教育王國
標題:
應該點選擇…
[打印本頁]
作者:
manyi
時間:
08-10-22 23:34
標題:
應該點選擇…
各位家長:
我想請問迦南(金巴倫)、鑽石山靈糧、創價。這三間你會點選擇呢?
作者:
yellowyan
時間:
08-10-24 00:08
如果你係住緊鑽石山區,咁緊係讀鑽石山靈糧堂啦,佢係鑽石山區最好嘅幼稚園,完全唔容易入。如果想你小朋友去九龍塘到讀,都唔一定要去迦南或創價。
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5