教育王國
標題: 請問有無近太子旺角的playgroup? [打印本頁]
作者: dnabb 時間: 08-10-29 00:15 標題: 請問有無近太子旺角的playgroup?
請問有無近太子/旺角的好playgroup及nursery介紹?
我bb現在9個半月, 適合上playgroup未? 會學d咩?
作者: dnabb 時間: 08-11-5 01:03

作者: amylwy 時間: 08-11-6 12:26 標題: 回覆 # 的文章
http://www.iec07.com.hk/
You can try this one, my girl tried this for 10 months and she liked this play group very much
作者: 方麗娟 時間: 08-11-8 17:20
原帖由 amylwy 於 08-11-6 12:26 發表 
http://www.iec07.com.hk/
You can try this one, my girl tried this for 10 months and she liked this play group very much
上星期帶囝囝去呢間試堂, 佢都玩得幾開心, 活動內容也不錯, 上堂氣氛都幾好.
可是, 我覺得有兩個(我認為)頗嚴重和無法接受的問題:
1. 導師冇著袜(唔係太好但都唔緊要, 個中心全鋪了地毯), 仲要為求方便, 竟然用腳踢開bb玩的小皮球 (佢當時雙手唔係拎住嘢). 咁樣好唔衞生, 個玩具點比小朋友玩?
2. <<呢樣最大問題>>導師英語發音非常之唔正碓, 連最基本要捲脷的(e.g.: ready)都捲唔到, 又中英夾雜(譬如講完一句英文最尾會有"喎""喇"
作者: 方麗娟 時間: 08-11-8 17:40
我想帶出的是:
1. 我唔係要一個無菌的世界, 亦唔係要bb溫室中長大, 只是, 作為一位帶領幼兒活動的導師, 係咪應該有基本的衞生常識? 佢仲要喺我哋一去到, 就立刻要求我用消毒潔手液為bb清潔雙手, 咁做係啱, 但原來
--->佢係雙重標準!
2. 我唔係要求孩子的英語好流利, 好純正, 自問亦唔係英文勁. 如果係要bb學純正英語, 當然會帶佢跟native speaker學; 但我唔係要咁, 只係覺得, 既然導師英語唔係咁流利就唔好講, 全廣東話都冇問題, 點解講得唔好仲要講? 我唔知道bb吸收到幾多呢d咬字不清的英語
--->我覺得佢用全廣東話帶組仲好
其實上堂氣氛真係幾好, bb們都玩得好開心, 我覺得兩位導師對小朋友都幾有愛心, 有heart去帶組, 但課堂語言係一敗筆. 講真我俾得咁多錢一堂, 都唔會希望小朋友學得唔好啦.
如果唔介意課堂語言問題的家長, 呢間中心的PLAYGROUP都可一試. 仲有, 每個人的要求唔同, 有d人真係冇所謂, 亦可能覺得教language唔係呢類playgroup的重點, 亦唔係呢位導師的責任, 因為它只係訓練大小肌肉感官統合的遊戲班, 而非language class. 所以我只想重伸一點, 如果導師用全廣東話, 就真係十分好!
作者: rwurwu 時間: 08-11-10 12:40
I have searched this PG in Prince Edward before but never try.
http://www.wiggle-giggle.com/index.htm
原帖由 dnabb 於 08-10-29 00:15 發表 
請問有無近太子/旺角的好playgroup及nursery介紹?
我bb現在9個半月, 適合上playgroup未? 會學d咩?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |