教育王國
標題: 有無街車由<黃埔-->浸幼>? [打印本頁]
作者: YammieMak 時間: 08-10-14 17:07 標題: 有無街車由<黃埔-->浸幼>?
如題.
如有,請告之電話.
作者: YammieMak 時間: 08-10-16 11:03
有無街車由<黃埔<-->宣道>?
作者: yantung0224 時間: 08-10-16 16:02
你地可以試下搵呢個人,亞囡之前暑期班都係坐佢車去九龍塘返學
( 佢架車係走紅磡至九龍塘線 )
紅磡 去 九龍塘
詹姑娘
TEL : 62277160
( 你話校車黃太介紹 ):;pppp:
作者: YammieMak 時間: 08-10-23 17:03
多謝您!
可惜佢就唔到浸幼上下課時間,不過佢話幫我問下其他同行.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |