear2004 於 08-11-9 15:53 發表 
Parco媽,
之後去左IN啟思小學附屬幼稚園, 劍鳴同York呀!
講環境我最鍾意啟幼, 校舍同班房都好大, 好tidy感覺好舒服但又覺得佢地太少功課! York個校舍又係好大不過有d殘舊, 講interview既arrangement我就最鍾意劍鳴 ...
作者: Bear2004 時間: 08-11-9 21:31
Agreed, 希望大家都考到心儀學校啦!
原帖由 BabyHilary 於 08-11-9 20:43 發表 
ivan表現咁好, 一定好快有gd news!
希望parco去創價都會有好表現啦,
如果表現好但人地唔收係一件事,
起碼對自己有交待嘛﹗
作者: kitkitlo 時間: 08-11-9 21:32
我諗應該計分,因為我留意到佢比完糖小朋友每張form都會摭住張form比分.
原帖由 BabyHilary 於 08-11-9 20:39 發表 
我都期望出口位miss真係有留意我囝囝表現,
因為成個interview佢淨係呢part表現較好咋﹗
作者: angeemama 時間: 08-11-9 21:43
My daughter had the interview today at 0915AM and we arrived early..It was very windy this AM...The school opened sharp and we got in and wait....it was windy inside too.
The whole interview process went really quick~~~10 mins...only one teacher interviewed us. She started asking my daughter's name and how old is she...then asked her to cut the wooden bread with wooden knife....She done it pretty well then she was asked to do matching. Then she gave my daughter a big poster and asked what is next to a bb...My daughter said it is a bottle of milk then she asked what do you think the bb want? My daughter couldn't answer that...So she asked there is a boy and a grandma there...what do you think the boy want...actually they both have their arms reaching each other...of course my daughter can't answer...The teacher gave her some hints and she had nodded her head and said yes..
Finally she was given some color blocks to play while the teacher asked me why I am interested to have my daughter to study there...does it matter whether she will be offered AM /PM session.
At the end she asked my daughter to sing and that was the part my daughter done the best. She sang instantly...twinkle twinkle little star...then we done...
When she went to hand the form to the lady at the gate...the lady asked her if she was given anything to play? She said "no"...I really want to laugh...she didn't lie, she really got nothing to play in there....that was no fun to her...Then she was told to get a candy and left.
作者: carol716 時間: 08-11-9 21:54
我個囡答完問題都有個哈哈笑玩具送比佢
原帖由 BellDandy 於 08-11-9 18:07 發表 
我都係得一個MISS IN ,個課室都係好嘈,後面張枱個小朋友又喊得好大聲,隔離枱個MOTHER唱歌仲大聲,個MISS 都無麥笑容,我囡囡全部都有回答,但就好細聲,MISS 「吓」左兩次,即係聽唔清楚我個囡講咩。
最後,負責INTERVIEW個MISS仲 ...
作者: Makmavis 時間: 08-11-9 22:17
我仔仔8月22出世, 今午4pm考得好快, 連自己都唔知仔仔
最尾有沒有唱歌, 因他唱的好細聲. 不過感覺THIS SCHOOL IS VERY COOL AND NOT LIKE KINGER.,
CAN'T SEE HAPPIES FROM ALL AROUND??? WILL NOT UNHAPPY IF MY SON IS UNABLE TO GET IN THIS SCHOOL.
原帖由 maryhar 於 08-11-9 14:08 發表 
我有個疑問,昨晚看到有些bk sister說有考顏色、配對,但我今早只是考她砌膠積木和問些問題,好似好簡單和兒戲咁,是否學校已把小朋友的年齡分了大小來in?我個女是06年7月中出世的,她11月9日早上面試。有冇其他的bk sister可提 ...
作者: happyfamilybaby 時間: 08-11-9 22:25
AGREED.
原帖由 Makmavis 於 08-11-9 22:17 發表 
我仔仔8月22出世, 今午4pm考得好快, 連自己都唔知仔仔
最尾有沒有唱歌, 因他唱的好細聲. 不過感覺THIS SCHOOL IS VERY COOL AND NOT LIKE KINGER.,
CAN'T SEE HAPPIES FROM ALL AROUND??? WILL NOT UNHAPPY IF MY ...
作者: xanax1mg 時間: 08-11-9 22:33
我都唔太肯定, 因為當時我都答緊另一個MISS, 係咁橋我聽到囡囡話BROWN, 之後我又專注返答問題...
我答完個MISS之後, 岩岩見到另一個問我囡野既MISS收起一張大彩圖/(BOOK??)同埋D小圖, 我囡囡就叫,:唔係呀, 呢個唔係呢個呀~
個MISS就話:係呀?唔岩呀?原帖由 maryhar 於 08-11-9 14:08 發表 
我有個疑問,昨晚看到有些bk sister說有考顏色、配對,但我今早只是考她砌膠積木和問些問題,好似好簡單和兒戲咁,是否學校已把小朋友的年齡分了大小來in?我個女是06年7月中出世的,她11月9日早上面試。有冇其他的bk sister可提 ...
作者: lcyaa 時間: 08-11-9 22:33
I'm very disappointed for the interview arrangement today too. My girl borns in Aug 06 and have the interview at 4:00pm. We arrive 10 mins earlier and have the interview immediately (no warm up). The teacher also wants to finish in a hurry and leave earlier. She just asks my girl to cut a watermelon, then her name, age and who is me, then sing, my girl is shy and thus has not opened her mouth for about 10 seconds, then the teacher turns to talk with another staff helping outside and then tell me that the interview is finished. The whole process complete in less than 3 mins and we can leave the school before 4. The officer is cool too, just give my girl a candy without asking her anything. Even my girl does not perform well, i think their attitude is just too bad and not as polite and caring as teachers should be. So, I will definitely not let my girl to go to this school, not becasue my girl must fail but i want my girl to have a happy kindergarten life. My girl had interview with Keenmind yesterday and she played very happily there. She feels very moody after the interview today and asks me why there is nothing to play in this school. My disappointment has aroused my girl to ask if I am unhappy and kiss me several times.
[ 本帖最後由 lcyaa 於 08-11-9 22:40 編輯 ]
作者: chickenwing2006 時間: 08-11-9 22:40
我女未 in kv , 不過真係好睇彩數 ....
1. 睇 miss friendly 同 nice 與否
2. 睇少主個一刻既心情
不過幾千去揀收幾百 ..... 唔 duck 都係正常 ,
又無 warm up 又滖水 6 腳 !! 想發揮到都
難啦
大家平常心 , 收到真係好好彩 lor
原帖由 cy36baby 於 08-11-9 10:34 發表 
其實呢D interview 最重要係老師既印象...因為老師一睇就其實就知想唔想收...佢想收你做得唔係太好都收..唔想收你做到100%都可能唔收..有時又要講下運氣....考完都係唔好想太多....
...
作者: windytiu 時間: 08-11-9 23:01
我噚日3:30分IN,一去到有二個MISS,我地一坐低,其中一位MISS就問我個仔叫咩名,几多歲,隔離個位系邊個,我個仔都有答佢,之后就叫佢切生果,切面包,我個仔剛開始有切,后尾面包就干脆用手撕開佢,另外一位老師一路都系度睇住,見我仔用手總笑住話用手總快啊,跟住之前個MS俾左張圖俾何仔睇,叫佢將相同的動物摆到圖中,阿仔做對一半半啦,之后再攞另外張圖問佢圖中有咩,同埋地人系度做什麼,我個仔有地有答有地冇答,之后另外一個ms就開始問我pm會晤會讀,平時邊個湊,去地咩地方玩,平時有几多親子時間同埋點解會選擇kv,之后就話ok,叫我同何仔攞表去問口,老師問我個時我冇聽到阿仔唱歌,亦晤知老師有冇叫佢唱,只見老師俾左個哈哈笑俾佢,阿仔講左多謝,然后拜拜完去問口,阿仔一去到就話要糖糖,個老師叫佢行去佢身邊,叫阿仔自己攞糖,我提阿仔要講咩先,阿仔講仔晤該,thank you,然后二只手各想攞一粒,我同佢講one only,佢攞左一粒,然后又好細聲講thank you,晤知個位老師開頭個時冇聽到點系想再聽阿仔講,我再叫阿仔講,佢已經晤肯,一路叫我開個糖俾佢吃,要我講好多次先再講thank you,拜拜,走果時我見個ms系張fm度寫字,呢度都可能扣分,不過隨緣啦,晤得都冇辦法
作者: Camom 時間: 08-11-9 23:12
原帖由 windytiu 於 08-11-9 23:01 發表 
我噚日3:30分IN,一去到有二個MISS,我地一坐低,其中一位MISS就問我個仔叫咩名,几多歲,隔離個位系邊個,我個仔都有答佢,之后就叫佢切生果,切面包,我個仔剛開始有切,后尾面包就干脆用手撕開佢,另外一位老師一路都系度睇 ...
Last year, my son didn't say thank you to the teacher too after getting the candy and he started to lose patience after the interview...yet he was admitted by KV. So don't be worried about the last part...interview is all about OVERALL IMPRESSION + LUCK...not based on any single incident.
作者: 0604mama 時間: 08-11-9 23:25
We interviewed at 10am today, luckily, one teacher asked my daugther questions and the other teacher didn't ask me anything until they finished. My daughter answered question part very well but is not willing to sing a song.
B4 interview ends, one teacher reminded the other teacher to mark on my form that we choosen 'am' class only. That's my choice,,, hehe!
作者: MountainView 時間: 08-11-10 10:36
Yes, that is exacty my feeling too. My son was very happy in other interviews just by going in those schools. But KV, when we were waiting oustide, he was so quiet and looked serious, thinking where were we?
原帖由 Makmavis 於 08-11-9 22:17 發表 
我仔仔8月22出世, 今午4pm考得好快, 連自己都唔知仔仔
最尾有沒有唱歌, 因他唱的好細聲. 不過感覺THIS SCHOOL IS VERY COOL AND NOT LIKE KINGER.,
CAN'T SEE HAPPIES FROM ALL AROUND??? WILL NOT UNHAPPY IF MY ...
作者: mablechung 時間: 08-11-10 10:48
原帖由 lcyaa 於 08-11-9 22:33 發表 
I'm very disappointed for the interview arrangement today too. My girl borns in Aug 06 and have the interview at 4:00pm. We arrive 10 mins earlier and have the interview immediately (no warm up). The ...
這情況同樣發生在亞囡身上, 完全沒有warm up就開始interview, 氣氛太差, 仲有老師好cool, 亞囡in 13:15, 正正就是午睡時間, 所以亞囡無mood, 十問九唔答, 之後老師問左我一句:"你亞囡識唔識講野", 聽到我真係火到黎, 唔收我亦唔稀罕.
作者: 靚媽唔易做 時間: 08-11-10 11:12
我自己就唔知係咪叫好彩, 因我女in 1:45pm, 但我地1:45pm先到後門, 抱住阿女跑入正門, 去到d人都差不多in完, 我地係問口登記完坐緊等時, 阿女開始妞計要抱, 好似眼訓咁款, 無耐就要入去in........點知入到去佢好合作, 老師問乜答乜, 仲識笑(我見問佢野個老師都ok nice喎), 我淨係知道老師問佢咩名, 幾大, 邊個同佢黎, 頭髮紮得咁靚邊個幫佢紮, 問佢個頭係邊度, 搭起d玩具, 跟住我就被另一位老師問就唔知佢點啦, 當我答完後, 見到老師問佢識唔識唱歌, 我女話識, 老師叫佢唱首歌, 咁佢就唱咗太陽伯伯(當時我都打咗個突, 因佢平時係唱abcd的, 但今次無端端唱呢首), 唱完老師都有笑住拍手, 然後攞咗個哈哈笑陀螺, 問佢要唔要, 佢話要, 跟住老師轉比佢睇, 問佢識唔識, 佢話識, 跟住轉比老師睇, 然後就交form lu.
in完後真係一身鬆晒, 可能呢個係心儀, 心情真係緊張d架喎, 因我in其它係無緊張既感覺的.......anyway, 我同阿女已經盡咗力, 只可睇佢同呢間學校有無緣份啦.
原帖由 mablechung 於 08-11-10 10:48 發表 
這情況同樣發生在亞囡身上, 完全沒有warm up就開始interview, 氣氛太差, 仲有老師好cool, 亞囡in 13:15, 正正就是午睡時間, 所以亞囡無mood, 十問九唔答, 之後老師問左我一句:"你亞囡識唔識講野", 聽到我真係火到黎 ...
作者: WanWah 時間: 08-11-10 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MountainView 時間: 08-11-10 11:47
When will they send out notification, have to be 2 weeks or like york, 1 week only if accepted? I was told for SC, we need to wait until early Dec!
作者: Perrymami 時間: 08-11-10 14:07
我個仔琴日都係去kv in 完, 結果係令我好失望, 琴日唔開心左成日. 我個仔 in 3:15分, 但係我地去的途中, 個仔已經頂唔住訓著左, 我已經2:40叫醒佢, 比去早d入去學校玩下, warm up, 但成半個鐘, 佢都係咁痴住我地, slide都唔肯去玩. 結果入到去佢唔彩人, 平時好鐘意唱歌都唔肯唱, 咩都無咩反應. 出到黎我好唔開心, 因為之前諗住我已估到kv會考咩(因之前阿哥in過), 我係屋企已教識晒佢, 佢應該應付到的, 但結果令我好失望.
雖然阿哥已經係一間好好的學校讀緊, 細佬已有backup, 將來應該唔駛出去"泊"小學, 但係我好想佢可以係kv打好個底
作者: 靚媽唔易做 時間: 08-11-10 14:22
咁你尋日未去前(如11點靚鐘)比佢訓一轉覺先呀, 我女sat 11:30 in 民生, 1:45 pm in根德園, 佢平時2點就要訓晏覺, 我都好擔心, 所以佢sat朝早7點幾起身, 我叫工人9點鐘再同佢訓一陣, 結果佢訓咗一個鐘到, 雖然起身都有妞, 但總好過佢7點幾起身直踩下晝, 佢一定發妞的.........
小朋友訓覺大過天呀媽~
原帖由 Perrymami 於 08-11-10 14:07 發表 
我個仔琴日都係去kv in 完, 結果係令我好失望, 琴日唔開心左成日. 我個仔 in 3:15分, 但係我地去的途中, 個仔已經頂唔住訓著左, 我已經2:40叫醒佢, 比去早d入去學校玩下, warm up, 但成半個鐘, 佢都係咁痴住我地, s ...
作者: babyduo 時間: 08-11-10 14:25
my daughter had interview at 2:30pm on Sat .. i wake up her at 7:00am early morning and make her sleep after lunch .. about 12:30pm.. and wake up at about 2:00pm. luckily, she did not lose temper ..
agree that afternoon interview is not good to child ..
作者: babyduo 時間: 08-11-10 14:27
But St. catherine even has no 滑梯, my feeling just queue up , queue up and queue up . And St. cat does not allow the other parent enter the school, thinks not respect the parents....
原帖由 xanax1mg 於 08-11-8 16:35 發表 
岩岩IN完KV, 比個REPORT大家
一去到, 要係出面等, 只有一個滑梯, 無地方可以坐, 大家可以話去廁所, 咁可以入到去, 經過有個魚池, 叫做可以令BB無咁悶, WARM UP下...
然後會有人叫幾多點既排隊, 只可以一個家長入, 係 ...
作者: domyoji 時間: 08-11-10 15:22
岩岩係11月8號同9號見完幾間幼稚園, 感覺真係好似打仗, 之後就唸....而家先係幼稚園, 到小學時又係好跨張!
你地有咩心情呢? 不過如果唔試過又會後悔, 起碼都見識下D學校。
我見佐三間, 有以下感想:
一) 民生
學校因為一條龍, 校舍大同多人面試, 所以學校搵佐自己D童軍學生做流程支援, 大家都要按時間排隊, 感覺到學校都好注重風紀律。但到IN時, 很多人一班, 分開小組比小朋友玩, 之後老師分別問家長同小朋友幾條問題, 就見完, 實在太小時間, 同兒戲, 今年人數可能太多, 之前都會問多D問題, 而家就預先俾定問卷你填, 時間都慳埋。
真係有D走馬看燈!!!
二) 劍嗚
之前, 因看到網上話學校超收生要迫學生退學, 都唸住唔考慮, 而且去到見到校舍比較細, 同埋又有不同書籍售買感覺都太商業。
但面試後比較其他學校, 又覺得佢地比較全面。因為佢地會分幾部份去考小朋友, 首先會幾位小朋友以小組形式, 由老師講故事, 小朋友答問題, 又會唱歌跳舞, 睇下佢地投入程度, 跟住先單對單考小朋友, 由老師問問題同跟住指令做動作, 考小朋友有D理解, 手眼協調能力同服從性, 就算小朋友之前唔肯講, 都可以俾機會佢做動作。至於家長就預先填問卷到比較好。
面試後都有不同遊戲俾小朋友玩,所以覺得劍嗚在面試部份做得好努力同全面。
三) 根德園
就如外界說法一樣, 學校不注重活動, 面試日學校沒有安排任何地方俾小朋友玩, 只分開男女到時間才入內。
老師穿著比較正經斯文, 面試時都係例牌問題, 唔會好多時間俾你。
學校感覺就比較COOL, 正如D人講, 只會谷小朋友功課, 沒有太多其他歡樂。
今個星期仲有兩間學校要面試, 真係要親身了解間學校才可決定邊一間較好。
作者: BabyHilary 時間: 08-11-10 15:50
我星期六同囝囝in kv, 感覺同大家所講嘅大不同﹗
由門口登記嗰位老師, 到負責面試嗰2位老師,
再到出口位收form嗰位老師,
全部都表現好nice同有禮貌,
而負責in囝囝嗰位仲非常有耐性引導佢作答,
只可惜佢唔知點解咁簡單嘅問題都唔肯答﹗
所以當日kv比我感覺好好, 係我囝囝表現唔好咋﹗
其實好似妳地咁嘅情況反而容易接受,
唔係自己小朋友表現唔好,
只係學校安排唔好令佢發揮唔到﹗
但我就相反, 完全搵唔到藉口,
遇到咁好嘅老師個仔都唔合作, 有咩辦法?

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-11-10 15:52 編輯 ]
作者: pandabonita 時間: 08-11-10 15:53
其實小朋友只得两三歲,差幾個月會有很大分別. interview是否可靠和公平的selection process le?
作者: smalleatb 時間: 08-11-10 21:28
原帖由 BabyHilary 於 08-11-10 15:50 發表 
我星期六同囝囝in kv, 感覺同大家所講嘅大不同﹗
由門口登記嗰位老師, 到負責面試嗰2位老師,
再到出口位收form嗰位老師,
全部都表現好nice同有禮貌,
而負責in囝囝嗰位仲非常有耐性引導佢作答,
只可惜佢唔知點解咁簡單 ...
完全同我一模一樣!
作者: bb007 時間: 08-11-10 23:24
我老公同亞囝in, 個miss最後問我老公選上午抑或下午class, 佢話perfer上午,但下午都ok, 妳地點答呢?
作者: prosperityyan 時間: 08-11-11 13:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |