- 在線時間
- 26 小時
- 最後登錄
- 23-11-28
- 國民生產力
- 29
- 附加生產力
- 58
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 69
- 主題
- 12
- 精華
- 0
- 積分
- 156
- UID
- 59345
 
|
原帖由 NokYeung 於 08-11-5 13:59 發表 
feifeiihmk,
我有兩個小朋友, 一個已經讀k1, 一個明年讀, 我想轉間程度較深唔想小追得辛苦.
大仔 怕羞,文靜一些
細仔 好動有小聰明, 你覺得聖心幼稚園適合嗎? ...
其實呢間幼稚園同一般的唔同!
有時就傳統,有時就好多活動搞!
其實好up to your child! |
|