教育王國
標題: 藍田靈糧, 佛教金麗, 麗港城迦南, 藍田啟思 [打印本頁]
作者: ManHin 時間: 08-11-3 20:45 標題: 藍田靈糧, 佛教金麗, 麗港城迦南, 藍田啟思
請問大家會點選呀
藍田靈糧及金麗, 啟思confirm 收左
迦南, 等緊消息
我唔想hold 住唔讀的位
一來巿道唔好
唔想比咁多留位費
二來想早confirm比番d有需要的人呀
Please comments. Thanks
[ 本帖最後由 ManHin 於 08-11-3 20:55 編輯 ]
作者: coylo 時間: 08-11-3 23:01
I also has Lingliang, cannan and creative lor...if were me, i will choose cannan or creative lor...原帖由 ManHin 於 08-11-3 20:45 發表 
請問大家會點選呀
藍田靈糧及金麗, 啟思confirm 收左
迦南, 等緊消息
我唔想hold 住唔讀的位
一來巿道唔好
唔想比咁多留位費
二來想早confirm比番d有需要的人呀
Please comments. Thanks ...
作者: qj 時間: 08-11-4 00:37
啓思都收左我個女讀全日班,想請教下其實啓思有幾好, 我仲諗緊讀唔讀, 因覺得學費好貴.
係咪全日班容易收d? 因為學費貴半日3倍.
作者: mimibooo 時間: 08-11-4 00:39
原帖由 qj 於 08-11-4 00:37 發表 
啓思都收左我個女讀全日班,想請教下其實啓思有幾好, 我仲諗緊讀唔讀, 因覺得學費好貴.
係咪全日班容易收d? 因為學費貴半日3倍.
我聽好多MAMI 講 係藍田0個間啟思唔太好
藍田靈糧, 佛教金麗, 麗港城迦南都OK
我就揀左金麗
作者: mimibooo 時間: 08-11-4 00:41
原帖由 ManHin 於 08-11-3 20:45 發表 
請問大家會點選呀
藍田靈糧及金麗, 啟思confirm 收左
迦南, 等緊消息
我唔想hold 住唔讀的位
一來巿道唔好
唔想比咁多留位費
二來想早confirm比番d有需要的人呀
Please comments. Thanks ...
藍田靈糧, 佛教金麗, 麗港城迦南都OK
我就揀左金麗
作者: fundfund 時間: 08-11-8 10:16
佛教金麗係我屋企樓下, 但我無選佢,
因為太多新移民
我選麗港城迦南
麗港城迦南 is very good
我同個仔K1轉左蘇浙(全國語)
返左3個月, 佢依然話鐘意迦南幼兒園
原帖由 mimibooo 於 08-11-4 00:41 發表 
藍田靈糧, 佛教金麗, 麗港城迦南都OK
我就揀左金麗
作者: mimibooo 時間: 08-11-8 19:12
原帖由 fundfund 於 08-11-8 10:16 發表 
佛教金麗係我屋企樓下, 但我無選佢,
因為太多新移民
我選麗港城迦南
麗港城迦南 is very good
我同個仔K1轉左蘇浙(全國語)
返左3個月, 佢依然話鐘意迦南幼兒園
...
如果迦南收,比我會揀迦南
如你唔LIKE 金麗..就靈糧
作者: 芷欣mama 時間: 08-11-13 15:46
我囡囡現在係麗港城迦南讀緊K1, 讀咗幾個月, so far我覺得好好, 老師, 校長, 主任好有交帶及愛心, 囡囡由之前唔鍾意返學(n班係另一間學校返), 到依家好鍾意返, 仲間唔中可以講到學校d事比我聽, 真的有好大分別.
希望我少少心得, 可以幫到你哋~
作者: JOJA 時間: 08-11-18 22:32
我都煩緊二選一
迦南 OR 金麗
我個人鍾意迦南多D
但又怕迦南唔夠金麗咁容易銜接上小學
請問有冇意見可以比到我呢?
THANKS
作者: 丁丁諾 時間: 08-11-19 00:32
我同你個case差唔多, 金麗同啟思都收左, 等迦南!
我個人都鍾意迦南多D, 我之前在badykingdom睇過好多迦南家長話, 升小一的學校好好 (有名校/有直資), 加上學校在interview時, 有介紹課程+教材, 我覺得比一般學校為多+深, 所以唔怕迦南唔夠金麗咁容易銜接上小學啦!
但係你要諗下你想你小朋友在那一區小學讀書? 因為如果只係藍田區可以選金麗, 但係可能挎區, 就選迦南好一些!
THANKS
原帖由 JOJA 於 08-11-18 22:32 發表 
我都煩緊二選一
迦南 OR 金麗
我個人鍾意迦南多D
但又怕迦南唔夠金麗咁容易銜接上小學
請問有冇意見可以比到我呢?
THANKS
作者: 丁丁諾 時間: 08-11-19 00:42
藍田啟思今年好多人報名, 好似有大約600名, 所以我諗唔會差得去邊! 有人話唔好, 因為學校教母語為主+活動教學, 但也是學校的優點! 我都有報這校, 因為校舍大, 環境好, 最重要係學校主張小朋友, 在快樂中成長!
原帖由 qj 於 08-11-4 00:37 發表 
啓思都收左我個女讀全日班,想請教下其實啓思有幾好, 我仲諗緊讀唔讀, 因覺得學費好貴.
係咪全日班容易收d? 因為學費貴半日3倍.
作者: JOJA 時間: 08-11-19 08:43
丁丁諾
我好d
有亞哥讀緊小一
所以亞妹會跟亞哥上小學
所以現在最想妹妹入迦南
一來環境好d
二來程度又跟得上
但亞哥間小學都幾傳統下
所以都有諗過金麗會唔會打得個底好d
原帖由 丁丁諾 於 08-11-19 00:32 發表 
我同你個case差唔多, 金麗同啟思都收左, 等迦南!
我個人都鍾意迦南多D, 我之前在badykingdom睇過好多迦南家長話, 升小一的學校好好 (有名校/有直資), 加上學校在interview時, 有介紹課程+教材, 我覺得比一般學校為多+深, ...
作者: kit0622 時間: 08-11-19 12:59 標題: 回覆 # 的文章
請問啟思多數會派邊幾間小學呀 ????
作者: 丁丁諾 時間: 08-11-19 15:05
原來有哥哥讀緊小學, 所以入學有分加
, 你囡囡讀邊間都可以啦! 你怕小學跟唔上?..........
唔好今緊張啦! 小朋友適應力很強, 所以我覺得讀邊一間幼稚園影響不大 !
p.s. 今年金麗好似有好多新移民!
原帖由 JOJA 於 08-11-19 08:43 發表 
丁丁諾
我好d
有亞哥讀緊小一
所以亞妹會跟亞哥上小學
所以現在最想妹妹入迦南
一來環境好d
二來程度又跟得上
但亞哥間小學都幾傳統下
所以都有諗過金麗會唔會打得個底好d
...
作者: JOJA 時間: 08-11-19 16:06
丁丁諾
金麗真係幾多新移民呀
亞哥以前就係選活動教學的英文幼稚園
現在上小一
都幾辛苦
特別係中文科
始終中文小學
除左英文科外,全部中文教學
現在亞哥都追得幾吃力架
聽好多家長都話
原來小學測驗,考試
有部份都係考課程外的
所以打好個底都幾緊要
原帖由 丁丁諾 於 08-11-19 15:05 發表 
原來有哥哥讀緊小學, 所以入學有分加
, 你囡囡讀邊間都可以啦! 你怕小學跟唔上?..........
唔好今緊張啦! 小朋友適應力很強, 所以我覺得讀邊一間幼稚園影響不大 !
p.s. 今年金麗好似有好多新 ...
作者: 丁丁諾 時間: 08-11-20 10:30
我個果都係囡囡, 我報金麗之前, 唔知有今多新移民呀! 最後我決定會放棄金麗學位, 原因係怕囡囡可能學度, 無禮貌和無儀態
...........始終係囡囡唔係仔仔!
我只得一個小朋友, 所以唔知你話的, 活動教學幼稚園, 上小一會追得幾吃力; 所以請問迦南是否活動教學 (啟思係), 同咪自已比多些中文比囡囡讀, 可否打好個底?
請問你仔仔讀邊間幼稚園和小學呀?
原帖由 JOJA 於 08-11-19 16:06 發表 
丁丁諾
金麗真係幾多新移民呀
亞哥以前就係選活動教學的英文幼稚園
現在上小一
都幾辛苦
特別係中文科
始終中文小學
除左英文科外,全部中文教學
現在亞哥都追得幾吃力架
聽好多家長都話
原來小學測驗,考試
有部份都 ...
作者: JOJA 時間: 08-11-20 13:01
丁丁諾
PLS CHECK PM
迦南係傳統一點的幼稚園
啟思就係活動教學
我相信自己比小朋友多點輔助的教材
一定會有幫助
迦南快有消息架啦
祝我個個小朋友都可以入到一間心儀的幼稚園
原帖由 丁丁諾 於 08-11-20 10:30 發表 
我個果都係囡囡, 我報金麗之前, 唔知有今多新移民呀! 最後我決定會放棄金麗學位, 原因係怕囡囡可能學度, 無禮貌和無儀態
...........始終係囡囡唔係仔仔!
我只得一個小朋友, 所以唔知你話的, 活動教學幼稚 ...
[ 本帖最後由 JOJA 於 08-11-20 13:02 編輯 ]
作者: 丁丁諾 時間: 08-11-20 15:39
真係好多謝你的保貴意見, 我囡囡第一志願都係迦南, 願大家一切比迦南收啦!
p.s. 我都聽過你仔仔的小學, 我都好鐘意, 但係誇區機會低d !
原帖由 JOJA 於 08-11-20 13:01 發表 
丁丁諾
PLS CHECK PM
迦南係傳統一點的幼稚園
啟思就係活動教學
我相信自己比小朋友多點輔助的教材
一定會有幫助
迦南快有消息架啦
祝我個個小朋友都可以入到一間心儀的幼稚園
...
作者: JOJA 時間: 08-11-20 16:49
丁丁諾
自行收生機會均等
大抽奬就唔啱我地
只有跨區抽機會會微d
但都有機會
我都見過有人跨區入la salle
我都希望大家可以一齊入迦南
但相信現在收生多數是pm class
因n1可以直上k1
所以am class應該冇嘜位
原帖由 丁丁諾 於 08-11-20 15:39 發表 
真係好多謝你的保貴意見, 我囡囡第一志願都係迦南, 願大家一切比迦南收啦!
p.s. 我都聽過你仔仔的小學, 我都好鐘意, 但係誇區機會低d !
...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |