關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
發新帖
查看: 4213|回覆: 2
go

升小學情況 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


156
1#
發表於 08-10-30 13:54 |顯示全部帖子
請問你有乜問題?我可以幫到你嗎?你可以寫出嚟!

Rank: 3Rank: 3


156
2#
發表於 08-11-6 22:29 |顯示全部帖子
原帖由 NokYeung 於 08-11-5 13:59 發表
feifeiihmk,

我有兩個小朋友, 一個已經讀k1, 一個明年讀, 我想轉間程度較深唔想小追得辛苦.

大仔 怕羞,文靜一些
細仔 好動有小聰明, 你覺得聖心幼稚園適合嗎? ...



其實呢間幼稚園同一般的唔同!
有時就傳統,有時就好多活動搞!
其實好up to your child!

Rank: 3Rank: 3


156
3#
發表於 08-11-9 20:19 |顯示全部帖子
原帖由 NokYeung 於 08-11-7 13:50 發表
你又知唔知派什麼小學呀!
你有無上課時間表, 因為我想知道中文, 英文比例
sorry!我已經冇教啦!以我所知英文堂是每日都有,包括phonics,playtimes,而每星期仲有一堂oral添!中文就簡單啦,我們日都有架,母語嚟喎?!
‹ 上一主題|下一主題