教育王國

標題: st. johannes kg. notice? [打印本頁]

作者: 亞咪    時間: 08-10-22 15:46     標題: st. johannes kg. notice?

st. johannes kg. notice?

我想問下school 既通告係全eng. or have 中文?
有無中和英一起做班主任? 三級上課分別係點? h.w.多唔多, 洗唔洗父母都要英文 " 落落:聲才跟到進度.. thx!!
作者: Cruzmama    時間: 08-10-22 21:44

原帖由 亞咪 於 08-10-22 15:46 發表
st. johannes kg. notice?

我想問下school 既通告係全eng. or have 中文?
有無中和英一起做班主任? 三級上課分別係點? h.w.多唔多, 洗唔洗父母都要英文 " 落落:聲才跟到進度.. thx!! ...


所有通告都是英文, 但有一些都會括住中文, 只有一個班主任大多數是用英文, k1是沒有功課, k2是星期六有一至兩樣, k3亦如是, 大多數是在學校做完回家給家長看, 家長不用一定要好好英文, 希望幫到你........
作者: 亞咪    時間: 08-10-23 14:43

THANK YOU!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5