教育王國
標題: 粉嶺幼兒園-有无好介绍?? [打印本頁]
作者: bloveb 時間: 08-10-12 00:10 標題: 粉嶺幼兒園-有无好介绍??
粉嶺幼兒園-有无好介绍??
Which one is good?
作者: bbautumn 時間: 08-10-13 17:32
我都揾緊
但你揾全日定半日呀
作者: janice620 時間: 08-10-13 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jessicaching 時間: 08-10-14 17:10
我都係住粉嶺, 我大女今年F.2, 佢想當年都係係粉嶺讀, 但到我細女我就出左大埔, 因為英中係北區得三間, 搵D好D既幼稚園, 佢地出去出面讀小學既機會大D, 同埋入到出面D小學佢地都無咁辛苦, 所以要舖定路俾佢地出九龍讀書
作者: Heiheibebe 時間: 08-10-16 16:44
我都想報牽睛間培元或碧湖嘉德麗, 两間都係英文, 唔知邊間好d?
作者: jollybb 時間: 08-10-23 15:36
我的囡囡是在2007年1月30日出世 , 我現在都煩緊幫她報讀那一間n1好 , 因粉嶺只得幾間可選擇(牽晴,嘉德麗,好時光,嘉褔),這 4 間比較ok,選邊間要家長親身去看看....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |