教育王國

標題: 又一村、金巴倫一般升小學情況係點呢 [打印本頁]

作者: fatsin    時間: 08-11-4 23:14     標題: 又一村、金巴倫一般升小學情況係點呢

請問有無人知呢兩間學校升小學情況呢,多數升上甚麼小學?謝謝

如果兩間都收,會怎選擇呢?
作者: hidingdong    時間: 08-11-5 10:03

原帖由 fatsin 於 08-11-4 23:14 發表
請問有無人知呢兩間學校升小學情況呢,多數升上甚麼小學?謝謝

如果兩間都收,會怎選擇呢?


金巴倫的小一收生唔錯, 你可以睇佢地個 website
http://www.stnicholas.edu.hk/main.htm
叩門去小一都唔錯
作者: fatsin    時間: 08-11-5 13:12

之前見其他mama話一級3班,但點解有4班既?網上資料係派位加叩門???

另外,想知又一村上小一情況呢?




原帖由 hidingdong 於 08-11-5 10:03 發表


金巴倫的小一收生唔錯, 你可以睇佢地個 website
http://www.stnicholas.edu.hk/main.htm
叩門去小一都唔錯

作者: BabyHilary    時間: 08-11-5 14:21

fatsin,

聽返d家長講3班4班年年唔同,
我見個list, 4班k3每班得15-16個人,
可能開3班就18-20個人左右啩。

原帖由 fatsin 於 08-11-5 13:12 發表
之前見其他mama話一級3班,但點解有4班既?網上資料係派位加叩門???

另外,想知又一村上小一情況呢?


作者: fatsin    時間: 08-11-5 15:12

謝謝你,明白。

SN 如果要考小學,會唔會無人識呢?

原帖由 BabyHilary 於 08-11-5 14:21 發表
fatsin,

聽返d家長講3班4班年年唔同,
我見個list, 4班k3每班得15-16個人,
可能開3班就18-20個人左右啩。

作者: hidingdong    時間: 08-11-10 10:50

[quote]原帖由 fatsin 於 08-11-5 15:12 發表
謝謝你,明白。

SN 如果要考小學,會唔會無人識呢?

唔會, 小朋友考小學都 ok 架, 學校每年都有講小朋友考到什麼小學




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5