教育王國

標題: 係咪一般保良局既幼稚園都好d? [打印本頁]

作者: Rabbitcarol    時間: 08-10-23 17:51     標題: 係咪一般保良局既幼稚園都好d?

因為我見深水步區有兩間保良局幼稚園,唔知邊間好d? 報唔報好?

保良局劉陳小寶幼稚園
保良局馮伯廉幼稚園

請俾d意見...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5