教育王國

標題: 應該點選擇… [打印本頁]

作者: manyi    時間: 08-10-22 23:34     標題: 應該點選擇…

各位家長:

我想請問迦南(金巴倫)、鑽石山靈糧、創價。這三間你會點選擇呢?
作者: yellowyan    時間: 08-10-24 00:08

如果你係住緊鑽石山區,咁緊係讀鑽石山靈糧堂啦,佢係鑽石山區最好嘅幼稚園,完全唔容易入。如果想你小朋友去九龍塘到讀,都唔一定要去迦南或創價。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5