教育王國

標題: 其實大家報個間係名校.. 但誇區.. 到派位時有無份.. [打印本頁]

作者: birdbird111    時間: 08-11-6 14:01     標題: 其實大家報個間係名校.. 但誇區.. 到派位時有無份..

自己唔係住名校區..
但想幫個女報d有名d嘅學校.. 可以派到心儀學校.. 但由於係誇區.. 都唔知到時有無份派好嘅學校.. bcs大部份都係名校區..
有無方法可以誇區.. 大家一齊討論..  到時又可派到名校區嘅學校??
作者: 已刪除用戶    時間: 08-11-6 15:54

報果d名幼稚園既, 多數為左準備考心儀私小
誇區好難入架, 想入果d一線名校, 機會同中六合彩差唔多, 所以至咁多人借假地址, 假領洗......
原帖由 birdbird111 於 08-11-6 02:01 PM 發表
自己唔係住名校區..
但想幫個女報d有名d嘅學校.. 可以派到心儀學校.. 但由於係誇區.. 都唔知到時有無份派好嘅學校.. bcs大部份都係名校區..
有無方法可以誇區.. 大家一齊討論..  到時又可派到名校區嘅學校?? ...

作者: birdbird111    時間: 08-11-6 17:04

原帖由 Charlotte_mom 於 08-11-6 15:54 發表
報果d名幼稚園既, 多數為左準備考心儀私小
誇區好難入架, 想入果d一線名校, 機會同中六合彩差唔多, 所以至咁多人借假地址, 假領洗......


係呀.. 咁. 問人地借地址..  
係咪考幼稚園時已經要借..???
定係到k3先借.???
作者: 雙子媽媽    時間: 08-11-6 17:10

聽講依家借地址報小學, 係犯法, 仲要係刑事. 如果比學校發現, 咪仲害左個小朋友.
原帖由 birdbird111 於 08-11-6 17:04 發表


係呀.. 咁. 問人地借地址..  
係咪考幼稚園時已經要借..???
定係到k3先借.???

作者: birdbird111    時間: 08-11-6 17:14

原帖由 雙子媽媽 於 08-11-6 17:10 發表
聽講依家借地址報小學, 係犯法, 仲要係刑事. 如果比學校發現, 咪仲害左個小朋友.



下.. 係呀..
作者: yan321    時間: 08-11-6 19:26

呢個問題我之前都有唸過,其實我都係住大圍,但報讀九龍塘的幼稚園,都係唔同網。
不過唸住第時報讀本區小學時,讀間好dd既幼稚園,(我都唔係揀d十分名,都只係d二線學校),我唸到時拷門都應該好d啦,又或者到第時我好鍾意九龍塘的小學,咪响個度租間屋先囉。
所以好多嘢都話唔埋,點知3年後係點。
同埋我相信九龍塘的幼稚園點到好過d屋邨學校卦。


原帖由 birdbird111 於 08-11-6 14:01 發表
自己唔係住名校區..
但想幫個女報d有名d嘅學校.. 可以派到心儀學校.. 但由於係誇區.. 都唔知到時有無份派好嘅學校.. bcs大部份都係名校區..
有無方法可以誇區.. 大家一齊討論..  到時又可派到名校區嘅學校?? ...

作者: 已刪除用戶    時間: 08-11-6 19:52

一黎唔合法, 二黎對其他人唔公平, 我唔會贊成咁做
原帖由 birdbird111 於 08-11-6 05:04 PM 發表
係呀.. 咁. 問人地借地址..  
係咪考幼稚園時已經要借..???
定係到k3先借.???

作者: Unclejt    時間: 08-11-6 23:16

原帖由 雙子媽媽 於 08-11-6 17:10 發表
聽講依家借地址報小學, 係犯法, 仲要係刑事. 如果比學校發現, 咪仲害左個小朋友.
唔係話我贊成借地址,不過係據我所知,填虛假住址申請小一並唔係刑事罪bor。
作者: 雙子媽媽    時間: 08-11-7 12:09

我有個朋友今年啱啱同佢個仔報小一, 係佢話我知架. 其實佢自己已經係何文田(41?)網, 佢有朋友話借個九龍城網比佢, 佢都唔敢.
原帖由 Unclejt 於 08-11-6 23:16 發表
唔係話我贊成借地址,不過係據我所知,填虛假住址申請小一並唔係刑事罪bor。

作者: happyfamilybaby    時間: 08-11-7 12:30

屋邨的私校, 英文程度都好高.

有時唸唸下, 小朋友出區讀3年幼稚園, 又無小學直升, 長途跋涉都不知為咩? 有好多因為試過出區讀辛苦, 好多小學又簡返自己住嗰區, 唉...., 真係好難選擇.


原帖由 yan321 於 08-11-6 19:26 發表
呢個問題我之前都有唸過,其實我都係住大圍,但報讀九龍塘的幼稚園,都係唔同網。
不過唸住第時報讀本區小學時,讀間好dd既幼稚園,(我都唔係揀d十分名,都只係d二線學校),我唸到時拷門都應該好d啦,又或者到第時我好鍾意九龍塘的小 ...

作者: 28828881    時間: 08-11-8 23:25

九龍城網(34)比何文田(41?)網,好d咩?


原帖由 雙子媽媽 於 08-11-7 12:09 發表
我有個朋友今年啱啱同佢個仔報小一, 係佢話我知架. 其實佢自己已經係何文田(41?)網, 佢有朋友話借個九龍城網比佢, 佢都唔敢.

作者: 雙子媽媽    時間: 08-11-10 09:48

因為九龍塘的小學like喇沙, maryknoll係fall under 九龍城網, 唔係何文田網.
原帖由 28828881 於 08-11-8 23:25 發表
九龍城網(34)比何文田(41?)網,好d咩?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5